PSV lijkt inderdaad meer een team dan vorig seizoenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Moh, denk dat dit team van PSV in potentie sterker is dan vorig jaar, maar in principe is Ajax de favoriet inderdaad. Toch zie ik de opkomst van Amsterdamse arrogantie weer en dat speelt weer in het voordeel van PSV Eindhoven.
Mwa, ik vind Van der Sar wel een sympathieke gast. Maar sowieso hebben zij weinig met het eerste elftal te maken, daar is toch De Boer constant mee bezig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Boer is een verademing maar types als Van Der Sar en zelfs Bergkamp vind ik te veel oude fouten herhalen, Overmars lijkt me wel weer een kundig type, maar ach.
Bergkamp is de bescheidenheid zelve en ik weet niet wat voor oude fouten v/d Sar maakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Boer is een verademing maar types als Van Der Sar en zelfs Bergkamp vind ik te veel oude fouten herhalen, Overmars lijkt me wel weer een kundig type, maar ach.
Zolang er gewoon normaal gediscussieerd wordt snap ik niet waar je je aan stoort. Als je omringt wil zijn door PSVers moet je lekker naar psvnetwerk gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Is het saai in het Ajax topic omdat al die joden hier zitten?
Normaal discussieren, kan dat tegnwoordig hier?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang er gewoon normaal gediscussieerd wordt snap ik niet waar je je aan stoort. Als je omringt wil zijn door PSVers moet je lekker naar psvnetwerk gaan.
Joden? Ik dacht dat het gewoon hele kritische PSV supporters waren....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Is het saai in het Ajax topic omdat al die joden hier zitten?
Ik vind Van Der Sar echt enorm omhoog gevallen, net klaar met voetbal, op de JC-academie gegooid en nu opeens directeur marketing van Ajax, en tsja zo begint het, beetje raar heb er een beetje het gevoel bij wat ik ook bij Leonardo had toen hij directeur werd bij PSG.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik vind Van der Sar wel een sympathieke gast. Maar sowieso hebben zij weinig met het eerste elftal te maken, daar is toch De Boer constant mee bezig.
Maar het wordt iig sowieso een interessant seizoen.
Komt een beetje arrogant over, zelfde gevoel bij Bergkamp overigens, maar het is een gevoel bij De Boer bijvoorbeeld heb ik dat weer minder, bij Ronald de Boer weer iets meer, maar die kan ook wat vrijer over het eerste elftal praten dan Frank wellicht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bergkamp is de bescheidenheid zelve en ik weet niet wat voor oude fouten v/d Sar maakt.
Joden ook PSV-supporters zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:30 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Joden? Ik dacht dat het gewoon hele kritische PSV supporters waren....
Heb ik me even vergist.
PSV topic hier. Check de TT.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind Van Der Sar echt enorm omhoog gevallen, net klaar met voetbal, op de JC-academie gegooid en nu opeens directeur marketing van Ajax, en tsja zo begint het, beetje raar heb er een beetje het gevoel bij wat ik ook bij Leonardo had toen hij directeur werd bij PSG.
[..]
Komt een beetje arrogant over, zelfde gevoel bij Bergkamp overigens, maar het is een gevoel bij De Boer bijvoorbeeld heb ik dat weer minder, bij Ronald de Boer weer iets meer, maar die kan ook wat vrijer over het eerste elftal praten dan Frank wellicht.
Het kan ook aan TomPSV z'n afwezigheid liggen natuurijk, maar het gaat prima.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Normaal discussieren, kan dat tegnwoordig hier?.. Dacht dat wonderen niet bestonden..
Met het risico dat we in het PSV topic het over Ajax gaan hebben: Wat bedoel je met oude fouten? Ze zitten er immers niet al te lang? Ik moet zeggen (met het beperkte inzicht die ik heb op de prestaties) dat ik van Bergkamp sowieso niet een al te hoge pet op heb als trainer. Communicatief zwak en niet echt iemand met de sociale vaardigheid en persoonlijke 'feel' om de jeugd iets bij te brengen. Kluivert is communicatief ook niet sterk, maar in het persoonlijke en sociale juist wel, waardoor hij het eea kan compenseren. Bergkamp is niet iemand die het niet meteen snapt, makkelijk helpt, lijkt me.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ontken alles. En ik probeer mijn leven te beteren....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb je af en toe, weet jij toch alles van?
Met oude fouten bedoel ik vooral die Amsterdamse arrogante houding af en toe, dat daar weer het gevoel begint te ontstaan van 'super-Ajax', dat heeft ze in het recente verleden veel gekost. Van Der Sar verwoordt dat, toch een beetje omhooggevallen, bij Bergkamp heb ik dat ook, kan ook geen keiharde feiten geven maar vooral een gevoel, wat dat betreft. Was een tijdje weg bij Ajax leek het, zeker met de hand van Frank de Boer, maar nu juist die '95-selectie steeds meer weer de overhand neemt, tsja, die Van Gaal doctrine is daar toch niet helemaal uit weggegaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Met het risico dat we in het PSV topic het over Ajax gaan hebben: Wat bedoel je met oude fouten? Ze zitten er immers niet al te lang? Ik moet zeggen (met het beperkte inzicht die ik heb op de prestaties) dat ik van Bergkamp sowieso niet een al te hoge pet op heb als trainer. Communicatief zwak en niet echt iemand met de sociale vaardigheid en persoonlijke 'feel' om de jeugd iets bij te brengen. Kluivert is communicatief ook niet sterk, maar in het persoonlijke en sociale juist wel, waardoor hij het eea kan compenseren. Bergkamp is niet iemand die het niet meteen snapt, makkelijk helpt, lijkt me.
Hoe het bij PSV is, weet ik niet. Mensen doen vaak alsof het zo'n revelatie is dat bij Ajax oud-spelers trainen en dat PSV hen nadoet. Maar zonder er een vast systeem van te maken waar het doel is om oud-spelers voor de groep te hebben, stonden mensen als Vanenburg, Faber, Dirkx, Van der Weerden ook bij PSV al jaren voor de jeugdgroepen. Van de grote spelers weet ik niet wat hun kwaliteiten zijn in pedagogisch en didactisch opzicht. Een Van Nistelrooij die gelukkig enkel een paar keer komt kijken (vooralsnog) verwacht ik niet veel. Nooit echt een speler met een idee, maar heeft natuurlijk wel naar de nodige trainers kunnen kijken. Of hij het ook kan overbrengen is maar de vraag. Wat dingen presenteren en opnoemen kan hij wel (Bergkamp en Kluivert niet). Maar het daadwerkelijk overbrengen, de fout in het hoofd van een jeugdspeler zien, dat is maar de vraag.
Cocu heeft ervaring met leiding geven als speler, en heeft een beetje trainerservaring opgedaan. Maar vooralsnog is het nog een bleue karakter voor de groep. Mensen maken vaak de vergelijking met De Boer, maar die had op het moment dat hij voor de groep kwam, een aardige dosis aan ervaring méér. Maar goed, het eerste hoef je minder didactisch aan de gang natuurlijk. Verder heeft hij Van der Weerden en Faber bij zich die wat meer ervaring hebben.
Bedankt, ik dacht even dat als het oud spelers waren dat het dan wel goed was, wat ze ook doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:03 schreef Knalerwtje het volgende:
Korte samenvatting: oud spelers in de club is hartstikke mooi, maar ze moeten wel competent zijn op hun functie
Lees de vorige topics maar eens door en kijk wie de boel verziekt. 1 daarvan ben jij in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang er gewoon normaal gediscussieerd wordt snap ik niet waar je je aan stoort. Als je omringt wil zijn door PSVers moet je lekker naar psvnetwerk gaan.
Wat heeft dat met deze discussie te maken? Als je een klacht hebt maak je maar een TR of meld je het in het feedback-topic. Was je vroeger ook al goed in, dus snap deze nieuwe aanpak van je niet zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Lees de vorige topics maar eens door en kijk wie de boel verziekt. 1 daarvan ben jij in ieder geval.
Oh dat doe ik wel hoor, zeker als het om jou gaat, maak je maar niet drukquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat met deze discussie te maken? Als je een klacht hebt maak je maar een TR of meld je het in het feedback-topic. Was je vroeger ook al goed in, dus snap deze nieuwe aanpak van je niet zo.
Verder weinig zin om te gaan zitten flamen met jou.
Dit waren er 2. Tellen is ook al te moeilijk voor je zie ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:16 schreef RubenSosa het volgende:
. 1 post is meer genoeg om aan jou te verspillen..
Nee, dat is dus niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik dacht even dat als het oud spelers waren dat het dan wel goed was, wat ze ook doen.
ah dat verklaart waarom je vroeger nooit je "vriendjes/ajacieden" aanpakte als ze aan het trollen waren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit waren er 2. Tellen is ook al te moeilijk voor je zie ik.
Verder niks gelezen.
3.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ah dat verklaart waarom je vroeger nooit je "vriendjes/ajacieden" aanpakte als ze aan het trollen waren.
Gelukkig zijn er nu mods die voor een andere club zijn maar WEL neutraal kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit waren er 2. Tellen is ook al te moeilijk voor je zie ik.
Verder niks gelezen.
Willems is echt ongelooflijk. Stond hij trouwens maar eens stil in zijn ontwikkeling, het laatste jaar hobbelt het alleen maar achteruit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Wel fijn dat Cocu en de media grotendeels positief zijn over Arias, Bruma en Rekik. Dat is wel eens anders geweest bij onze defensie. Alleen Willems moet echt eens met iemand gaan praten. Die staat al meer dan een jaar stil in zijn ontwikkeling. Sinds hij naar het EK is geweest is het wekelijks huilen als hij in het veld staat.
Precies 2e lijkt me een prima prestatie voor PSV, maar met minder zou ik eerlijk gezegd ook niet genoegen nemen. Ajax is favoriet komend seizoen, maar PSV heeft echt wel een beter team staan dan Twente/Feyenoord/Vitesse en moet dus minimaal een 2e plaats behalen. Als het ff kan ook zo lang mogelijk kans houden op de titel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Verder, inderdaad, dit is het eerste seizoen van Cocu. Het zou mooi zijn als we kampioen worden maar we hoeven het nog niet te verwachten. Toch, op een of andere manier heb ik het idee nu er toch een beetje schoon schip is gemaakt, dat de groep ook positiever is geworden, ze zijn jong willen zich enorm graag bewijzen, en er is superveel talent, voel ook veel meer binding tussen supporters en spelers, dat ontbrak toch ook een beetje de laatste jaren.
Een goed bevochten tweede plek dit seizoen, waarvoor we ons na afloop niet hoeven te schamen, zou ik al enorm mooi vinden en dan laat Cocu zien een goede basis te hebben neergelegd.
Willems moet inderdaad eens over zijn dip komen. Maar goed, misschien krijgt hij zijn vorm weer terug als het centrale duo wat beter "staat". Bedoel met opa bouma, marcelo, zanka en derijck wordt je ook niet vrolijk van natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Wel fijn dat Cocu en de media grotendeels positief zijn over Arias, Bruma en Rekik. Dat is wel eens anders geweest bij onze defensie. Alleen Willems moet echt eens met iemand gaan praten. Die staat al meer dan een jaar stil in zijn ontwikkeling. Sinds hij naar het EK is geweest is het wekelijks huilen als hij in het veld staat.
Waarom zou je daar genoegen mee nemen als je overduidelijk beter bent dan Feyenoord, Vitesse & Twente?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Precies 2e lijkt me een prima prestatie voor PSV, maar met minder zou ik eerlijk gezegd ook niet genoegen nemen.
Je hebt gelijk, hij is eigenlijk gewoon nog minder dan toen. Bizar, want toen was het een van de grootste talenten van de wereld op zijn positie. Nu zie je hoe snel dat kan gaan...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:22 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Willems is echt ongelooflijk. Stond hij trouwens maar eens stil in zijn ontwikkeling, het laatste jaar hobbelt het alleen maar achteruit.
Ik stel echt voor dat we HendriX op zijn positie laten spelen. Deed hij tegen Fener aardig, veel slechter dan Willems in deze vorm kan het niet zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euhm, ik zeg toch ook dat je geen genoegen moet nemen met minder dan 2e? En draag daarbij ook nog de reden aan dat PSV het op 1 na beste team heeft.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je daar genoegen mee nemen als je overduidelijk beter bent dan Feyenoord, Vitesse & Twente?
Lijkt me onrealistisch om een kampioenschap te eisen als je grootste concurrent zich versterkt heeft en niks belangrijks kwijt is en als je zelf een vrijwel geheel nieuw team hebt dat ook nog eens een gemiddelde leeftijd heeft van 20-21 jaar.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij is eigenlijk gewoon nog minder dan toen. Bizar, want toen was het een van de grootste talenten van de wereld op zijn positie. Nu zie je hoe snel dat kan gaan...Het is ergens ook wel logisch. Hij was verschrikkelijk jong, werd gehaald voor het tweede en moest door blessures ineens DE man op links worden. In het begin was iedereen laaiend enthousiast, tot die wedstrijd tegen Feyenoord waarin hij door Schaken zoek werd gespeeld. Daarna is het eigenlijk elke week iets minder geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die jongen stond toen in de belangstelling van half Europa en dat sloeg natuurlijk nergens op. Zo goed is hij ook nooit geweest, het was toen alleen een groot talent. Sommige dingen kon hij voor zijn leeftijd heel goed, andere dingen heeft hij nooit gekund (bijvoorbeeld iemand fatsoenlijk fysiek wegzetten, wat gek is met zo'n lijf). De laatste anderhalf jaar hebben bij hem niet in het teken van ontwikkeling gestaan, maar in het teken van overleven, daar heeft PSV vind ik een fout gemaakt, die hadden al veel eerder een concurrent voor hem aan moeten trekken.
Verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Euhm, ik zeg toch ook dat je geen genoegen moet nemen met minder dan 2e? En draag daarbij ook nog de reden aan dat PSV het op 1 na beste team heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:48 schreef Wotte het volgende:
Psv verliest van Zulte Waregem en mist Champions Leaque opnieuwQuote je ook jezelf als het niet gebeurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, vooral het voetbal wordt dit seizoen belangrijk, als PSV maar niet instort zoals vorige seizoenen en indd min tweede wordt kunnen we tevreden zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Precies 2e lijkt me een prima prestatie voor PSV, maar met minder zou ik eerlijk gezegd ook niet genoegen nemen. Ajax is favoriet komend seizoen, maar PSV heeft echt wel een beter team staan dan Twente/Feyenoord/Vitesse en moet dus minimaal een 2e plaats behalen. Als het ff kan ook zo lang mogelijk kans houden op de titel.
Ja en dan fix ik, zulte waregem in Arsenal, AC Milan , Schalke 04 ,Olympique Lyon en Zenit St. Petersburg. Teminsten als die laatste 2 geen slippertjes maken kortom ik zie psv het niet reddenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Quote je ook jezelf als het niet gebeurt?
Ah, oké dan geef je dus je ongelijk toe door het in jouw voordeel te veranderen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja en dan fix ik, zulte waregem in Arsenal, AC Milan , Schalke 04 ,Olympique Lyon en Zenit St. Petersburg. Teminsten als die laatste 2 geen slippertjes maken kortom ik zie psv het niet redden
Ach, als ze maar lol hebben en goed voetbal laten zien. Of ze dan tweede of vierde worden vind ik niet zo belangrijk, als het maar wel gedurende het seizoen steeds beter wordt en het niet weer halverwege instort.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral het voetbal wordt dit seizoen belangrijk, als PSV maar niet instort zoals vorige seizoenen en indd min tweede wordt kunnen we tevreden zijn.
Juist en een gefeliciteerd is dan op wel op z'n plek natuurlijk. Maar ik blijf er een hard hoofd in houden dat ze de groepsfase gaan redden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, oké dan geef je dus je ongelijk toe door het in jouw voordeel te veranderen.
Nou vierde worden in een competitie waar eigenlijk alleen Ajax de grote uitdaging is vind ik dan wel weer erg teleurstellendquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ach, als ze maar lol hebben en goed voetbal laten zien. Of ze dan tweede of vierde worden vind ik niet zo belangrijk, als het maar wel gedurende het seizoen steeds beter wordt en het niet weer halverwege instort.
Gaat ook lastig worden natuurlijk, maar het is niet ondenkbaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Juist en een gefeliciteerd is dan op wel op z'n plek natuurlijk. Maar ik blijf er een hard hoofd in houden dat ze de groepsfase gaan redden.
Denk dat lyon de zwakste broeder is van het rijtje, ik ken zenit niet goed weet alleen dat ze axel en hulk in de selectie hebben. dus daar kan ik niet goed over oordelen. Schalke, arsenal en milan zijn normaal gesproken een maatje te groot.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gaat ook lastig worden natuurlijk, maar het is niet ondenkbaar.
Hoi ruben weer lekker aan het huilen hihiquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ah dat verklaart waarom je vroeger nooit je "vriendjes/ajacieden" aanpakte als ze aan het trollen waren.
Gelukkig zijn er nu mods die voor een andere club zijn maar WEL neutraal kunnen zijn.
En toch zijn ook die laatste 3 wisselvallig. Op een goede dag kan je daar een goed resultaat tegen spelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat lyon de zwakste broeder is van het rijtje, ik ken zenit niet goed weet alleen dat ze axel en hulk in de selectie hebben. dus daar kan ik niet goed over oordelen. Schalke, arsenal en milan zijn normaal gesproken een maatje te groot.
Dat De Jong hoofd scouting is, is gewoon een grote grap en geeft aan dat ze daar niet serieus in investeren. De Jong heeft dat baantje gekregen als erebaan. Hij heeft geen netwerk, en als speler alleen ervaring binnen Nederland. Wat moest hij in hemelsnaam bijdragen? En nu is hij hoofd scouting? Gewoon een grote grap noem ik dat, en geeft voor mij aan dat de scouting gewoon via Studio Sport blijft gaan, via Brand met het bord op schoot.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:42 schreef DeParo het volgende:
John de Jong werkt al sinds zijn blessure voor de scouting
bijvoorbeeld dus zijn nieuwe positie is te verantwoorden.
Het is de zoveelste keer dat er een nieuwe groep staat die zgn. 'fris' is.quote:Verder, inderdaad, dit is het eerste seizoen van Cocu. Het zou mooi zijn als we kampioen worden maar we hoeven het nog niet te verwachten. Toch, op een of andere manier heb ik het idee nu er toch een beetje schoon schip is gemaakt, dat de groep ook positiever is geworden, ze zijn jong willen zich enorm graag bewijzen, en er is superveel talent, voel ook veel meer binding tussen supporters en spelers, dat ontbrak toch ook een beetje de laatste jaren.
Gezien het geld dat is uitgegeven is alles minder dan een kampioenschap de afgelopen twee jaar gewoon een slechte prestatie (en de meeste jaren daarvoor, sinds het laatste kampioenschap, eveneens). Wedstrijden tegen EHV, Willem II, NEC, Zwolle, gingen werkelijk nergens over. De grootste tegenstander van het PSV van vorig jaar, was PSV zelf.quote:Een goed bevochten tweede plek dit seizoen, waarvoor we ons na afloop niet hoeven te schamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |