En volgens mij ook een bolletje drama dat geen weerga kent. En dat zeg ik als groot liefhebber van haar werk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeker. Maar dan niet in haar extreem dunne periode. Hoewel, dan zou ik McFlurry met d'r gaan eten. Romantiek anno 2013.
Edwarde Sharpequote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:06 schreef Moody het volgende:
De nieuwe Edward Sharpe is ook weer erg fijn
Je oordeel al klaar voordat je het album geluisterd hebt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Edwarde Sharpe...de ultieme hippie muziek, verschrikkelijk
Dat ene hitje was leuk, maar daar had het bij mogen blijven
Ik heb dat hele vorige album 10x geluisterd en alles is hetzelfde hippie gehalte, en dit nummer weer. Ik pas. Alleen al die rondlopende mensen in de clip, zelfs zonder de muziek knap ik al afquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Je oordeel al klaar voordat je het album geluisterd hebt?
Hoe is de muziek?quote:
Beetje vrolijkheid tussen al die depressieve shit hierquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb dat hele vorige album 10x geluisterd en alles is hetzelfde hippie gehalte, en dit nummer weer. Ik pas. Alleen al die rondlopende mensen in de clip, zelfs zonder de muziek knap ik al af![]()
Straks stapt ie een glas-scherf hoor!!!! Levensgevaarlijk. Hij zou niet de eerste hippie zijn die er aan dood gaat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Beetje vrolijkheid tussen al die depressieve shit hier
Kan mij het schelen dat hij op blote voeten loopt
Ondanks de overdreven bombast vind ik dit toch wel genietbaar...
Mjah, het stukje dat die vrouw gaat zingen is wel leuk. Maar de rest....veel te veel bombast.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Beetje vrolijkheid tussen al die depressieve shit hier
Kan mij het schelen dat hij op blote voeten loopt
Ondanks de overdreven bombast vind ik dit toch wel genietbaar...
De hippietijd heeft ons prachtige muziek gebracht. Zonder wiet en alcohol toen moesten we nu allemaal naar Nick & Simon luisteren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Straks stapt ie een glas-scherf hoor!!!! Levensgevaarlijk. Hij zou niet de eerste hippie zijn die er aan dood gaat.
Album vandaag geluisterd, nog zon saaie singer songwriter erbijquote:
Hahaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Album vandaag geluisterd, nog zon saaie singer songwriter erbijsorry moody, je filmpjes vallen de laatste tijd niet zo in de smaak bij mij
Peter says thank youquote:Maar ik ben wel Peter fan hoor
Toch gaaf dat de zanger in kwestie zijn eigen cd-tjes drukt, inpakt en probeert te verkopenquote:Hey Martijn,
I am actually completely sold out of "The Spiral Eyes" at the moment. I should be getting a new small batch of them in the coming weeks though. Do you want to wait for that, or should I just send you "Planets"? I can reimburse you for "The Spiral Eyes" if you wish.
Sorry for the inconvenience!
-Peter
quote:
Ja, ook wel. Maar goed, de weg van de minste weerstand is ook zo saai. Met een gezellige date gaat het vast al snel een stuk beter. Hoop ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En volgens mij ook een bolletje drama dat geen weerga kent. En dat zeg ik als groot liefhebber van haar werk.
Ik vind de Jayhawks wel aardig, maar lang niet meer geluisterd. Zal over een top 5 nadenken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:17 schreef methodmich het volgende:
Mochten er hier nog mensen zijn die de muziek van The Jayhawks waarderen en een top 5 kunnen / willen maken: MUZ / Top5 van de dag #42
Al zijn ze misschien al 'te oud' voor sommigen hier.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind de Jayhawks wel aardig, maar lang niet meer geluisterd. Zal over een top 5 nadenken.
Ken ze niet goed genoeg voor een top 5.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:17 schreef methodmich het volgende:
Mochten er hier nog mensen zijn die de muziek van The Jayhawks waarderen en een top 5 kunnen / willen maken: MUZ / Top5 van de dag #42
Al zijn ze misschien al 'te oud' voor sommigen hier.
Met fysieke exemplaren ook, of alleen digitaal? Dat laatste zou ik zelf niet echt zien als een manier om een collectie te vergroten...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:40 schreef Kerftminister het volgende:
Het is trouwens weer tijd voor een hele hoop nieuwe albums. Ben oa. mijn Can en Boris collectie aan het vergroten.
Tsss....je loopt zoals gewoonlijk weer eens hopeloos achter de feiten aanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:09 schreef Maxerazzi het volgende:
Godver, Moody. Ik had in Japan van een Canadees een leuke songwriter gekregen, wilde ik even beetje indie mee gaan doen, ik kijk op Musicmeter én wie staat daar weer eenzaam in de comments onder een album? Stomme vraag natuurlijk. Moody.![]()
Nee heb nog niet het geld om fysiek te doen, bedoel eerder dat ik het nog niet geluisterd heb en dus eens ga doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Met fysieke exemplaren ook, of alleen digitaal? Dat laatste zou ik zelf niet echt zien als een manier om een collectie te vergroten...
I've failed you again, sensei.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Tsss....je loopt zoals gewoonlijk weer eens hopeloos achter de feiten aan
Tijd voor een speciaal topic voor semi-indie's
Uiteraard. Ontdekt in 2007. Oud nieuws.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:27 schreef Kerftminister het volgende:
Vandaag een hoop leuke dingen ontdekt.
Kent iemand The Idan Raichel Project? Misschien Moody?
Heb het nog niet geluisterd, zal wel mijn bevindingen in het topic plaatsen.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Uiteraard. Ontdekt in 2007. Oud nieuws.
Nooit van gehoord. Is het de moeite waard?
Goed planquote:Op zondag 28 juli 2013 23:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb het nog niet geluisterd, zal wel mijn bevindingen in het topic plaatsen.
Ik vind dat de plaat niet lang genoeg kan boeien. Het is een indringende plaat, maar ik vind het lastig om 'm helemaal uit te zitten zonder verveeld te raken.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Zit momenteel nog steeds in dubio of de plaat van Keaton Henson een meesterwerk is of gewoon goed.
Als je de rust kan vinden om 'm te luisteren, dan kan er weinig mis gaan. Overdag is het een lastig geval.
Dat heb ik ook wel. Lastig om de aandacht vast te houden, maar wel een goede plaatquote:Op maandag 29 juli 2013 10:44 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vind dat de plaat niet lang genoeg kan boeien. Het is een indringende plaat, maar ik vind het lastig om 'm helemaal uit te zitten zonder verveeld te raken.
Neemt niet weg dat er wel een aantal pareltjes op het album staan.
Staat in mijn iTunes lijst "uitzoeken"quote:Heb je trouwens al de nieuwe van Andrew Cedermark, Home Life, al geluisterd? Ligt ook wel in jouw straatje.
Dat klinkt mooiquote:Op maandag 29 juli 2013 10:44 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vind dat de plaat niet lang genoeg kan boeien. Het is een indringende plaat, maar ik vind het lastig om 'm helemaal uit te zitten zonder verveeld te raken.
Neemt niet weg dat er wel een aantal pareltjes op het album staan.
Beekeeper, Sweetheart, Lying to You, Don't Swim zijn ook goede nummers. Het 2e deel van de plaat is wat meer uptempo, niet meteen opgeven dusquote:Op maandag 29 juli 2013 11:48 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi
Even de hele plaat opspeuren, maar ik kan begrijpen dat dit na een tijdje begint te vervelen..
Neeeeeeeeequote:Op maandag 29 juli 2013 10:54 schreef Bol_Wan het volgende:
We kunnen weer een TT wijden aan een overleden held.
http://pitchfork.com/news/51672-rip-jj-cale/
Hahahaquote:It's illegal, unofficial, premature, not without danger, and where-the-h**-did-they-get-their-copy... but hey...they like I_CON!
4 stars out of 5. Thank you, AAAmusic.co.uk.
ze vergeten overratedquote:Op maandag 29 juli 2013 18:11 schreef Tchock het volgende:
AAA Music heeft het nieuwe album van de Staat 4/5 gegeven. Wat bijzonder is, aangezien die nog niet uit is. De Staat zegt er zelf over:
[..]
Hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |