Als jij (bewust) het verschil niet ziet tussen een beroepsmilitair die de bevolking beschermt tegen de invasie van een ander land en een haatbaard die het nodig vind om op eigen houtje mensen af te knallen houdt het snel op.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Naïef dus.
[..]
Dus jij staat bij dodenherdenking nog ieder jaar te juichen om te gevallen soldaten? Wat een apart persoon ben jij!
In het geval van Irak, een oorlog zonder toestemming van de VN, de Amerikaanse beroepsmilitairen waren dus fout, ze gingen de bevolking helemaal niet beschermen, zij waren degenen die een ander land waren binnengevallen, gebaseerd op leugens aangezien ze geen massavernietigingswapens vonden in Irak.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:37 schreef nolamoetblijven het volgende:
Als jij (bewust) het verschil niet ziet tussen een beroepsmilitair die de bevolking beschermt tegen de invasie van een ander land en een haatbaard die het nodig vind om op eigen houtje mensen af te knallen houdt het snel op.
Dus jij stelt de Nederlandse militair gelijk aan een haatbaard met kalasnikov? Brrrrrrr.
Ze vechten niet tegen de VS, ze vechten tegen het boze Westen. Daar vallen wij ook onder terwijl wij die mensjes niets hebben misdaan, sterker nog ze mogen hier bakken met geld weghalen zonder er iets voor te doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:12 schreef Charismatisch het volgende:
Denk toch na leeghoofd, moslims hadden toen een baard en nu een baard, moslims vochten toen tegen een bezetter (Sovjet) en nu tegen een bezetter (VS), de moslims zijn consistent bezig, jij bent degene die veranderd is, als je westerse meester zegt "juich" dan juich jij voor groep X of Y, als je westerse meester zegt "haat", dan haat je groep X of Y, net een Pavlov-hond
nou ja, als sinterklaas met een kalashnikov allemaal negertjes zou omleggen omdat ze hun werk niet doen zou ik hem ook een haatbaard noemen hoor...quote:
Ja joh. Het westen heeft niets misdaan, behalve dan democratisch verkozen leiders afzetten omdat zij niet de belangen van het westen behartigden, of handjes schudden met dictators die hen onderdrukken, of oorlogen beginnen die gebaseerd zijn op leugens en dat allemaal terwijl zij zichzelf voorvechters van vrijheid en democratie noemen. Wat meer zelfkritiek mag wel. De haat jegens westerse landen (met name de VS en GB) is niet zomaar uit de lucht komen vallen. Daarom pleit ik voor het terugtrekken van alle Nederlandse troepen uit gebieden waar ze niets te zoeken hebben. Laat de Amerikanen en Britten hun oorlogje zelf spelen. Moeten ze ook niet huilen als de 'terroristen' terugslaan op hun grondgebied, want het is immers oorlog.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:17 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Ze vechten niet tegen de VS, ze vechten tegen het boze Westen. Daar vallen wij ook onder terwijl wij die mensjes niets hebben misdaan, sterker nog ze mogen hier bakken met geld weghalen zonder er iets voor te doen.
Klopt, maar ook nu de Amerikanen er allang weg zijn, is het er een puinhoop. Waarom? Omdat groepen moslims elkaar naar het leven staan en afslachten.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:12 schreef Charismatisch het volgende:
In het geval van Irak, een oorlog zonder toestemming van de VN, de Amerikaanse beroepsmilitairen waren dus fout, ze gingen de bevolking helemaal niet beschermen, zij waren degenen die een ander land waren binnengevallen, gebaseerd op leugens aangezien ze geen massavernietigingswapens vonden in Irak.
Bebaarde moslims zijn meestal zeer conservatief en springen doorgaans graag in de bres voor de echte haatbaarden. Geen wonder dat je er dan mee geassocieerd wordt. Moslims hebben, net als andere gelovigen, doorgaans ook een fraaie set aan denigrerende termen waar ze anderen mee aanduiden. Honden, varkens, noem maar op.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:12 schreef Charismatisch het volgende:
Haatbaard is een denigrerende term die alleen door leeghoofden wordt gebruikt. Als je een moslim bent en een baard hebt, dan word je een haatbaard genoemd door de echte haatzaaiers.
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:12 schreef Charismatisch het volgende:
Maar als je de kerstman of sinterklaas bent, dan word je geen haatbaard genoemd.
Als je een acteur bent word je geen haatbaard genoemd.
Als je een joodse kolonist bent die moslims van hun land verjaagt dan ben je geen haatbaard.
Als je een westerse intellectueel bent en grondlegger van een ideologie die het leven heeft gekost van tientallen miljoenen mensen, dan ben je geen haatbaard.
Jezus had een baard.
En jij bent niet gehersenspoeld, wil je zeggen?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:12 schreef Charismatisch het volgende:
De reden waarom moslimmannen een baard hebben is omdat ze de profeten van God imiteren! Jij bent de ware haatzaaier door zulke denigrerende term te gebruiken, en gehersenspoeld door je omgeving!
Mensen maken (grove) fouten. Zeker Republikeinse presidenten in de VS hebben een opmerkelijke staat van dienst. Gelukkig bestaat er nog zoiets als voortschrijdend inzicht. Tenminste... hier bij ons in het westen wél.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:12 schreef Charismatisch het volgende:
Als je in jaren '80 van de vorige eeuw leefde dan werd je door je westerse meesters geleerd dat je die zogenaamde haatbaarden vrijheidsstrijders moest noemen en dat ze helden waren.
En de gewelddadige verspreiding van de extremistische islam, het willen opleggen van religieuze wetgeving en het plegen van terreurdaden vallen allemaal ook onder die consistentie zeker?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:12 schreef Charismatisch het volgende:
Denk toch na leeghoofd, moslims hadden toen een baard en nu een baard, moslims vochten toen tegen een bezetter (Sovjet) en nu tegen een bezetter (VS), de moslims zijn consistent bezig, jij bent degene die veranderd is, als je westerse meester zegt "juich" dan juich jij voor groep X of Y, als je westerse meester zegt "haat", dan haat je groep X of Y, net een Pavlov-hond
Maar zodra het Westen niet ingrijpt gaan ze huilen dat ze links worden gelaten. Net als Curacao, die wil ook geen bemoeienis van Nederland maar wil wel op de meest onmogelijke manieren dat Nederland ze blijft onderhouden. Beetje wel de lusten niet de lasten.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:44 schreef Hierro het volgende:
Daarom pleit ik voor het terugtrekken van alle Nederlandse troepen uit gebieden waar ze niets te zoeken hebben. Laat de Amerikanen en Britten hun oorlogje zelf spelen. Moeten ze ook niet huilen als de 'terroristen' terugslaan op hun grondgebied, want het is immers oorlog.
Je vergelijking met Curacao gaat niet op, omdat de landen in het Midden-Oosten niet worden onderhouden door het westen, eerder het tegenovergestelde. Irak is verwoest door het ingrijpen van westerse landen en Afghanistan is ontregeld. Het ingrijpen van het westen kent helemaal geen lusten, althans niet voor de bevolking aldaar. Overigens heb ik nog nooit gezien dat er een aanslag wordt gepleegd met als motief dat het westen niet ingrijpt. Dus dat 'ze' oorlog zouden voeren met het Westen als wij ons niet met hun zaken bemoeien, lijkt mij flauwekul.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:01 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Maar zodra het Westen niet ingrijpt gaan ze huilen dat ze links worden gelaten. Net als Curacao, die wil ook geen bemoeienis van Nederland maar wil wel op de meest onmogelijke manieren dat Nederland ze blijft onderhouden. Beetje wel de lusten niet de lasten.
Op het moment dat het Westen iedereen in het 'M-O' links laat liggen zal dat weer worden uitgelegd als 'ze vinden ons minderwaardig' en gaanze weer oorlog met het Westen voeren, immers dat westen kijkt niet naar ons om.
Er is nogal een verschil tussen een persoon die helpt en een persoon die moord voor de lol.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Naïef dus.
[..]
Dus jij staat bij dodenherdenking nog ieder jaar te juichen om te gevallen soldaten? Wat een apart persoon ben jij!
Buiten dat hebben de echte Jihadisten daar reeds aangegeven niet te zitten wachten op de strijders uit Nederland gezien het gegeven dat die niets voorstellen. Tuurlijk, grote bek op het pleintje maar echt iemand vermoorden dat vergt nog wel iets van je. Ik heb ook de oproepen gezien om alsjeblieft niet af te reizen naar die landen en wat doen ze, ... ze gaan toch onder het motto; ze hebben mij nodig.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen een persoon die helpt en een persoon die moord voor de lol.
We worden geacht te rouwen om het verlies van dit Sharia4Belgium-kopstuk. Het verlies van een extremist die zich actief afzette tegen de westerse samenleving, die zich actief bezighield met haatzaaien en het ophitsen van makkelijk beïnvloedbare jongeren.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:25 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Buiten dat hebben de echte Jihadisten daar reeds aangegeven niet te zitten wachten op de strijders uit Nederland gezien het gegeven dat die niets voorstellen. Tuurlijk, grote bek op het pleintje maar echt iemand vermoorden dat vergt nog wel iets van je. Ik heb ook de oproepen gezien om alsjeblieft niet af te reizen naar die landen en wat doen ze, ... ze gaan toch onder het motto; ze hebben mij nodig.
Sterker nog, als ik dan lees dat die belgen daar bijvoorbeeld 30 vrouwen hebben verkracht en vermoord dan vraag ik mij af... wat hebben die vrouwen hen misdaan? Keken ze verkeerd? Waren ze geen propere vrome Moslim ?
Maar dit soort personen acht jij (DS4) gelijk aan de VN soldaat? Lekker hoor.
Ik heb dit weekend een dansje plus bijhorende BBQ gehouden, speciaal om het te vieren.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:41 schreef Boldface het volgende:
[..]
We worden geacht te rouwen om het verlies van dit Sharia4Belgium-kopstuk.
Met varkensvlees op de grill zeker?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:24 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend een dansje plus bijhorende BBQ gehouden, speciaal om het te vieren.
Nee, tegen Assad!quote:Op maandag 29 juli 2013 12:17 schreef nolamoetblijven het volgende:
Ze vechten niet tegen de VS, ze vechten tegen het boze Westen.
Ze zijn daar niet voor de lol hoor...quote:Op maandag 29 juli 2013 14:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Er is nogal een verschil tussen een persoon die helpt en een persoon die moord voor de lol.
Had deze knakker 30 vrouwen verkracht? Bron?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:25 schreef nolamoetblijven het volgende:
Buiten dat hebben de echte Jihadisten daar reeds aangegeven niet te zitten wachten op de strijders uit Nederland gezien het gegeven dat die niets voorstellen. Tuurlijk, grote bek op het pleintje maar echt iemand vermoorden dat vergt nog wel iets van je. Ik heb ook de oproepen gezien om alsjeblieft niet af te reizen naar die landen en wat doen ze, ... ze gaan toch onder het motto; ze hebben mij nodig.
Sterker nog, als ik dan lees dat die belgen daar bijvoorbeeld 30 vrouwen hebben verkracht en vermoord dan vraag ik mij af... wat hebben die vrouwen hen misdaan? Keken ze verkeerd? Waren ze geen propere vrome Moslim ?
Maar dit soort personen acht jij (DS4) gelijk aan de VN soldaat? Lekker hoor.
Trieste gast. Zo praten over een kind dat van niks weet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja dus? Dat is toch de keuze van de moeder geweest om dat kind mee te nemen? Zal vast al een goede basis zijn voor zijn lot wat hem te wachten staat als strijder straks, daar kun je niet jong genoeg mee beginnen. Ik heb meer te doen met de opa en oma eerlijk gezegd.
Die ouders zijn triester die zo'n kleine een afschuwelijke naam geven en ook nog meeslepen naar een oorlogsgebied. Blame them not me.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:46 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Trieste gast. Zo praten over een kind dat van niks weet.
Jij zet het kind nu al in de hoek en als het dan later inderdaad een extremist wordt, roep je weer dat het niet deugt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die ouders zijn triester die zo'n kleine een afschuwelijke naam geven en ook nog meeslepen naar een oorlogsgebied. Blame them not me.
Moeilijk om in de toekomst te kijken, maar zo'n kind groeit natuurlijk op voor galg en rad zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij zet het kind nu al in de hoek en als het dan later inderdaad een extremist wordt, roep je weer dat het niet deugt.
Niet gek als zijn ouders extremisten zijn en het kind zelf al in de pampers als extremist wordt opgeleid.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij zet het kind nu al in de hoek en als het dan later inderdaad een extremist wordt, roep je weer dat het niet deugt.
De kans is groot idd en dat is ook wat vader en moeder willen en voor ogen hebben met hun zoon. Dus laat ze maar daar, ik lig er niet wakker van iig. Het lijkt me wel erg voor de ouders van dat wijf.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja kan er in dit geval rustig van uit gaan dat dat kind grondig gebrainwashed zal worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:18 schreef Disana het volgende:
Ja, immers de kinderen van oorlogsmisdadigers worden zelf ook altijd oorlogsmisdadigers.
Dat zeg ik, ook Duitsland barst van de oorlogsmisdadigersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja kan er in dit geval rustig van uit gaan dat dat kind grondig gebrainwashed zal worden.
Bíjna goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:21 schreef raptorix het volgende:
Overigens snap ik de ophef niet zo, er zijn in Nederland ook tientallen zo niet honderden geweest die in Spanje tegen Castro hebben gevochten, werden die in die tijd ook zo aangekeken?
Ah fuck, ik vond die zin al niet lekker lopen, heb er nog eens 3 keer over nagedachtquote:
Ik denk dat Castro ook wel mee had willen vechten tegen de fascisten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah fuck, ik vond die zin al niet lekker lopen, heb er nog eens 3 keer over nagedacht
Die ging vechten waar ze fatsoenlijke sigaren en rum haddenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik denk dat Castro ook wel mee had willen vechten tegen de fascisten.
Ik vind jou triester dan die ouders hoor. Alsof dat kind hier iets van weet. Ga eens wat doen aan je empathie man wereldvreemde hillbilly.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die ouders zijn triester die zo'n kleine een afschuwelijke naam geven en ook nog meeslepen naar een oorlogsgebied. Blame them not me.
Empathie genoeg maar alleen voor de juiste mensenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik vind jou triester dan die ouders hoor. Alsof dat kind hier iets van weet. Ga eens wat doen aan je empathie man wereldvreemde hillbilly.
Haha, daarom zeg je dit:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Empathie genoeg maar alleen voor de juiste mensen
Wat een trieste gast ben jij. Van mij mogen ze zulke mensen als jij bent ook daarheen meenemen.quote:Ja dus? Dat is toch de keuze van de moeder geweest om dat kind mee te nemen?
En dan vind je het straks gek als het kind zich niet welkom voelt in onze maatschappij.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Empathie genoeg maar alleen voor de juiste mensen
Nou voor die moeder heb ik ook geen empathie eerlijk gezegd, het is toch haar keus geweest om met dat kind achter die baard van haar aan te gaan naar Syrie? Het lot wat ze voor ogen hebben voor hun zoontje is strijder te worden net als pa. Ik acht de kans klein dat dit soort mensen tot inkeer komen dus laat ze lekker daar waar ze zo graag willen zijn. Ik heb wel te doen met de ouders van die griet. Wat wil jij dan met deze mensen? Naar NL halen en dan maar hopen dat ze tot inkeer komen? Ik ben bang dat je dan je eigen beul aan het opvoeden bent.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Haha, daarom zeg je dit:
[..]
Wat een trieste gast ben jij. Van mij mogen ze zulke mensen als jij bent ook daarheen meenemen.
Ondanks dat zijn ze toch lief en moeten we aardig voor ze zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou voor die moeder heb ik ook geen empathie eerlijk gezegd, het is toch haar keus geweest om met dat kind achter die baard van haar aan te gaan naar Syrie? Het lot wat ze voor ogen hebben voor hun zoontje is strijder te worden net als pa. Ik acht de kans klein dat dit soort mensen tot inkeer komen dus laat ze lekker daar waar ze zo graag willen zijn. Ik heb wel te doen met de ouders van die griet. Wat wil jij dan met deze mensen? Naar NL halen en dan maar hopen dat ze tot inkeer komen? Ik ben bang dat je dan je eigen beul aan het opvoeden bent.
Nee, wat ik wil is dat idioten, hoe moeilijk het ook is voor hen, eens inzien dat een kind hier helemaal niks aan kan doen. Wie weet groeit hij niet op als juist een verzetter tegen dit soort ongein?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou voor die moeder heb ik ook geen empathie eerlijk gezegd, het is toch haar keus geweest om met dat kind achter die baard van haar aan te gaan naar Syrie? Het lot wat ze voor ogen hebben voor hun zoontje is strijder te worden net als pa. Ik acht de kans klein dat dit soort mensen tot inkeer komen dus laat ze lekker daar waar ze zo graag willen zijn. Ik heb wel te doen met de ouders van die griet. Wat wil jij dan met deze mensen? Naar NL halen en dan maar hopen dat ze tot inkeer komen? Ik ben bang dat je dan je eigen beul aan het opvoeden bent.
Ja pfff... iedereen is ooit kind geweest. Laten we direct de hele wereld vrijpleiten met dat argument.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:13 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, wat ik wil is dat idioten, hoe moeilijk het ook is voor hen, eens inzien dat een kind hier helemaal niks aan kan doen. Wie weet groeit hij niet op als juist een verzetter tegen dit soort ongein?
Ik snap de link niet wat jij aanhaalt. Jij veroordeelt het kind al voordat het ooit volwassen is geweest. Gast, ga eens wat denkniveau training doenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja pfff... iedereen is ooit kind geweest. Laten we direct de hele wereld vrijpleiten met dat argument.
Dat zegt hij toch niet, sjaak.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja pfff... iedereen is ooit kind geweest. Laten we direct de hele wereld vrijpleiten met dat argument.
Ja tuurlijk. Niet willen weten is eerder wat in me op komt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:29 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik snap de link niet wat jij aanhaalt. Jij veroordeelt het kind al voordat het ooit volwassen is geweest. Gast, ga eens wat denkniveau training doen
Ah, de hulptroepen van de "broeders". How obvious....quote:
watquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ah, de hulptroepen van de "broeders". How obvious....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |