Mark Lanegan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Pfffff heb wat stukjes geluisterd, maar wel wat over de top. En die orchestrale stem is irritant..waar doet me die nou aan denken??
Onder andere waarschijnlijk....quote:
Dat komt door haar piercing natuurlijk. En dat ondeugende liedje waarin ze d'r tanden poetst met sterke drank.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:19 schreef Kerftminister het volgende:
Dit is zo'n guilty pleasure van mij he.
Ik heb het over het lied.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat komt door haar piercing natuurlijk. En dat ondeugende liedje waarin ze d'r tanden poetst met sterke drank.
Leonard Cohen ook wel. Tom Waits. Dat soort stemmen.quote:
Oh, ik dacht het meisje zelf. Ze zingt ook met Flaming Lips, dus je hoeft je niet voor haar te schamen in dit topic hoor.quote:
Nee haha, zij is echt compleet het tegenovergestelde van mijn smaak, maar de muziek is nu niet bepaald kwalitatief hoogstaand.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het meisje zelf. Ze zingt ook met Flaming Lips, dus je hoeft je niet voor haar te schamen in dit topic hoor.
Welke muzikante zou je wel willen daten dan, als Ke$ha afvalt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee haha, zij is echt compleet het tegenovergestelde van mijn smaak, maar de muziek is nu niet bepaald kwalitatief hoogstaand.
Sinead O'Connor?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Welke muzikante zou je wel willen daten dan, als Ke$ha afvalt?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zoeeeyquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee. Maar die mogen wel een liedje voor me zingen. Maar Janne of Marike mogen wel.quote:
Denk niet dat Norrage daar op valt.quote:
Zeker. Maar dan niet in haar extreem dunne periode. Hoewel, dan zou ik McFlurry met d'r gaan eten. Romantiek anno 2013.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |