Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV
Zondag 22 september: PSV - Ajax
Zaterdag 28 september: AZ - PSV
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag
Zondag 19 januari: Ajax - PSV
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ
Zondag 2 februari: RKC - PSV
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 26 juli 2013 @ 17:20:44
rubbereend
JUICHEN
moeten we eerst kampioen worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Mensen, mensen. Denk nou toch eens een beetje positief. Daar wordt je leven echt leuker van.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 26 juli 2013 @ 17:25:59
rubbereend
JUICHEN
quote:
denk realistisch, dat scheelt teleurstellingen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Eitje. Met Milan hebben we nog een appeltje te schillen.
PSV overleeft de 2e ronde niet.
quote:
Dat is niet erg, dan hebben we in ieder geval de groepsronde weer eens meegemaakt.
quote:
De beker heeft geen groepsronde.
quote:
Zeer matige comeback.
quote:
Ik vond hem wel leuk, maar laten we het niet zo gênant maken als gisteren.
quote:
Waarom niet?
Zie dit talent nog wel voor een stuntje zorgen!
quote:
Ach. Het wordt gewoon moeilijk. Maar niets is onmogelijk.
quote:
Ja, kan. Maar die kans is wel heel klein. Normaliter maak je natuurlijk heel weinig kans. Eerst maar even van die Belgen winnen, dan heb je iig een groepsronde bereikt.
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 17:34 schreef GGMM het volgende:[..]
Ja, kan. Maar die kans is wel heel klein. Normaliter maak je natuurlijk heel weinig kans. Eerst maar even van die Belgen winnen, dan heb je iig een groepsronde bereikt.
Nee. Je moet na de Belgen nog een keer winnen voor je de groepsronde bereikt.
EL telt niet.
quote:
Dus dat, zo makkelijk heb je nog niet gewonnen van Zulte. Die trommelen zo weer ergens een 15-jarig Afrikaans talent van 2 meter 10 en 120 kilo op...
BFF met GGMM
quote:
Lastig, inderdaad, maar denk dat Cocu met een goed ingespeeld PSV mooie dingen kan laten zien

.
quote:
Nou nee, volgens mij komt dan pas een ws echt lastige tegenstander

, en dan pas de groepsronde.
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 17:35 schreef DonRaja het volgende:[..]
Dus dat, zo makkelijk heb je nog niet gewonnen van Zulte. Die trommelen zo weer ergens een 15-jarig Afrikaans talent van 2 meter 10 en 120 kilo op...
Wij hebben een Braziliaan hoor.
quote:
In de EL moet je ook gewoon je best doen. Daar haal je ook punten voor je coëfficient. Haal je daar genoeg punten en word je weer 2de, dan heb je volgend jaar geen moeite om de CL-groepsfase te bereiken.
Daarnaast vind ik de EL ook een leuke prijs. Ik baalde persoonlijk flink na de uitschakeling van Ajax vorig jaar.
Maar ik snap dat je daar nog even niet aan wil denken
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 17:35 schreef DonRaja het volgende:[..]
Ik heb ze die wedstrijd tegen Anderlecht gezien om het kampioenschap en toen vielen ze me niet tegen, maar geen idee hoe ze er nu voor staan
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 17:39 schreef Tarado het volgende:[..]
Ik heb ze die wedstrijd tegen Anderlecht gezien om het kampioenschap en toen vielen ze me niet tegen, maar geen idee hoe ze er nu voor staan
Zijn 2 belangrijke spelers verloren.

Spelen wel op de counter heb ik begrepen. Dat is voor PSV een nadeel.
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 17:39 schreef Tarado het volgende:[..]
Ze maakten van alle kampioenskandidaten vorig seizoen de meest stabiele indruk in elk geval.
BFF met GGMM
Tarado
capô de fusca
quote:
Ja, true. Maar ik vind jullie elftal persoonlijk beter dan dat van vorig jaar.
Wat en of hun iets hebben teruggehaald dat weet ik niet eigenlijk.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 17:41 schreef GGMM het volgende:[..]
Jullie
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 17:41 schreef GGMM het volgende:[..]
Het kan wel mooi worden als zowel Ajax als PSV het hele seizoen een continue hoog niveau halen, moet lukken met het kwaliteitsverlies van andere teams, mooie clashes dan haha.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 17:45 schreef DeParo het volgende:[..]
Het kan wel mooi worden als zowel Ajax als PSV het hele seizoen een continue hoog niveau halen, moet lukken met het kwaliteitsverlies van andere teams, mooie clashes dan haha.
Ik kan het fout hebben maar denk toch dat Ajax een stuk verder is dan PSV, tenminste zoals de situatie vandaag is, mochten er nog bepalende spelers vertrekken wordt het een ander verhaal.
quote:
Oh, sorry

quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 17:45 schreef DeParo het volgende:[..]
Ja, true. Al denk ik eerlijk gezegd dat als Ajax het gehele team behoudt dat Ajax ook heel makkelijk kampioen gaat worden.
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:[..]
Oh, sorry

[..]
Ja, true. Al denk ik eerlijk gezegd dat als Ajax het gehele team behoudt dat Ajax ook heel makkelijk kampioen gaat worden.
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:Ja, true. Al denk ik eerlijk gezegd dat als Ajax het gehele team behoudt dat Ajax ook heel makkelijk kampioen gaat worden.
Want de afgelopen jaren ging het ook makkelijk?
Land of the free. Home of the brave.
quote:
De afgelopen jaren gingen er altijd zeer belangrijke spelers weg.
quote:
Het huidige team dat kampioen is geworden was ook met hakken over de sloot omdat de concurrentie faalde.
quote:
Nou nee, we versloegen jullie zeer terecht 4 ronde's voor tijd, uit. Ons team is met Bojan alleen maar sterker geworden, we hebben een zeer goed op elkaar ingespeeld team ook.
quote:
Oh ja, en dit vind ik altijd zulke treurige drogredenen.
Here comes the shitstorm. Feit is dat Ajax ook genoeg punten liet liggen, maar dat lag natuurlijk aan het tijdstip van 12:30
quote:
Ja, voor de winterstop ja.
quote:
Nee, aan het feit dat we naar een nieuwe invulling aan het zoeken waren, Vertonghen en Anita (onze belangrijkste spelers) waren weg.
Uiteindelijk hebben we meer punten gehaald dan het jaar daarvoor.
quote:
Hoor je mij toch ook niet zeggen? Maar volgens GGMM wordt Ajax "makkelijk" weer kampioen met twee vingers in de neus.
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 18:04 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Hoor je mij toch ook niet zeggen? Maar volgens GGMM wordt Ajax "makkelijk" weer kampioen met twee vingers in de neus.
Yep.

Als alles bij elkaar blijft, that is.
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef GGMM het volgende:[..]
Ja, voor de winterstop ja.
[..]
Nee, aan het feit dat we naar een nieuwe invulling aan het zoeken waren, Vertonghen en Anita (onze belangrijkste spelers) waren weg.
Uiteindelijk hebben we meer punten gehaald dan het jaar daarvoor.

Je hebt me overtuigt. Ik verwacht dat Ajax met minimaal 15 punten los kampioen gaat worden.
quote:
Zoals dat dit seizoen al had moeten gebeuren, als we het NRC moeten geloven
Maar je zal zien dat Eriksen en Alderweireld binnen een week weg zijn
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:[..]
Oh, sorry

[..]
Moh, denk dat dit team van PSV
in potentie sterker is dan vorig jaar, maar in principe is Ajax de favoriet inderdaad. Toch zie ik de opkomst van Amsterdamse arrogantie weer en dat speelt weer in het voordeel van PSV Eindhoven.
quote:
Eens, dat denk ik alleen ook over Ajax, vandaar.
quote:
Toch zie ik de opkomst van Amsterdamse arrogantie weer en dat speelt weer in het voordeel van PSV Eindhoven.
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 18:09 schreef DeParo het volgende:[..]
Toch zie ik de opkomst van Amsterdamse arrogantie weer en dat speelt weer in het voordeel van PSV Eindhoven.
Ik weet niet, ik denk dat De Boer de boel aardig scherp houdt.
quote:
De Boer is een verademing maar types als Van Der Sar en zelfs Bergkamp vind ik te veel oude fouten herhalen, Overmars lijkt me wel weer een kundig type, maar ach.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 18:07 schreef DeParo het volgende:[..]
Moh, denk dat dit team van PSV
in potentie sterker is dan vorig jaar, maar in principe is Ajax de favoriet inderdaad. Toch zie ik de opkomst van Amsterdamse arrogantie weer en dat speelt weer in het voordeel van PSV Eindhoven.
PSV lijkt inderdaad meer een team dan vorig seizoen
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 18:13 schreef DeParo het volgende:[..]
De Boer is een verademing maar types als Van Der Sar en zelfs Bergkamp vind ik te veel oude fouten herhalen, Overmars lijkt me wel weer een kundig type, maar ach.
Mwa, ik vind Van der Sar wel een sympathieke gast. Maar sowieso hebben zij weinig met het eerste elftal te maken, daar is toch De Boer constant mee bezig.
Maar het wordt iig sowieso een interessant seizoen.
Tarado
capô de fusca
quote:
Bergkamp is de bescheidenheid zelve en ik weet niet wat voor oude fouten v/d Sar maakt.
tja77
Proud member of the tittycrew.
PSV is beter in balans dan vorig jaar. Defensie is voor zover ik nu kan oordelen iets beter, middenveld is minder, net als de aanval. Maar zowel middenveld als aanval zijn voldoende voor top 3-4.
De zwakte van PSV is minder zwak geworden, er zullen waarschijnlijk minder verdedigende blunders gemaakt worden, maar er zal ook minder gescoord worden. De dalen worden minder diep, en de toppen (7-0 winnen ofzo) worden afgevlakt (3-0). Maar dat komt het vertrouwen en hechtheid van de ploeg ten goede.
Als Ajax dit team blijft houden, zijn ze titelfavoriet no.1
PSV kan gewoon 2e worden of 3e achter Feijenoord.
Als mannen als Eriksen en Alderweireld vertrekken, kan het gewoon spannend worden. En kan het kampioenschap tussen de traditionele 3 gaan.
Ik vind dit PSV een frissere uitstraling hebben, maar dat kan ook betekenen dat uitwedstrijden tegen Ajax, Twente, Feijenoord kansloos verloren worden, omdat er geen kutjanus (Toivonen buiten beschouwing latende) in het team zit.
quote:
Zolang er gewoon normaal gediscussieerd wordt snap ik niet waar je je aan stoort. Als je omringt wil zijn door PSVers moet je lekker naar psvnetwerk gaan.
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:[..]
Zolang er gewoon normaal gediscussieerd wordt snap ik niet waar je je aan stoort. Als je omringt wil zijn door PSVers moet je lekker naar psvnetwerk gaan.
Normaal discussieren, kan dat tegnwoordig hier?

.. Dacht dat wonderen niet bestonden..
quote:
Joden? Ik dacht dat het gewoon hele kritische PSV supporters waren....
Heb ik me even vergist.
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 18:15 schreef GGMM het volgende:[..]
Mwa, ik vind Van der Sar wel een sympathieke gast. Maar sowieso hebben zij weinig met het eerste elftal te maken, daar is toch De Boer constant mee bezig.
Maar het wordt iig sowieso een interessant seizoen.

Ik vind Van Der Sar echt enorm omhoog gevallen, net klaar met voetbal, op de JC-academie gegooid en nu opeens directeur marketing van Ajax, en tsja zo begint het, beetje raar heb er een beetje het gevoel bij wat ik ook bij Leonardo had toen hij directeur werd bij PSG.
quote:
Komt een beetje arrogant over, zelfde gevoel bij Bergkamp overigens, maar het is een gevoel bij De Boer bijvoorbeeld heb ik dat weer minder, bij Ronald de Boer weer iets meer, maar die kan ook wat vrijer over het eerste elftal praten dan Frank wellicht.
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 18:30 schreef DeParo het volgende:[..]
Ik vind Van Der Sar echt enorm omhoog gevallen, net klaar met voetbal, op de JC-academie gegooid en nu opeens directeur marketing van Ajax, en tsja zo begint het, beetje raar heb er een beetje het gevoel bij wat ik ook bij Leonardo had toen hij directeur werd bij PSG.
[..]
Komt een beetje arrogant over, zelfde gevoel bij Bergkamp overigens, maar het is een gevoel bij De Boer bijvoorbeeld heb ik dat weer minder, bij Ronald de Boer weer iets meer, maar die kan ook wat vrijer over het eerste elftal praten dan Frank wellicht.
PSV topic hier. Check de TT.
quote:
Onze directe concurrent voor de titel dient goed geanalyseerd te worden

.
quote:
Het kan ook aan TomPSV z'n afwezigheid liggen natuurijk, maar het gaat prima.
Kenju
Say It!!??
quote:
Met het risico dat we in het PSV topic het over Ajax gaan hebben: Wat bedoel je met oude fouten? Ze zitten er immers niet al te lang? Ik moet zeggen (met het beperkte inzicht die ik heb op de prestaties) dat ik van Bergkamp sowieso niet een al te hoge pet op heb als trainer. Communicatief zwak en niet echt iemand met de sociale vaardigheid en persoonlijke 'feel' om de jeugd iets bij te brengen. Kluivert is communicatief ook niet sterk, maar in het persoonlijke en sociale juist wel, waardoor hij het eea kan compenseren. Bergkamp is niet iemand die het niet meteen snapt, makkelijk helpt, lijkt me.
Hoe het bij PSV is, weet ik niet. Mensen doen vaak alsof het zo'n revelatie is dat bij Ajax oud-spelers trainen en dat PSV hen nadoet. Maar zonder er een vast systeem van te maken waar het doel is om oud-spelers voor de groep te hebben, stonden mensen als Vanenburg, Faber, Dirkx, Van der Weerden ook bij PSV al jaren voor de jeugdgroepen. Van de grote spelers weet ik niet wat hun kwaliteiten zijn in pedagogisch en didactisch opzicht. Een Van Nistelrooij die gelukkig enkel een paar keer komt kijken (vooralsnog) verwacht ik niet veel. Nooit echt een speler met een idee, maar heeft natuurlijk wel naar de nodige trainers kunnen kijken. Of hij het ook kan overbrengen is maar de vraag. Wat dingen presenteren en opnoemen kan hij wel (Bergkamp en Kluivert niet). Maar het daadwerkelijk overbrengen, de fout in het hoofd van een jeugdspeler zien, dat is maar de vraag.
Cocu heeft ervaring met leiding geven als speler, en heeft een beetje trainerservaring opgedaan. Maar vooralsnog is het nog een bleue karakter voor de groep. Mensen maken vaak de vergelijking met De Boer, maar die had op het moment dat hij voor de groep kwam, een aardige dosis aan ervaring méér. Maar goed, het eerste hoef je minder didactisch aan de gang natuurlijk. Verder heeft hij Van der Weerden en Faber bij zich die wat meer ervaring hebben.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Ik ontken alles. En ik probeer mijn leven te beteren....
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 18:34 schreef Kenju het volgende:[..]
Met het risico dat we in het PSV topic het over Ajax gaan hebben: Wat bedoel je met oude fouten? Ze zitten er immers niet al te lang? Ik moet zeggen (met het beperkte inzicht die ik heb op de prestaties) dat ik van Bergkamp sowieso niet een al te hoge pet op heb als trainer. Communicatief zwak en niet echt iemand met de sociale vaardigheid en persoonlijke 'feel' om de jeugd iets bij te brengen. Kluivert is communicatief ook niet sterk, maar in het persoonlijke en sociale juist wel, waardoor hij het eea kan compenseren. Bergkamp is niet iemand die het niet meteen snapt, makkelijk helpt, lijkt me.
Hoe het bij PSV is, weet ik niet. Mensen doen vaak alsof het zo'n revelatie is dat bij Ajax oud-spelers trainen en dat PSV hen nadoet. Maar zonder er een vast systeem van te maken waar het doel is om oud-spelers voor de groep te hebben, stonden mensen als Vanenburg, Faber, Dirkx, Van der Weerden ook bij PSV al jaren voor de jeugdgroepen. Van de grote spelers weet ik niet wat hun kwaliteiten zijn in pedagogisch en didactisch opzicht. Een Van Nistelrooij die gelukkig enkel een paar keer komt kijken (vooralsnog) verwacht ik niet veel. Nooit echt een speler met een idee, maar heeft natuurlijk wel naar de nodige trainers kunnen kijken. Of hij het ook kan overbrengen is maar de vraag. Wat dingen presenteren en opnoemen kan hij wel (Bergkamp en Kluivert niet). Maar het daadwerkelijk overbrengen, de fout in het hoofd van een jeugdspeler zien, dat is maar de vraag.
Cocu heeft ervaring met leiding geven als speler, en heeft een beetje trainerservaring opgedaan. Maar vooralsnog is het nog een bleue karakter voor de groep. Mensen maken vaak de vergelijking met De Boer, maar die had op het moment dat hij voor de groep kwam, een aardige dosis aan ervaring méér. Maar goed, het eerste hoef je minder didactisch aan de gang natuurlijk. Verder heeft hij Van der Weerden en Faber bij zich die wat meer ervaring hebben.
Met oude fouten bedoel ik vooral die Amsterdamse arrogante houding af en toe, dat daar weer het gevoel begint te ontstaan van 'super-Ajax', dat heeft ze in het recente verleden veel gekost. Van Der Sar verwoordt dat, toch een beetje omhooggevallen, bij Bergkamp heb ik dat ook, kan ook geen keiharde feiten geven maar vooral een gevoel, wat dat betreft. Was een tijdje weg bij Ajax leek het, zeker met de hand van Frank de Boer, maar nu juist die '95-selectie steeds meer weer de overhand neemt, tsja, die Van Gaal doctrine is daar toch niet helemaal uit weggegaan

.
Bij PSV vind ik het niet erg dat zulke jongens de kans krijgen, maar daar gaat het om, dat ze de kans krijgen. Ze worden niet meteen het diepe ingegooid en krijgen niet meteen een enorm verantwoordelijke functie. Van Nistelrooij traint een paar weekjes mee en de rest heeft kunnen rijpen voordat ze hogerop komen. John de Jong werkt al sinds zijn blessure voor de scouting
bijvoorbeeld dus zijn nieuwe positie is te verantwoorden. Ook met Art Langeler is daar goed over nagedacht.
Verder, inderdaad, dit is het eerste seizoen van Cocu. Het zou mooi zijn als we kampioen worden maar we hoeven het nog niet te verwachten. Toch, op een of andere manier heb ik het idee nu er toch een beetje schoon schip is gemaakt, dat de groep ook positiever is geworden, ze zijn jong willen zich enorm graag bewijzen, en er is superveel talent, voel ook veel meer binding tussen supporters en spelers, dat ontbrak toch ook een beetje de laatste jaren.
Een goed bevochten tweede plek dit seizoen, waarvoor we ons na afloop niet hoeven te schamen, zou ik al enorm mooi vinden en dan laat Cocu zien een goede basis te hebben neergelegd.
Korte samenvatting: oud spelers in de club is hartstikke mooi, maar ze moeten wel competent zijn op hun functie en geen arrogantie meebrengen.
Volgende onderwerp.
quote:
Bedankt, ik dacht even dat als het oud spelers waren dat het dan wel goed was, wat ze ook doen.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:[..]
Lees de vorige topics maar eens door en kijk wie de boel verziekt. 1 daarvan ben jij in ieder geval.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Wat heeft dat met deze discussie te maken? Als je een klacht hebt maak je maar een TR of meld je het in het feedback-topic. Was je vroeger ook al goed in, dus snap deze nieuwe aanpak van je niet zo.
Verder weinig zin om te gaan zitten flamen met jou.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:[..]
Wat heeft dat met deze discussie te maken?
Als je een klacht hebt maak je maar een TR of meld je het in het feedback-topic. Was je vroeger ook al goed in, dus snap deze nieuwe aanpak van je niet zo.
Verder weinig zin om te gaan zitten flamen met jou.

Oh dat doe ik wel hoor, zeker als het om jou gaat, maak je maar niet druk
Daarnaast heeft dit alles met deze discussie te maken. Jij wilt geen discussie aangaan, alleen maar trollen over psv en op andere users zeiken. (zoals al vaak gebeurd is de laatste tijd). Schijnbaar is je post mod tijd je niet goed gezind, je bent nog irritanter dan daarvoor.
Iemand die in een "discussie" zijn prestaties als mod moet vertellen " 2 jaar als beste mod gekozen bla bla bla" neem ik eigenlijk al niet meer serieus. (waren de stemmers allemaal ajacieden ofzo

)
Maar goed, plaatst nog ff ergens een paar tieten en we zijn weer van je af. Het feit dat jij hier meer zit dan in het ajax topic is het eigenlijk afwachten totdat je een psv pyjama koopt..
Je zal ongetwijfeld aankomen zetten met. "oh oke" of 't is wat, maar lekker boeiend. Zegt meer over jou...
ik laat het hier bij. 1 post is meer genoeg om aan jou te verspillen..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Dit waren er 2. Tellen is ook al te moeilijk voor je zie ik.
Verder niks gelezen.
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:[..]
Bedankt, ik dacht even dat als het oud spelers waren dat het dan wel goed was, wat ze ook doen.
Nee, dat is dus niet.