Ghehe. Is natoer! :pquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Ach, die knoflookvreters neem ik het niet kwalijk. Dat zit in hun natuur.
kapsalon natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Hm ik kom zodadelijk alleen thuis aan voor 1 week. Wat te eten hmm
Broodje döner it is! Ik heb verdomme wel honger als een paard, sinds spanje al niks meer gegeten. En zit nog in de treinquote:
thuisbezorgd.nl app op je foon installeren en nu alvast bestellenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Broodje döner it is! Ik heb verdomme wel honger als een paard, sinds spanje al niks meer gegeten. En zit nog in de trein
Ook lekker. Wantan soep en daarna bami met gado-gado bv.quote:
BOA's hadden ze nooit in het leven moeten roepen. Zoveel machtsmisbruik daar!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Soms hoop je ergens op maar weet je tegelijkertijd dat het ijdele hoop is
Ze zijn er inderdaad niet vies van om je ergens van te bekeuren en dan voor je neus dezelfde overtreding te begaan. En als je er wat van zegt is de wereld te kleinquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BOA's hadden ze nooit in het leven moeten roepen. Zoveel machtsmisbruik daar!
Ja, pokke BOA's.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou jongens, ik zit thuis achter m'n PC. Tas uitgepakt, huis check gedaan, en Jitze is nu daadwerkelijk blauw. Let the bitches roll in to my house!
![]()
De BOA's of BB?quote:
Lieg niet, je hebt eerst gefapt voordat je al dat genoemde hebt gedaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou jongens, ik zit thuis achter m'n PC. Tas uitgepakt, huis check gedaan, en Jitze is nu daadwerkelijk blauw. Let the bitches roll in to my house!
![]()
Dat heb ik daar al gedaan, kon me niet inhoudenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:34 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Lieg niet, je hebt eerst gefapt voordat je al dat genoemde hebt gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |