Lood om oud ijzer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:44 schreef Friek_ het volgende:
De vraag of we zwervers moeten doodschieten is niet zo interessant. De vraag is of we uitkeringstrekkers moeten afschieten.
De vraag is; kan je een professionele schaatsbaan voor wedstrijdschaatsen rendabel bouwen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je het ergens min of meer rendabel zou kunnen bouwen was het wel daar
Dan worden we hangzielen, volgens Pim van Lommel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:08 schreef Webschip het volgende:
Kan iedereen afgeschaft worden? Dan zijn er ook geen problemen meer
In de materiële wereld is het dan wel lekker rustig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan worden we hangzielen, volgens Pim van Lommel.
Ik weet wel welke diersoort dan de heerschappij van ons zou overnemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
In de materiële wereld is het dan wel lekker rustig.
Niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik weet wel welke diersoort dan de heerschappij van ons zou overnemen.
Is de ramadan afgelopen? Lekkere koekjes etc. etc. op tafelquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed zo. Kan ie z'n weekend gaan vieren.
Nee dat niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Is de ramadan afgelopen? Lekkere koekjes etc. etc. op tafel![]()
![]()
Spekkoek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Is de ramadan afgelopen? Lekkere koekjes etc. etc. op tafel![]()
![]()
Wat een leuk beest.quote:
quote:
http://ramadantijd.nl/ramadan-2013/einde-ramadan-2013quote:Het einde van Ramadan (ied al-fitr / suikerfeest) zal in 2013 waarschijnlijk vallen op donderdag 8 augustus of vrijdag 9 augustus 2013. Maar let op: het einde van de Ramadan is afhankelijk van de maan en deze datum is dus slechts een indicatie.
PFFFF, wat een ellende.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
http://ramadantijd.nl/ramadan-2013/einde-ramadan-2013
Ik zou dan voor geiten gaan (met katten en een hond en konijnen en kippen + haan).quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik een boerderij had, zou ik beide wel willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |