Ik heb geen idee waarom ik jou zou moeten bellen. Maar ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga me nergens mee bemoeien. Zit hier voor mijn rust
Pff!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Hier is het warm. Rond de 45 graden, 43 om precies te zijn
Ik zei sorry tegen huppel in DM, dat vond ze niet zo leukquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:23 schreef samthegreat5 het volgende:
What the fuck heeft BB nou weer gedaan.
believe whatever you wantquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh echt? Dat is het enige wat er achter zit? Waarom geloof ik dat nou niet
Ik blijf hem niet vragen uit mijn dm te blijven!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh echt? Dat is het enige wat er achter zit? Waarom geloof ik dat nou niet
Sletjes zijn het niet waardquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
BB was huppelmuts aan het proberen te versieren
BB has a thing for older ladiesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
BB was huppelmuts aan het proberen te versieren
Het was gemeend, dat jij dan vervolgens zo'n domme reactie hier neerzet daar kan ik niet tegenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik blijf hem niet vragen uit mijn dm te blijven!
Eerst keihard openbaar lachen omdat iemand flauwvalt en dan zielig prive een niet gemeend excuus maken.![]()
Toon dan ballen en doe dat ook openbaar. Maar nee, met kanker en slet schelden is veel leuker.
Beter ga je nu ophouden!quote:
Ik heb je al vaker gezegd weg te blijven uit mijn dm! Leer gehoorzamen!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het was gemeend, dat jij dan vervolgens zo'n domme reactie hier neerzet daar kan ik niet tegen
Waarom zou ik naar jou luisteren? Je kan jezelf nou niet bepaald een goed voorbeeld noemen ofzoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb je al vaker gezegd weg te blijven uit mijn dm! Leer gehoorzamen!
Waarom denk je dat zuidelijken allemaal zo snel al geagiteerd gaan lopen toeteren en uit hun raampjes schreeuwen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Duidelijk te merken dat met warm weer men sneller geaggiteerd is.
Idem mijn ouders
NEVER! WHAT BLASPHEMY!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Misschien moeten we zij-die-niet-genoemd-mag-worden er maar bij roepen
Ghehe. Is natoer! :pquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Ach, die knoflookvreters neem ik het niet kwalijk. Dat zit in hun natuur.
kapsalon natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Hm ik kom zodadelijk alleen thuis aan voor 1 week. Wat te eten hmm
Broodje döner it is! Ik heb verdomme wel honger als een paard, sinds spanje al niks meer gegeten. En zit nog in de treinquote:
thuisbezorgd.nl app op je foon installeren en nu alvast bestellenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Broodje döner it is! Ik heb verdomme wel honger als een paard, sinds spanje al niks meer gegeten. En zit nog in de trein
Ook lekker. Wantan soep en daarna bami met gado-gado bv.quote:
BOA's hadden ze nooit in het leven moeten roepen. Zoveel machtsmisbruik daar!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Soms hoop je ergens op maar weet je tegelijkertijd dat het ijdele hoop is
Ze zijn er inderdaad niet vies van om je ergens van te bekeuren en dan voor je neus dezelfde overtreding te begaan. En als je er wat van zegt is de wereld te kleinquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BOA's hadden ze nooit in het leven moeten roepen. Zoveel machtsmisbruik daar!
Ja, pokke BOA's.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou jongens, ik zit thuis achter m'n PC. Tas uitgepakt, huis check gedaan, en Jitze is nu daadwerkelijk blauw. Let the bitches roll in to my house!
![]()
De BOA's of BB?quote:
Lieg niet, je hebt eerst gefapt voordat je al dat genoemde hebt gedaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou jongens, ik zit thuis achter m'n PC. Tas uitgepakt, huis check gedaan, en Jitze is nu daadwerkelijk blauw. Let the bitches roll in to my house!
![]()
Dat heb ik daar al gedaan, kon me niet inhoudenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:34 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Lieg niet, je hebt eerst gefapt voordat je al dat genoemde hebt gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |