Wordt daar zoveel alcohol geschonken ja?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, echter zijn ze na drie dierentuinen, een circus en ontelbare markten en het gesleep in/uit de auto wel zat.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wordt daar zoveel alcohol geschonken ja?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wordt daar zoveel alcohol geschonken ja?
Iets minder.quote:
Volg jij de Nederlandse versie van de slimste mens?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:12 schreef Reya het volgende:
Een dierentuin, gelegen in Rotterdam, spreekt van een onvoorstelbare vorm van leed.
Ik tracht het te volgen via uitzending gemist.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Volg jij de Nederlandse versie van de slimste mens?
Ik heb het gisteren even bekeken. Niet echt ingewikkeld en zeker niet zo dynamisch als op de Belg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik tracht het te volgen via uitzending gemist.
Het niveau ligt inderdaad een stuk lager. verder ben ik niet een bijzondere fan van Van Rossem, maar ik vind hem nu wel redelijk uit de hoek komen. Het nadeel van de Belgische uitvoering is dat het concept echt versleten is, in Nederland kan er nog wel ontwikkeling in zitten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren even bekeken. Niet echt ingewikkeld en zeker niet zo dynamisch als op de Belg.
Laat me raden; geserveerd door zoonliefquote:
Die ligt al enige tijd op bed.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laat me raden; geserveerd door zoonlief?
Palinka van kennissen, ze mogen hier een xx aantal liter zelf stoken (ik geloof 80 liter). Deze is gemaakt van körte (peer).quote:
Smöllenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Palinka van kennissen, ze mogen hier een xx aantal liter zelf stoken (ik geloof 80 liter). Deze is gemaakt van körte (peer).
Hier bleek het accent onontbeerlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, de relatie met de vrijmetselarij is me een raadsel.
Lees het hele verhaal in Suske en Wiske: De Hongaarse Homo.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:21 schreef betyar het volgende:
Liepen hier toestraks twee homo's door de straat komen ze een groepje tegen. Begint dat groepje te schelden en achtervolgen ze die twee mannen die vervolgens het op een rennen zetten, heb het niet kunnen volgen maar de politie rijdt hier nu door de straat....................![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:42 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, die borsten in van die schilderijen vind ik er vaak veel mooier uitzien dan in van die erotische foto's van babes.
Niet opwindender of iets dergelijks, maar wel mooier.
quote:
M.u.v. maandag en dinsdag kan ik de gehele week.quote:
Heel mooi. Nu klep dicht.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:51 schreef robin007bond het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na mijn artistieke nabewerking om alle filters te omzeilen die er te vinden zijn, onder de noemer kunst:
[ afbeelding ]
Hmm, even afspraak maken dan maar. Toch rustig nu.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
M.u.v. maandag en dinsdag kan ik de gehele week.
Ovidius?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:48 schreef GSbrder het volgende:
De uitvinder van de homofobie in Europa
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |