Denk het niet tong. Luister nu maar gewoon. Heb eerder ook al een Tindersticks-nummer geplaatst, echt wel goed!quote:
Die kende ik nog niet. Interessant.quote:
Voor het eerst? Jij keek toch ook altijd 120 Minutes? Daar werd 'ie platgedraaid.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:45 schreef ranja het volgende:
Deze hoorde ik gister voor het eerst en nu al een favoriet.
Geen duet van Jezus met Mary maar van Jim met Hope.
niet onthouden dan blijkbaarquote:Op maandag 29 juli 2013 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor het eerst? Jij keek toch ook altijd 120 Minutes? Daar werd 'ie platgedraaid.
Kende het ook niet. Ik nam het programma zelfs op video op.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voor het eerst? Jij keek toch ook altijd 120 Minutes? Daar werd 'ie platgedraaid.
Tindersticks. Triggerfinger. Tja. Het blijft moeilijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Denk het niet tong. Luister nu maar gewoon. Heb eerder ook al een Tindersticks-nummer geplaatst, echt wel goed!
Het blijven Young Gods uit Zwitserland hè ULX ?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tindersticks. Triggerfinger. Tja. Het blijft moeilijk.
Overgewaardeerd.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het blijven Young Gods uit Zwitserland hè ULX ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |