O, ja ik weet het weer met jou kun je geen zinnig wordt wisselen, da's waar ook...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij? Je trekt nogal snel conclusies.
Zegt degene die begint met een ad hominem.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ja ik weet het weer met jou kun je geen zinnig wordt wisselen, da's waar ook...
Er staan vraagtekens achter... het is speculatie, om iets te verklaren wat schijnbaar ongerijmd is. Een nultheorie.
Is geen ad hominem.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zegt degene die begint met een ad hominem.
Apart dat je een feit dat volkomen emotieloos wordt geschreven zo opvat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Inderdaad, schánde.
Beide hadden allang na de kielhaling gefusilleerd moeten worden
Ik had gelezen dat ze 100km eerder gewisseld waren. Blijkbaar reden ze dus niet tegelijkertijd. Zou nr2 niet gewoon hebben liggen te slapen? Verplichte rusttijd, net als bij busritten met twee chauffeurs op 1 bus?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:06 schreef Alentejana het volgende:
Het verbaasd mij, dat de 2e machinist buiten beschouwing wordt gelaten. Het zou handig zijn als we wisten waarom.
Citroenboomgaardquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef Loekie1 het volgende:
Meestal zijn Spanjaarden heel snel met het lekken van informatie naar de pers. Maar misschien alleen als het buitenlanders betreft die zijn gevonden in een citroenwijngaard.
Dat heb ik ook gelezen inderdaad. En je verklaring lijkt me plausibel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:24 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat ze 100km eerder gewisseld waren. Blijkbaar reden ze dus niet tegelijkertijd. Zou nr2 niet gewoon hebben liggen te slapen? Verplichte rusttijd, net als bij busritten met twee chauffeurs op 1 bus?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:06 schreef Alentejana het volgende:
Daarbij hoeven ze van mij helemaal niet gestraft, want dat worden ze al door hun geweten en het trauma.
Ik heb dat ook gelezen, maar ook dat ze beide uit de "cockpit" zijn gehaald, dacht ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:24 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat ze 100km eerder gewisseld waren. Blijkbaar reden ze dus niet tegelijkertijd. Zou nr2 niet gewoon hebben liggen te slapen? Verplichte rusttijd, net als bij busritten met twee chauffeurs op 1 bus?
Denk dat je wat geduld moet hebben, het is pas eergisteren gebeurd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:41 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gelezen, maar ook dat ze beide uit de "cockpit" zijn gehaald, dacht ik.
Rusten, ja om alert te blijven, maar slapen lijkt me niet logish, de rit duurt 8 en een half uur en is overdag...
Blijft dat hij toch gewoon bij naam genoemd kan worden? Of beide niet, of beide wel, lijkt mij?
En waarom zouden we moeten raden naar dit soort dingen?
http://www.nu.nl/buitenla(...)anje-remde-laat.htmlquote:Machinist Francisco Jose Garzón (52) weigerde vrijdag om vragen van de politie te beantwoorden. Dat meldt persbureau AFP. Zaterdag wordt Garzón voorgeleid voor de onderzoeksrechter. Mogelijk komt de rechter naar het ziekenhuis.
Oh thanks.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)anje-remde-laat.html
Nee, bericht wordt steeds verder aangevuldquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, bericht wordt steeds verder aangevuld
Prima, heeft geen haast. is al lief dat je wil zoeken en delenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:03 schreef Alentejana het volgende:
Ik zal even kijken.
Er worden vooral veel verhalen van familieleden en ooggetuigen gepubliceerd.
Van een vrouw die voor het eerst met de trein ging bv. En die zit dan in DIE trein.
Ik heb het niet gelezen, alleen de kop.
Mijn ontvangst is slecht, dus dingen duren even.
"De bestuurder, die gearresteerd is en begeleid naar een ziekenhuis in de hoofdstad van Galicië, heeft niet ingestemd te worden ondervraagd door de gerechterlijke Brigade in Santiago de Compostela, en beroept op zijn recht om niet te getuigen. De voorzitter van de Spoorweginfrastructuur verzekert dat hij (de machinist) vier km voor de crash een melding gekregen dat het nodig was om te vertragen."quote:El conductor, que está detenido y escoltado en un hospital de la capital gallega, no ha accedido a ser interrogado por la Brigada Judicial de la comisaría de Santiago de Compostela, acogiéndose a su derecho a no declarar. El presidente del Administrador de Infraestructuras Ferroviarias asegura que cuatro kilómetros antes del lugar del accidente recibió la notificación de que debía reducir la velocidad
Niks, verstandig als verdachte.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:14 schreef Loekie1 het volgende:
Wat zal dat kunnen betekenen, dat de machinist weigert vragen te beantwoorden.
Kan op advies van zijn advocaat zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:14 schreef Loekie1 het volgende:
Wat zal dat kunnen betekenen, dat de machinist weigert vragen te beantwoorden.
Je Spaans klopt, want dit is ook hier zo bekend.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:17 schreef Alentejana het volgende:
[..]
"De bestuurder, die gearresteerd is en begeleid naar een ziekenhuis in de hoofdstad van Galicië, heeft niet ingestemd te worden ondervraagd door de gerechterlijke Brigade in Santiago de Compostela, en beroept op zijn recht om niet te getuigen. De voorzitter van de Spoorweginfrastructuur verzekert dat hij (de machinist) vier km voor de crash een melding gekregen dat het nodig was om te vertragen."
(Als mijn spaans klopt.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |