abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:14:41 #101
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_129496828
vond het een prima ep eigenlijk. Hoe ze redelijk makkelijk Vogel vinden is dan wel wat jammer maar dat zijn we inmiddels van Dexter gewend.

En vind het een beetje goedkoop hoe Quinn nu toevallig te maken krijgt met zijn baas die iets onder het tapijt wil schuiven, of hem het testen is natuurlijk.

[ Bericht 19% gewijzigd door planethugo op 30-07-2013 09:22:17 ]
  † In Memoriam † dinsdag 30 juli 2013 @ 09:16:29 #102
230491 Zith
pls tip
pi_129496855
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:08 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

verborgen ja... maar niet zichtbaar zoals de politie daarom zei ik ook net als de politie
Nee, concealed weapons zijn ze juist strenger op dan zichbare. In veel staten mag je dan ook een wapen openlijk dragen zonder wagenvergunning, en moet je ene wapenvergunning halen als je hem wel wilt concealen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:34:27 #103
316920 DonnyDarko
It's a mad world
pi_129498200
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat er een onverwachte draai aan het verhaal word gegeven :)
Tonight Is On Again I Talked To All My Friends Into The Village We Get Down Down Down
pi_129498882
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 07:45 schreef Ugjerke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:01:18 #105
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_129500681
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:16 schreef Zith het volgende:

[..]

Nee, concealed weapons zijn ze juist strenger op dan zichbare. In veel staten mag je dan ook een wapen openlijk dragen zonder wagenvergunning, en moet je ene wapenvergunning halen als je hem wel wilt concealen.
Correct. Ook veel logischer.

Maar second amendment wordt wel heeeel vrij vertaald...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_129512179
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 07:45 schreef Ugjerke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_129512463
Vond deze aflevering wel OK eigenlijk. Niet geweldig, maar stukken beter dan de voorlaatste twee. Hoop dat ze niet meer onder dit niveau zakken, dan kan het nog een aardig laatste seizoen worden.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 18:12:15 #108
16245 CarOnline
met lange O
pi_129513600
Nou ik vond dat einde veel te zoetsappig hoor. Man, eerst vechten ze elkaar de tent uit en daarna is het allemaal over en zelfs Vogel mag mee op de boot O+

Toffe serie maar dat vond ik echt te erg!
Screw them.
We're going home.
pi_129526286
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 07:45 schreef Ugjerke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:28:24 #110
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_129528045
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:50 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:02 schreef Ireyon het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:26 schreef THeeF het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh kut, ik zie nu dat ik 't verkeerd getypt heb. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  FOK!fotograaf dinsdag 30 juli 2013 @ 23:51:39 #111
364681 over_hedge
pi_129529000
quote:
I know it is fucking Illegal
oO<
What is the nummer?
:D :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf dinsdag 30 juli 2013 @ 23:53:06 #112
364681 over_hedge
pi_129529059
Oh en ik vind het knap op zo`n paal dwars door een dik matras te duwen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_129538941
Zat wel een goede punt aan die rails hoor, als je niet op een houten lattenbodem tikt lijkt het me best wel haalbaar :)

Ik ben wel benieuwd waar de serie naartoe gaat, misschien wordt Vogel alsnog wel omgebracht door de Morgans :P

Overigens jammer dat ze in een paar afleveringen ineens volop character developments er doorheen jagen, zoals Quinn die getest wordt, Dexter die heel drastisch verandert in zijn denkpatronen, evenals Deb, en Masuka met zijn dochter, dit hadden ze wmb wel vorig seizoen kunnen starten en wat subtieler kunnen introduceren
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:16:29 #114
8369 speknek
Another day another slay
pi_129577077
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:36 schreef contactpersoon het volgende:
Vond deze aflevering wel OK eigenlijk. Niet geweldig, maar stukken beter dan de voorlaatste twee. Hoop dat ze niet meer onder dit niveau zakken, dan kan het nog een aardig laatste seizoen worden.
Uhm

Ik vind het seizoen top zo ver _O_.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:20:55 #115
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_129577197
Gelukkig dat het het laatste seizoen is, heb met moeite de episodes van dit seizoen uitgekeken. Maar wil natuurlijk wel weten hoe het uiteindelijk eindigt :P
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_129577912
Het probleem met Dexter sinds season 5 is eigenlijk dat je jezelf door de eerste episodes moet slepen, je zit steeds te hopen dat "deze episode nu wel de moeite is" tot opeens alles in een sneltreinvaart gaat en spannend word. Dus eigenlijk kan je beter de eerste 5 episodes overslaan. Het is net als Grolsch bier, de eerste 2 biertjes moet je in de gootsteen gieten, daarna is het pas te zuipen...
  donderdag 1 augustus 2013 @ 20:18:23 #117
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_129589033
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:46 schreef JayHovah het volgende:
Het probleem met Dexter sinds season 5 is eigenlijk dat je jezelf door de eerste episodes moet slepen, je zit steeds te hopen dat "deze episode nu wel de moeite is" tot opeens alles in een sneltreinvaart gaat en spannend word. Dus eigenlijk kan je beter de eerste 5 episodes overslaan. Het is net als Grolsch bier, de eerste 2 biertjes moet je in de gootsteen gieten, daarna is het pas te zuipen...
Bij seizoen 6 had ik dat gevoel inderdaad ook, maar bij de andere seizoenen niet. Zoals bij het vorige seizoen lijken mij de eerste 5 afleveringen niet bepaald saai waarin Deb erachter kwam hoe Dexter werkelijk was.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  donderdag 1 augustus 2013 @ 20:24:56 #118
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_129589217
Ik ben het eens dat Dexter lijdt aan teveel tempowisselingen (waarschijnlijk omdat de schrijvers nog niet zo goed weten waar ze naar toe willen).

Wat ik leuk vind aan Dexter is om zijn ontwikkeling te zien, zowel als seriemoordenaar als vader als collega als broer. Daarnaast heeft hij relaties met tegenstrijdige aspecten, waar hij mee om moet kunnen gaan.

Juist die ontwikkeling vind ik tof om te volgen, maar waar ze bij sommige verhaallijnen dat mooi opbouwen (de code, relatie met deb, Dexter's arch enemies) gaan ze soms ook bizar snel rare dingen doen (Hanna, relatie met Deb nadat ze er achter kwam, Vogel). Me no like.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_129598805
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:24 schreef twiFight het volgende:
Ik ben het eens dat Dexter lijdt aan teveel tempowisselingen (waarschijnlijk omdat de schrijvers nog niet zo goed weten waar ze naar toe willen).

Wat ik leuk vind aan Dexter is om zijn ontwikkeling te zien, zowel als seriemoordenaar als vader als collega als broer. Daarnaast heeft hij relaties met tegenstrijdige aspecten, waar hij mee om moet kunnen gaan.

Juist die ontwikkeling vind ik tof om te volgen, maar waar ze bij sommige verhaallijnen dat mooi opbouwen (de code, relatie met deb, Dexter's arch enemies) gaan ze soms ook bizar snel rare dingen doen (Hanna, relatie met Deb nadat ze er achter kwam, Vogel). Me no like.
Dexter heeft zeker meer diepgang gekregen.

Ik zie eigenlijk liever een kick ass laatste seizoen zonder grootste ontknoping, dan een seizoen waarin allerlei eindjes haastig aan elkaar worden geknoopt in een wanhopige poging om zoveel mogelijk zaken te verklaren. Daarom ben ik er ook voorstander van dat de makers van een serie bij aanvang (of in ieder geval meer dan één seizoen van tevoren) weten waar ze aan toe zijn zodat ze er een mooi eind aan kunnen breien.
pi_129599553
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:46 schreef JayHovah het volgende:
Het probleem met Dexter sinds season 5 is eigenlijk dat je jezelf door de eerste episodes moet slepen, je zit steeds te hopen dat "deze episode nu wel de moeite is" tot opeens alles in een sneltreinvaart gaat en spannend word. Dus eigenlijk kan je beter de eerste 5 episodes overslaan. Het is net als Grolsch Heineken bier, de eerste 2 biertjes moet je in de gootsteen gieten, daarna is het pas niet te zuipen...
heb ff wat typo`s gefixt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 01:45:44 #121
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_129600229
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 01:15 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

heb ff wat typo`s gefixt
Eens. En voor de rest bijna eens met de rest.
Zou mooi zijn als ze een aantal punten onbeantwoord laten. Gewoon, bam, afgelopen.
Het hoe en wat ''after'' Dexter gewoon open laten aan de geest van de kijker.

Net als het laatste seizoen van Lost. Dat is ook overgelaten aan een stel LSD verslaafden.
pi_129602827
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 01:15 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

heb ff wat typo`s gefixt
Het was natuurlijk wachtten wie als eerste zo'n opmerking zou posten :)
pi_129603268
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 08:30 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Het was natuurlijk wachtten wie als eerste zo'n opmerking zou posten :)
idd, brugklasniveau bevestigd
  Redactie Games zondag 4 augustus 2013 @ 02:42:03 #124
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_129670078
Lekker bezig daar in Amerika, één van de grootste kabelmaatschappijen (Time Warner Cable) heeft alle CBS (en dochterbedrijven oa. Showtime) kanalen op zwart gezet. To Be Continued.. :{
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:27:52 #125
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_129678221
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 02:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lekker bezig daar in Amerika, één van de grootste kabelmaatschappijen (Time Warner Cable) heeft alle CBS (en dochterbedrijven oa. Showtime) kanalen op zwart gezet. To Be Continued.. :{
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE97116O20130803

Hebben wij geen last van. In de rest van de states wordt het gewoon uitgezonden/gestreamd.
Alleen iedereen die achter cbs zit heeft pech.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')