Oh ja, geiten en kippen ook. En schapen. Maar vooral katten en varkens.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zou dan voor geiten gaan (met katten en een hond en konijnen en kippen + haan).
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zou dan voor geiten gaan (met katten en een hond en konijnen en kippen hennen + haan).
Uiteraard. Ik kan dat wel waarderen, mensen met zo'n ijzersterke discipline.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel bewonderenswaardig dat mensen het kunnen.
Jouw discipline is pilsjes op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik kan dat wel waarderen, mensen met zo'n ijzersterke discipline.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw discipline is pilsjes op de vroege ochtend
Zoals een papa betaamt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu koffie en een cupcake, gemaakt door dochterlief.
Lekker sterk en lief bedoeld.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat minder koffie in het filtertje was niet erg geweest.
Snelst groeiende sector in de veehouderij.quote:
Fietsen? Hooguit 30 minuten. Wandelen houdt ik wel wat langer vol.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:56 schreef TitusPullo het volgende:
Zou betyar zijn gaan fietsen? Misschien levert de reis wel een prachtig boek op over de filosofie van de heuvel.
Wat vind jij eigenlijk van steppen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Fietsen? Hooguit 30 minuten. Wandelen houdt ik wel wat langer vol.
Leuk, alleen niet vol te houden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van steppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |