Ja, true. Maar ik vind jullie elftal persoonlijk beter dan dat van vorig jaar.quote:
Julliequote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, true. Maar ik vind jullie elftal persoonlijk beter dan dat van vorig jaar.
Wat en of hun iets hebben teruggehaald dat weet ik niet eigenlijk.
Het kan wel mooi worden als zowel Ajax als PSV het hele seizoen een continue hoog niveau halen, moet lukken met het kwaliteitsverlies van andere teams, mooie clashes dan haha.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, true. Maar ik vind jullie elftal persoonlijk beter dan dat van vorig jaar.
Wat en of hun iets hebben teruggehaald dat weet ik niet eigenlijk.
Ik kan het fout hebben maar denk toch dat Ajax een stuk verder is dan PSV, tenminste zoals de situatie vandaag is, mochten er nog bepalende spelers vertrekken wordt het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het kan wel mooi worden als zowel Ajax als PSV het hele seizoen een continue hoog niveau halen, moet lukken met het kwaliteitsverlies van andere teams, mooie clashes dan haha.
Oh, sorryquote:
Ja, true. Al denk ik eerlijk gezegd dat als Ajax het gehele team behoudt dat Ajax ook heel makkelijk kampioen gaat worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het kan wel mooi worden als zowel Ajax als PSV het hele seizoen een continue hoog niveau halen, moet lukken met het kwaliteitsverlies van andere teams, mooie clashes dan haha.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, sorry
[..]
Ja, true. Al denk ik eerlijk gezegd dat als Ajax het gehele team behoudt dat Ajax ook heel makkelijk kampioen gaat worden.
Want de afgelopen jaren ging het ook makkelijk?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
Ja, true. Al denk ik eerlijk gezegd dat als Ajax het gehele team behoudt dat Ajax ook heel makkelijk kampioen gaat worden.
De afgelopen jaren gingen er altijd zeer belangrijke spelers weg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Want de afgelopen jaren ging het ook makkelijk?
Het huidige team dat kampioen is geworden was ook met hakken over de sloot omdat de concurrentie faalde.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
De afgelopen jaren gingen er altijd zeer belangrijke spelers weg.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het huidige team dat kampioen is geworden was ook met hakken over de sloot omdat de concurrentie faalde.
Nou nee, we versloegen jullie zeer terecht 4 ronde's voor tijd, uit. Ons team is met Bojan alleen maar sterker geworden, we hebben een zeer goed op elkaar ingespeeld team ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het huidige team dat kampioen is geworden was ook met hakken over de sloot
Oh ja, en dit vind ik altijd zulke treurige drogredenen.quote:
Dat maakt het kampioenschap toch niet minder terecht?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:02 schreef Scarface88 het volgende:
Here comes the shitstorm. Feit is dat Ajax ook genoeg punten liet liggen, maar dat lag natuurlijk aan het tijdstip van 12:30
Ja, voor de winterstop ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:02 schreef Scarface88 het volgende:
Here comes the shitstorm. Feit is dat Ajax ook genoeg punten liet liggen,
Nee, aan het feit dat we naar een nieuwe invulling aan het zoeken waren, Vertonghen en Anita (onze belangrijkste spelers) waren weg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:02 schreef Scarface88 het volgende:
maar dat lag natuurlijk aan het tijdstip van 12:30![]()
Hoor je mij toch ook niet zeggen? Maar volgens GGMM wordt Ajax "makkelijk" weer kampioen met twee vingers in de neus.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat maakt het kampioenschap toch niet minder terecht?
Yep.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hoor je mij toch ook niet zeggen? Maar volgens GGMM wordt Ajax "makkelijk" weer kampioen met twee vingers in de neus.
Je hebt me overtuigt. Ik verwacht dat Ajax met minimaal 15 punten los kampioen gaat worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, voor de winterstop ja.
[..]
Nee, aan het feit dat we naar een nieuwe invulling aan het zoeken waren, Vertonghen en Anita (onze belangrijkste spelers) waren weg.
Uiteindelijk hebben we meer punten gehaald dan het jaar daarvoor.
Zoals dat dit seizoen al had moeten gebeuren, als we het NRC moeten gelovenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigt. Ik verwacht dat Ajax met minimaal 15 punten los kampioen gaat worden.
Moh, denk dat dit team van PSV in potentie sterker is dan vorig jaar, maar in principe is Ajax de favoriet inderdaad. Toch zie ik de opkomst van Amsterdamse arrogantie weer en dat speelt weer in het voordeel van PSV Eindhoven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, sorry
[..]
Eens, dat denk ik alleen ook over Ajax, vandaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Moh, denk dat dit team van PSV in potentie sterker is dan vorig jaar,
Toch zie ik de opkomst van Amsterdamse arrogantie weer en dat speelt weer in het voordeel van PSV Eindhoven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dat denk ik alleen ook over Ajax, vandaar.
Ik weet niet, ik denk dat De Boer de boel aardig scherp houdt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toch zie ik de opkomst van Amsterdamse arrogantie weer en dat speelt weer in het voordeel van PSV Eindhoven.
De Boer is een verademing maar types als Van Der Sar en zelfs Bergkamp vind ik te veel oude fouten herhalen, Overmars lijkt me wel weer een kundig type, maar ach.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik denk dat De Boer de boel aardig scherp houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |