Jawel, want die militair dood tegen zijn (aangeleerde) moraal in (vandaar de vele problemen bij militairen) terwijl die haatbaarden met alle plezier moorden (en het liefst zo gruwelijk mogelijk -> is stammengedrag).quote:Op zondag 28 juli 2013 13:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alle ideologische en zogenaamd nobele motieven ten spijt: die beroepsmilitair is geen haar beter dan die terrorist.
Wat een onzin. Nog afgezien van de benaming "haatbaard", niet elke haatbaard is hetzelfde of vecht voor hetzelfde doel. Je hebt mensen die vechten om de macht (weer) te pakken, zoals de Taliban. Maar je hebt ook mensen die vechten omdat ze oprecht tegen de bezetting zijn of onderdrukking of wat dan ook.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:35 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Jawel, want die militair dood tegen zijn (aangeleerde) moraal in (vandaar de vele problemen bij militairen) terwijl die haatbaarden met alle plezier moorden.
Het zijn gewoon keiharde wetenschappelijke feiten.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat een onzin. Nog afgezien van de benaming "haatbaard", niet elke haatbaard is hetzelfde of vecht voor hetzelfde doel. Je hebt mensen die vechten om de macht (weer) te pakken, zoals de Taliban. Maar je hebt ook mensen die vechten omdat ze oprecht tegen de bezetting zijn of onderdrukking of wat dan ook.
Verder heb je soldaten die er moeite mee hebben om op mensen te schieten, die komen dan met PTSD thuis. Maar je hebt ook soldaten die met alle plezier een gezin uitmoorden(ja, dat is gebeurd). Dat hokjes denken brengt je nergens.
Wat is een wetenschappelijk feit?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:42 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon keiharde wetenschappelijke feiten.
Dat een militair tegen zijn moraal in doodt, blijkbaar.quote:
Ik geloof niet dat hier wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan. Hoe kun je iets als 'moraal' wetenschappelijk onderzoekenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:13 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Dat een militair tegen zijn moraal in doodt, blijkbaar.
Waarschijnlijk doelt hij op het hoge percentage beroepsmilitairen met PTSS. Dit houdt in dat zij tegen hun moraal handelen, in de ogen van een leek. Volgens mij is er onder 'haatbaarden' daar geen onderzoek naar gedaan om die twee groepen te kunnen vergelijken.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hier wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan. Hoe kun je iets als 'moraal' wetenschappelijk onderzoeken
In opdracht van een dictatuur als Amerika die puur voor macht en grondstoffen links en rechts landen binnenvalt? Dan ben je als beroepsmillitair ook gewoon een huurling.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als je het verschil niet eens ziet tussen een beroepsmilitair die in opdracht handelt en tussen terroristen die uit ideologie voor een niet bestaand godje vrijwillig gaan moorden ben je meer van het pad af dan ik al dacht.
Ik heb ook wel eens het e.e.a. gezien van gasten die genoten van de macht die ze hadden op de lokale bevolking. Allebei net zo verknipt, het enige verschil tussen die 2 is dat ze allebei aan een andere kant van de medaille staan.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:35 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Jawel, want die militair dood tegen zijn (aangeleerde) moraal in (vandaar de vele problemen bij militairen) terwijl die haatbaarden met alle plezier moorden (en het liefst zo gruwelijk mogelijk -> is stammengedrag).
Misschien ben je de slag om Chora vergeten?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:13 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Vandaar ook het volledig gebrek aan slagkracht bij de Nederlandse krijgsmacht?
Niks geen wetenschappelijke feiten dus die zijn verzinsels onderbouwen. PTSS komt ook voor onder de lokale bevolking, zie bijvoorbeeld de asielzoekers hier en de mate waarin die problemen voorkomen.quote:Op zondag 28 juli 2013 18:55 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doelt hij op het hoge percentage beroepsmilitairen met PTSS. Dit houdt in dat zij tegen hun moraal handelen, in de ogen van een leek. Volgens mij is er onder 'haatbaarden' daar geen onderzoek naar gedaan om die twee groepen te kunnen vergelijken.
Ben jij een haatbaard?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niks geen wetenschappelijke feiten dus. PTSS komt ook voor onder de lokale bevolking, zie bijvoorbeeld de asielzoekers hier en de mate waarin die problemen voorkomen.
De taliban kent geen militairen. Slechts analfabete boeren met kalashnikovs.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:30 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Misschien ben je de slag om Chora vergeten?
Daar hield onze krijgsmacht dagen stand tegenover een grote overmacht aan Taliban omwille van de burgers.
Lijkt me een normale vraag...geef nou eens antwoord..wanneer heb je je voor het laatst geschoren?quote:
Dat doe ik vanwege m'n geloof niet. Ga ik ook niet over in discussie, dat doe ik voor god.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lijkt me een normale vraag...geef nou eens antwoord..wanneer heb je je voor het laatst geschoren?
Oh sorry.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
Welk geloof? Sommige religies gebieden elke man zich te scheren. Daarnaast heb je nog een heel groot grijs gebied waarbij een cultuur/maatschappij eist dat men zich scheert.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat doe ik vanwege m'n geloof niet. Ga ik ook niet over in discussie, dat doe ik voor god.
Islam, jeweettog.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:43 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Welk geloof? Sommige religies gebieden elke man zich te scheren. Daarnaast heb je nog een heel groot grijs gebied waarbij een cultuur/maatschappij eist dat men zich scheert.
Bij Toutatis wij scheren ons niet!!!quote:Op zondag 28 juli 2013 19:43 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Welk geloof? Sommige religies gebieden elke man zich te scheren. Daarnaast heb je nog een heel groot grijs gebied waarbij een cultuur/maatschappij eist dat men zich scheert.
Zo ook bij de, ten opzichte van het Westen, moreel superieure Romeinen.
Persoonlijke hygiëne staat bij jou niet voorop?quote:
Je sarcasme-meter doet 't niet?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:50 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Persoonlijke hygiëne staat bij jou niet voorop?
Dus?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
De taliban kent geen militairen. Slechts analfabete boeren met kalashnikovs.
Met een probleem, die komt Belgie ook niet meer in (Belgische nationaliteit verloren toen ze ging vechten voor een ander land).quote:Op zondag 28 juli 2013 21:10 schreef Vivi het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat voor meisje die Tatiana is. Labielig type.
En in die pauperwijk van je loop je netjes langs de moslims af zonder dat je ook maar een woord durft te zeggen. Op het internet kan je dat lekker anoniem doen hè.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:03 schreef raptorix het volgende:
Is het nest met kinderen trouwens al gelocaliseerd?
Over radicaliseren gesproken...quote:Op maandag 29 juli 2013 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Inderdaad. Ik lees het heuglijke nieuws nu pas, maar ben aangenaam verrast.
Hoe is dit radicaliseren? Een terrorist, met het verstand van een pasgeboren big, sterft en niemand huilt hierom. Dat is toch logisch?quote:
Ongetwijfeld een Groenlinkserquote:Op maandag 29 juli 2013 03:12 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoe is dit radicaliseren? Een terrorist, met het verstand van een pasgeboren big, sterft en niemand huilt hierom. Dat is toch logisch?
Verre van groenlinks. Maar wanneer iemand zich op het zwaard stort zonder mening, gedachte of ziel en zich enkel als een stuk hersenloos vreten profileert als wapen voor iedereen die niet voor de Islam is en steft in diezelfde strijdt vind ik het een hele fijne gedachte dat die persoon gruwelijk om het leven is gekomen. Zijn vrouw was vrijwillig bij hem. Het kind is nog te jong, die valt niets aan te rekenen. Maar zijn vrouw mag net zo hard om het leven komen. Het liefst gruwelijk en extreem pijnlijk en extreem langdurig. Dat is hetgeen zij wilde voor mensen. Als ze gevangen wordt genomen gewoon menselijk behandelen. Maar zo iemand hoeft niet gevangen genomen te worden he. Ook die vrouw niet. Bewezen terrorist. Maagschot met groot kaliber en rustig in de goot laten rotten voor hun ''God''. Dat is exact wat ze willen, en wie ben ik om ze dit te ontzeggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 03:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een Groenlinkser![]()
Er is helemaal niets mis met het juichen voor een overwinning op een minderwaardige vijand. Dit soort types verdienen het niet om als mens behandeld te worden. Dood of niet dood.
Wat heb je nu weer gebruikt?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In opdracht van een dictatuur als Amerika die puur voor macht en grondstoffen links en rechts landen binnenvalt? Dan ben je als beroepsmillitair ook gewoon een huurling.
Dit is een van de vele uitingen van dit heerschap, het is een optelsom.quote:
Er is een verschil tussen je schouders ophalen en het heugelijk nieuws vinden.quote:Een terrorist, met het verstand van een pasgeboren big, sterft en niemand huilt hierom. Dat is toch logisch?
Jij bent "team-Assad"? Rly?quote:Op maandag 29 juli 2013 03:21 schreef Confetti het volgende:
Er is helemaal niets mis met het juichen voor een overwinning op een minderwaardige vijand.
Ik weet niet hoe jij het leest hoor, maar oproepen tot moord haal ik er niet uit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oproep tot moord...kansloos
Ik ben voor team 'vrede' en voor team 'niet schieten'.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 09:02 schreef theguyver het volgende:
agh ja, shit happens, respect voor die man dat hij ging knokken voor zijn idealen.
Naïef dus.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:37 schreef nolamoetblijven het volgende:
Ik ben voor team 'vrede' en voor team 'niet schieten'.
Dus jij staat bij dodenherdenking nog ieder jaar te juichen om te gevallen soldaten? Wat een apart persoon ben jij!quote:Als team 'oorlog' of team ' wel schieten' leden verliest kan ik daar alleen maar om juichen. Dat noemen we bedrijfsrisico
Ok.quote:
Jouw keuze. Ik ben voor keuzevrijheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |