Schaars waarschijnlijk ipv hiljegod.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denk dat het zo wordt
Zoet
Arias - Rekik - Bruma - Willems
Hiljemark - Maher - Park
Wijnaldum - Locadia - Depay
Totdat Narisngh terug is.
Denk het niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Schaars waarschijnlijk ipv hiljegod.
Schaars is echt niet gehaald voor de bank.quote:
Alleen Park en Hiljemark even wisselen natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denk dat het zo wordt
Zoet
Hiljemark - Maher - Park
Mmm ik weet niet of Memphis wel zo stabiel is aan de rechterkant, ik zie hem liever op links en dan kappend naar binnen.quote:
Hiljemark ook niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:00 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Schaars is echt niet gehaald voor de bank.
PSV gaat punt naar achteren spelen, Maher en Hiljemark omwisselen dus.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denk dat het zo wordt
Zoet
Hiljemark - Maher - Park
Heeft genoeg op de bank gezeten vorig jaar.quote:
quote:Volgens Voetbal International haalt PSV in navolging van Park ook de oudgediende Gomes terug. PSV is al langer geďnteresseerd in de keeper van Tottenham. Naar verluid betaalt PSV 3 miljoen euro voor de keeper. Brands: 'voor dit bedrag konden we deze topper niet laten lopen'. Gomes zal dinsdag naar Nederland komen om het contract te ondertekenen.
Ik had het ook over de linkerkant.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:01 schreef Ronzz het volgende:
Mmm ik weet niet of Memphis wel zo stabiel is aan de rechterkant
Dat heeft hij gewoon zelf getypt.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:08 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Link?
Lijkt me onzin als er nog geen keeper is verkocht.
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:08 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Link?
je gelooft die ajacied toch niet. Je kent hem toch langer dan vandaag of niet?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:08 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Link?
Ik weet bijna zeker dat Bakali rechtsbuiten gaat spelen totdat Narsingh terug is en misschien nog wel langer. Cocu heeft veel vertrouwen in hem en hij doet het goed.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denk dat het zo wordt
Zoet
Hiljemark - Maher - Park
Bakkali staat toch links?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat Bakali rechtsbuiten gaat spelen totdat Narsingh terug is en misschien nog wel langer. Cocu heeft veel vertrouwen in hem en hij doet het goed.
En ik denk dat Schaars speelt i.p.v. Hiljemark of Park.
Nee, in de voorbereiding de hele tijd met Depay op links en Bakkali op rechts gespeeld en dat ging oom prima.quote:
Nee rechts, vandaar die miscommunicatie van netquote:
Ah, oke.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, in de voorbereiding de hele tijd met Depay op links en Bakkali op rechts gespeeld en dat ging oom prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |