Stelt niks voor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:04 schreef Friek_ het volgende:
Mooi, zometeen onweer over Boxtel. Dat verdient die klotebetyar wel.
Sla hem voor zijn bek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:58 schreef robin007bond het volgende:
Dat gevoel wanneer je het vriendje van je zusje niet mag.
Sla iemand voor zijn bek in Total War.quote:Dat lege gevoel wat je hebt na het uitspelen van een heel goede game, wetende dat het klaar is.
Sla een willekeurige loge voor z'n bek.quote:Dat gevoel wanneer het veel te druk is thuis door logees incl. desbetreffende vriend.
Sla iemand in OUD voor z'n bek.quote:Dat gevoel wanneer je eigenlijk in R&P hoort te zitten.
Ik zit in Hongarijequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:04 schreef Friek_ het volgende:
Mooi, zometeen onweer over Boxtel. Dat verdient die klotebetyar wel.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:13 schreef GSbrder het volgende:
De vakantie van bet doet me denken aan een jongerenreis naar Renesse.
Bier om half 11 's ochtends, ijs en drank op goedkope campingstoelen en de hele dag op de smartphone.quote:
Tja, dat krijg je met kleine kinderen. Uitstapjes zijn ze niet zo van hè. En ja, ook ik ga met de kids het water in en mee in de zandbak.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bier om half 11 's ochtends, ijs en drank op goedkope campingstoelen en de hele dag op de smartphone.
Zover zit ik er niet naast.
Goedkope campingstoelen? Die hebben wij hier niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bier om half 11 's ochtends, ijs en drank op goedkope campingstoelen en de hele dag op de smartphone.
Terwijl je al 2 liter weggekegeld hebt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met kleine kinderen. Uitstapjes zijn ze niet zo van hè. En ja, ook ik ga met de kids het water in en mee in de zandbak.
Niet iedereen werpt na 4 pilsjes zijn spijzen uit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terwijl je al 2 liter weggekegeld hebt?
Ghehehequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Autorijden met 2 liter is niet aan te bevelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet iedereen werpt na 4 pilsjes zijn spijzen uit.
Hier met een slok al niet. Als wij weggaan drink ik niet. Hongarije is wat dat betreft keihard.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Autorijden met 2 liter is niet aan te bevelen.
Niks mis mee.quote:
quote:
quote:
Doch, de relatie met de vrijmetselarij is me een raadsel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:07 schreef TitusPullo het volgende:
Sla een willekeurige loge voor z'n bek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |