Uh okéquote:Op zondag 28 juli 2013 13:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Het schijnt dat zelfs Van Beukering wereldgoals heeft gemaakt.
Link?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Het schijnt dat zelfs Van Beukering wereldgoals heeft gemaakt.
Gaat mij er meer om dat een wereldgoal natuurlijk niet zoveel voorstelt.quote:
Uh, okéquote:Op zondag 28 juli 2013 13:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Gaat mij er meer om dat een wereldgoal natuurlijk niet zoveel voorstelt.
Precies. Verder zien we wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goede aankoop voor de ervaring en breedte.
Poulsen staat de ontwikkeling van eigen jeugd niet in de weg.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vond men ook van Poulsen, bleek toch een nuttige speler.
Wie staat Park in de weg dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poulsen staat de ontwikkeling van eigen jeugd niet in de weg.
Welke middenvelder staat Park in de weg?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
inderdaad, want daar speelde Enoh eerst: ook geen eigen jeugdquote:Op zondag 28 juli 2013 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hiljemark, dat is ook eigen jeugd volgens de ajax-redenatie.quote:
Hiljemark is controlerend en Park aanvallend.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hiljemark, dat is ook eigen jeugd volgens de ajax-redenatie.
daarnaast zijn dat 2 dezelfde spelers.
Joh.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hiljemark is controlerend en Park aanvallend.
volgens mij is Park eerder gehaald als rechtsbuitenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hiljemark, dat is ook eigen jeugd volgens de ajax-redenatie.
daarnaast zijn dat 2 dezelfde spelers.
Lijkt me sterk. Daar hebben we Narsingh en Jozefzoon al.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:54 schreef StevenQ het volgende:
[..]
volgens mij is Park eerder gehaald als rechtsbuiten
Ik lees hierquote:
jullie beste.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:10 schreef Symbiose het volgende:
[..]
Ik moet het eerst ook nog zien. Ben bang dat dit bakalli in de weg gaat staan die nog een lange verbintenis moet tekenen. Hoop dat dit goed komt.
Bakkali kan nog geen 50 wedstrijden in een seizoen spelen, die jongen moet je rustig brengen.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:55 schreef GGMM het volgende:
quote:
Op zondag 28 juli 2013 12:10 schreef Symbiose het volgende:
[..]
Ik moet het eerst ook nog zien. Ben bang dat dit bakalli in de weg gaat staan die nog een lange verbintenis moet tekenen. Hoop dat dit goed komt.
jullie beste.
Maar als hij als aanvallende middenvelder speelt is het een ander verhaal.
Narsingh is voorlopig nog wel een tijdje geblesseerd(misschien speelt die pas na de winterstop)quote:Op zondag 28 juli 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Daar hebben we Narsingh en Jozefzoon al.
Je hebt toch ook Depay nog voor die positie?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:57 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Bakkali kan nog geen 50 wedstrijden in een seizoen spelen, die jongen moet je rustig brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |