Mijn gaydar slaat op hol bij deze gozer! Ze ziet er wel happy uit maar toen ik in een interview van haar las dat deze jongen haar altijd volgde met wat ze deed en alles al van haar wist etc vond ik het een beetje creapy worden...Daar ga je dan toch niet mee daten lijkt mij... Maar goed nogmaals ze ziet er happy uit, good for her!quote:
Niet echt cool dat het daar meteen op geschoven wordquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom vind je het een vreemde combi? Omdat hij zwart is en zij blank?
Wat een belediging om Stallone te vergelijken met die retard.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja? Is hij op universitair niveau afgestudeerd! Waarin eigenlijk? En waarom kwam er dan vervolgens geen zinnig woord meer uit? Ooit?
Hij is de Stallone van de voetbalsport.
En hij heeft volgens mij ook een heel hoog stemmetje.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Die nieuwe vlam van Olcay zie ik inderdaad in een iets te fleurige outfit enthousiast dansen op een over de top bollywood-liedje...
Leuke woordspeling.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:29 schreef Starlie het volgende:
[..]
Mijn gaydar slaat op hol bij deze gozer!
Nou, om die retard te beledigen moeten we wel met iets nóg dommers aankomen dan Stallone hoor!quote:Op maandag 29 juli 2013 12:43 schreef bascross het volgende:
[..]
Wat een belediging om Stallone te vergelijken met die retard.
Zie je wel, was ook praktisch onmogelijk...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:26 schreef Karina het volgende:
Edgar Davids ontkent relatie met Halina Reijn
Edgar Davids heeft in een interview verklaard dat hij geen romantische relatie heeft met actrice Halina Reijn. De ex-Ajacied verklaarde dat hij nog steeds single is en ook niet op zoek is naar een vaste vriendin.
Halina Reijn liet vorige week in het AD al weten 'alleen maar goede vrienden' met Davids te zijn. De twee treffen elkaar af en toe in Londen en Amsterdam.
Gisteren werden ze weer samen gezien in Amsterdam in een lunchroom, maar dat was 'toeval'.
Bron
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:51 schreef Noek het volgende:
Is er al een foto opgedoken uit Parijs bij een brug vol slotjes? Zo nee, dan is er niks aan den hand.
Maak me klaar?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Geef me een fix?![]()
Wat betekent dat? Neuk me?
Soort van 'voorzien van drugs/behoefte'.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Geef me een fix?![]()
Wat betekent dat? Neuk me?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:51 schreef Noek het volgende:
Is er al een foto opgedoken uit Parijs bij een brug vol slotjes? Zo nee, dan is er niks aan den hand.
Het zal dan niet echt een relatie zijn, maar ik denk dat de TT alsnog kloptquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
Zie je wel, was ook praktisch onmogelijk...
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Het zal dan niet echt een relatie zijn, maar ik denk dat de TT alsnog klopt
Pieter van den Hoogenband en dat meisje met die hele moeilijke naam.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Alle 'zogenaamde' relaties blijken vroeg of laat waar. Kijk maar naar die Nederlandse zwemmers (ik heb geen namen paraat). En zo zijn er meer voorbeelden.
Ik denk dat, als je er gedegen onderzoek naar zou doen, de meeste roddels waar blijken te zijn.
Die ook inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Pieter van den Hoogenband en dat meisje met die hele moeilijke naam.
En wat dacht je van Raf en Saab!!!!
Jup, bijna alles blijkt achteraf waar te zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Alle 'zogenaamde' relaties blijken vroeg of laat waar. Kijk maar naar die Nederlandse zwemmers (ik heb geen namen paraat). En zo zijn er meer voorbeelden.
Ik denk dat, als je er gedegen onderzoek naar zou doen, de meeste roddels waar blijken te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |