Uh okéquote:Op zondag 28 juli 2013 13:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Het schijnt dat zelfs Van Beukering wereldgoals heeft gemaakt.
Link?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Het schijnt dat zelfs Van Beukering wereldgoals heeft gemaakt.
Gaat mij er meer om dat een wereldgoal natuurlijk niet zoveel voorstelt.quote:
Uh, okéquote:Op zondag 28 juli 2013 13:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Gaat mij er meer om dat een wereldgoal natuurlijk niet zoveel voorstelt.
Precies. Verder zien we wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goede aankoop voor de ervaring en breedte.
Poulsen staat de ontwikkeling van eigen jeugd niet in de weg.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vond men ook van Poulsen, bleek toch een nuttige speler.
Wie staat Park in de weg dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poulsen staat de ontwikkeling van eigen jeugd niet in de weg.
Welke middenvelder staat Park in de weg?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
inderdaad, want daar speelde Enoh eerst: ook geen eigen jeugdquote:Op zondag 28 juli 2013 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hiljemark, dat is ook eigen jeugd volgens de ajax-redenatie.quote:
Hiljemark is controlerend en Park aanvallend.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hiljemark, dat is ook eigen jeugd volgens de ajax-redenatie.
daarnaast zijn dat 2 dezelfde spelers.
Joh.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hiljemark is controlerend en Park aanvallend.
volgens mij is Park eerder gehaald als rechtsbuitenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hiljemark, dat is ook eigen jeugd volgens de ajax-redenatie.
daarnaast zijn dat 2 dezelfde spelers.
Lijkt me sterk. Daar hebben we Narsingh en Jozefzoon al.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:54 schreef StevenQ het volgende:
[..]
volgens mij is Park eerder gehaald als rechtsbuiten
Ik lees hierquote:
jullie beste.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:10 schreef Symbiose het volgende:
[..]
Ik moet het eerst ook nog zien. Ben bang dat dit bakalli in de weg gaat staan die nog een lange verbintenis moet tekenen. Hoop dat dit goed komt.
Bakkali kan nog geen 50 wedstrijden in een seizoen spelen, die jongen moet je rustig brengen.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:55 schreef GGMM het volgende:
quote:
Op zondag 28 juli 2013 12:10 schreef Symbiose het volgende:
[..]
Ik moet het eerst ook nog zien. Ben bang dat dit bakalli in de weg gaat staan die nog een lange verbintenis moet tekenen. Hoop dat dit goed komt.
jullie beste.
Maar als hij als aanvallende middenvelder speelt is het een ander verhaal.
Narsingh is voorlopig nog wel een tijdje geblesseerd(misschien speelt die pas na de winterstop)quote:Op zondag 28 juli 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Daar hebben we Narsingh en Jozefzoon al.
Je hebt toch ook Depay nog voor die positie?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:57 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Bakkali kan nog geen 50 wedstrijden in een seizoen spelen, die jongen moet je rustig brengen.
Schaars waarschijnlijk ipv hiljegod.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denk dat het zo wordt
Zoet
Arias - Rekik - Bruma - Willems
Hiljemark - Maher - Park
Wijnaldum - Locadia - Depay
Totdat Narisngh terug is.
Denk het niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Schaars waarschijnlijk ipv hiljegod.
Schaars is echt niet gehaald voor de bank.quote:
Alleen Park en Hiljemark even wisselen natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denk dat het zo wordt
Zoet
Hiljemark - Maher - Park
Mmm ik weet niet of Memphis wel zo stabiel is aan de rechterkant, ik zie hem liever op links en dan kappend naar binnen.quote:
Hiljemark ook niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:00 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Schaars is echt niet gehaald voor de bank.
PSV gaat punt naar achteren spelen, Maher en Hiljemark omwisselen dus.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denk dat het zo wordt
Zoet
Hiljemark - Maher - Park
Heeft genoeg op de bank gezeten vorig jaar.quote:
quote:Volgens Voetbal International haalt PSV in navolging van Park ook de oudgediende Gomes terug. PSV is al langer geïnteresseerd in de keeper van Tottenham. Naar verluid betaalt PSV 3 miljoen euro voor de keeper. Brands: 'voor dit bedrag konden we deze topper niet laten lopen'. Gomes zal dinsdag naar Nederland komen om het contract te ondertekenen.
Ik had het ook over de linkerkant.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:01 schreef Ronzz het volgende:
Mmm ik weet niet of Memphis wel zo stabiel is aan de rechterkant
Dat heeft hij gewoon zelf getypt.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:08 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Link?
Lijkt me onzin als er nog geen keeper is verkocht.
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:08 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Link?
je gelooft die ajacied toch niet. Je kent hem toch langer dan vandaag of niet?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:08 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Link?
Ik weet bijna zeker dat Bakali rechtsbuiten gaat spelen totdat Narsingh terug is en misschien nog wel langer. Cocu heeft veel vertrouwen in hem en hij doet het goed.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denk dat het zo wordt
Zoet
Hiljemark - Maher - Park
Bakkali staat toch links?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat Bakali rechtsbuiten gaat spelen totdat Narsingh terug is en misschien nog wel langer. Cocu heeft veel vertrouwen in hem en hij doet het goed.
En ik denk dat Schaars speelt i.p.v. Hiljemark of Park.
Nee, in de voorbereiding de hele tijd met Depay op links en Bakkali op rechts gespeeld en dat ging oom prima.quote:
Nee rechts, vandaar die miscommunicatie van netquote:
Ah, oke.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, in de voorbereiding de hele tijd met Depay op links en Bakkali op rechts gespeeld en dat ging oom prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |