Ik heb geen idee waarom ik jou zou moeten bellen. Maar ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga me nergens mee bemoeien. Zit hier voor mijn rust
Pff!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Hier is het warm. Rond de 45 graden, 43 om precies te zijn
Ik zei sorry tegen huppel in DM, dat vond ze niet zo leukquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:23 schreef samthegreat5 het volgende:
What the fuck heeft BB nou weer gedaan.
believe whatever you wantquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh echt? Dat is het enige wat er achter zit? Waarom geloof ik dat nou niet
Ik blijf hem niet vragen uit mijn dm te blijven!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh echt? Dat is het enige wat er achter zit? Waarom geloof ik dat nou niet
Sletjes zijn het niet waardquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
BB was huppelmuts aan het proberen te versieren
BB has a thing for older ladiesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
BB was huppelmuts aan het proberen te versieren
Het was gemeend, dat jij dan vervolgens zo'n domme reactie hier neerzet daar kan ik niet tegenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik blijf hem niet vragen uit mijn dm te blijven!
Eerst keihard openbaar lachen omdat iemand flauwvalt en dan zielig prive een niet gemeend excuus maken.![]()
Toon dan ballen en doe dat ook openbaar. Maar nee, met kanker en slet schelden is veel leuker.
Beter ga je nu ophouden!quote:
Ik heb je al vaker gezegd weg te blijven uit mijn dm! Leer gehoorzamen!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het was gemeend, dat jij dan vervolgens zo'n domme reactie hier neerzet daar kan ik niet tegen
Waarom zou ik naar jou luisteren? Je kan jezelf nou niet bepaald een goed voorbeeld noemen ofzoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb je al vaker gezegd weg te blijven uit mijn dm! Leer gehoorzamen!
Waarom denk je dat zuidelijken allemaal zo snel al geagiteerd gaan lopen toeteren en uit hun raampjes schreeuwen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Duidelijk te merken dat met warm weer men sneller geaggiteerd is.
Idem mijn ouders
NEVER! WHAT BLASPHEMY!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Misschien moeten we zij-die-niet-genoemd-mag-worden er maar bij roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |