Ik zou graag zien dat hij speelt, bij een andere club.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat hij speelt, bij een andere club.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:22 schreef GGMM het volgende:
Moisander twijfelgeval dus.
Zou ook wel tof zijn als Denswil speelt.
Geen opleidingsvergoedingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:47 schreef wieisboos het volgende:
Ozbiliz naar Spartak Moskou voor 10 miljoen![]()
ik mag hopen dat er een doorverkoop percentage naar Ajax gaat
Insinueert Koeman hier nu dat Boerrigter een goede back-up is?quote:Koeman, die in het verleden zelf in de hoofdstad actief was als speler en trainer, vindt dat Ajax veel meer mogelijkheden heeft. De rivaal heeft méér spelers en ook betere spelers, stelt de trainer in gesprek met RTV Rijnmond. Iemand die roept dat Feyenoord beter is dan Ajax en kampioen wordt, snapt het volgens de trainer niet. “Wij kunnen Bojan niet halen. Ajax verkoopt spelers, maar haalt ook weer spelers van een vergelijkbaar niveau binnen”, legt hij uit.
Feyenoord moet volgens de hoofdcoach vooral geduld hebben. De kern van het elftal is erg goed en er zitten vijf Oranje-internationals in de selectie. Als twee daarvan wegvallen door een schorsing of blessure, zal Koeman zich echter zorgen maken. “Als er bij Ajax iemand in de voorhoede wegvalt, hebben ze Derk Boerrigter achter de hand. Zij hebben meer mogelijkheden. Dat is de realiteit. Als je dat niet ziet, begrijp je er weinig van.”
quote:
bronquote:Bij iedere internationale transfer van een voetballer hebben de clubs waar de desbetreffende speler tussen zijn 12e en 23e levensjaar voetbalde recht op een deel van de opleidingsvergoeding. Het kan dus gaan om transfers vanuit het land waarin de spelers is opgeleid náár het buitenland, maar ook om transfers van de ene buitenlandse club naar de andere (ook als deze club uit het zelfde land komen, mits niet uit het 'opleidingsland')
ik word een beetje moe van koemanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueert Koeman hier nu dat Boerrigter een goede back-up is?
Je geeft zelf al aan dat er geen opleidingsvergoeding is. Ook rusland geldt als opleidingsland aangezien hij daar op zijn 22e heeft gespeeld.quote:
Zit niet zo te trollen johquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees dat wij binnenkort Boerrigter gaan presenteren als nieuwste aanwinst..
Oja, daar had ik even niet op gelet... Mijn excusesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Je geeft zelf al aan dat er geen opleidingsvergoeding is. Ook rusland geldt als opleidingsland aangezien hij daar op zijn 22e heeft gespeeld.
Ik troll niet, ik vrees.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit niet zo te trollen joh
AjaxBoerrigter
Onlosmakelijk verbonden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajax waarschijnlijk ook niet. Dag 500.000quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:14 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Oja, daar had ik even niet op gelet... Mijn excuses
Als hij elk jaar de winnende maakt tegen PSV mag hij blijven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit niet zo te trollen joh
AjaxBoerrigter
Onlosmakelijk verbonden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zal Pelle dan zeker ook een wedstrijd lang niet zienquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees dat wij binnenkort Boerrigter gaan presenteren als nieuwste aanwinst..
Ik kan ook echt nu al niet meer wachten. Eindelijk begint het weerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:21 schreef blackAFCA het volgende:
Shirtje gehaald, kaartje gehaald en klaar voor morgen! Tijd voor het begin van weer een mooi seizoen!! Kom op boys!
Staat daarna ook altijd op at5.nl, kijk het zelf altijd even via internet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
TV tipje, nu op AT5
DIT IS MIJN CLUB
Uitzending: vrijdag 26 juli 2013, 19:59
HET PROGRAMMA
Verslaggevers Jasper van Schravendijk en Jelle de Gee volgen gedurende het seizoen de verrichtingen van alle belangrijke elftallen, dus ook Jong Ajax en de Ajax-vrouwen. Met bijna iedere week ook een bijdrage van twee hondstrouwe Ajax-fans: Kale en Kokkie.
Ik had het net al even opstaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat daarna ook altijd op at5.nl, kijk het zelf altijd even via internet.![]()
Gravenberch, van der Hart en Tete staan nu in de basis tegen Spanje U19, live op Eurosport.
Dat tweede seizoen was me een partij ellende zeg.. Tot we 14 wedstrijden op rij wonnen. Ik herinner me 25 maart 2012 nog als de dag van gisteren, Ajax - PSV 2-0 met een half B-elftal.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:47 schreef PeeJie_ het volgende:
Wat me wel opvalt (en logisch ook), de doelstelling dit seizoen is heel duidelijk, landskampioen worden en CL overwinteren. Toen Frank kwam, was het "ruim de shit op van Martin Jol" jaar, worden kampioen. Toen een jaar opbouwen, min of meer, we worden kampioen. Afgelopen jaar zou eigenlijk ook een tussenjaar worden, met het vertrek van oa. Vertonghen / Anita en we worden kampioen. Dit jaar is dat "gewoon" de doelstelling, Mooie vooruitgang en niet geheel onrealistisch
Penalty, was wel één van de beste wedstrijden in die reeks.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:57 schreef Adames het volgende:
En aisatti met de 1-0, door een mislukte voorzet. 2-0 was ook niet veel soeps geloof ik
Twente - Ajax was ook wel wat als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Penalty, was wel één van de beste wedstrijden in die reeks.
Waren allemaal wel wat, elke wedstrijd zoveel balbezit en controle dat je wist dat ze nooit zouden verliezen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Twente - Ajax was ook wel wat als ik het me goed herinner.
was ook wel omdat psv 2 keer over de middellijn is geweest. Wat die Rutten toen gerookt had blijft een raadsel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cocu.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:06 schreef Adames het volgende:
[..]
was ook wel omdat psv 2 keer over de middellijn is geweest. Wat die Rutten toen gerookt had blijft een raadsel.
En dat met Ebecilio en Özbiliz op de flanken.. Al was ik altijd wel wat fan van Özbiliz, werkte altijd hard en je zag dat het erin zat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waren allemaal wel wat, elke wedstrijd zoveel balbezit en controle dat je wist dat ze nooit zouden verliezen.
Ja, dat. PSV kreeg geen enkele kans toen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uiteraardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |