quote:Op maandag 29 juli 2013 13:37 schreef poker4lifee het volgende:
zal het wel in spoiler zetten dan voor de zekerheid voor als je weer hier kijkt voordat je het gezien hebt![]()
Ik had niet het idee dat het 'vergeven en vergeten' was. Zelfs op het eind was er nog 'tension' tussen Deb and Dex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wel een interessante aflevering, maar de teaser voor de volgende aflevering is opeens wel een hele omslag... ze gaan een hele andere kant op![]()
Ze is niet meer in dienst dus het zal geen dienstwapen zijn. Tevens: 'MURICA!quote:Op maandag 29 juli 2013 15:48 schreef Blaxje het volgende:
Debra heeft een drankprobleem gehad maar heeft wel gewoon nog steeds een dienstwapen?
Drankprobleem van 1 episodequote:Op maandag 29 juli 2013 15:48 schreef Blaxje het volgende:
Debra heeft een drankprobleem gehad maar heeft wel gewoon nog steeds een dienstwapen?
Debra mag niet eens een dienstwapen, ze zit in de private sectorquote:Op maandag 29 juli 2013 15:48 schreef Blaxje het volgende:
Ja daar dacht ik later weer aan.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Debra mag niet eens een dienstwapen, ze zit in de private sector
Dat was juist heel logisch. Ze wilde dat feitje graag verborgen houden. Ze probeerde Dexter er zelfs van te overtuigen dat hij het niet geweest kon zijn, wat mij het idee geeft dat ze liever zag dat Dexter eerst een lijstje van andere ex-patienten af zou werken.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:34 schreef opreis het volgende:
vind het nu toch echt matig geschreven. Die vogel heeft die psychopaat in z'n hersens laten snijden en ze komt er niet op dat hij wss de meest waarschijnlijke zou zijn? Behalve dat zijn er nog veel meer dingen die ik gewoon niet logisch vind.
Het punt van die scene was dan ook niet dat je moest denken dat Dexter in gevaar was. Dat was waarschijnlijk bedoeld om een emotie bij Dexter te laten zien of om aan Deb duidelijk te maken dat ze toch wel voor Dexter zou kiezen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, Deb die Dexter probeert te doden na de eerste paar eps, zodat je al weet dat ie toch niet dood gaat. Dat is zinloos.
Of Deb die Dexter probeert te doden en dan weer redt. Ook zinloos.
Ja, en in de USA is het vreselijk lastig om aan een wapen te komen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:47 schreef Stefan het volgende:
Debra mag niet eens een dienstwapen, ze zit in de private sector
Ik zeg alleen dat t geen dienstwapen isquote:Op maandag 29 juli 2013 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en in de USA is het vreselijk lastig om aan een wapen te komen.
volgens mij mag je daar als PI gewoon een wapen dragen net als de politiequote:Op maandag 29 juli 2013 21:41 schreef golfer het volgende:
Ja, en in de USA is het vreselijk lastig om aan een wapen te komen.
Iedereen mag daar een wapen dragenquote:Op maandag 29 juli 2013 21:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
volgens mij mag je daar als PI gewoon een wapen dragen net als de politie
verborgen ja... maar niet zichtbaar zoals de politie daarom zei ik ook net als de politiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Vlinder op 30-07-2013 08:58:47 (Omdat sommige mensen niet wensen op te letten.) ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Die verdwijnt op het allerlaatst, samen met Dexter, in een zonsondergaand eindshot, de weide wereld in.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:16 schreef Vlindur het volgende:
Die Vogel vertrouw ik echt voor geen meter
En Hannah zou toch terugkomen? Waar blijft ze dan?
bedankt he... ooit van spoiler tags gehoord!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:16 schreef Vlindur het volgende:
Die Vogel vertrouw ik echt voor geen meter
En Hannah zou toch terugkomen? Waar blijft ze dan?
Dat is geen spoiler, want werd al voor het begin van het seizoen aangekondigd.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:19 schreef GewoneMan het volgende:
bedankt he... ooit van spoiler tags gehoord!
daarom heb ik al die tijd dat topic niet gevolgd dus dat wist ik niet. het is dus gewoon een dikke spoiler en ze had het gewoon in spoiler tags kunnen en moeten plaatsenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler, want werd al voor het begin van het seizoen aangekondigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere keer als ik denk 'ah het begint nu op gang te komen' wordt de verhaallijn meteen afgekapt
Nee.
Ga huilen joh. Moet je dit soort topics maar niet volgen. Dit is gewoon algemeen bekend.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
daarom heb ik al die tijd dat topic niet gevolgd dus dat wist ik niet. het is dus gewoon een dikke spoiler en ze had het gewoon in spoiler tags kunnen en moeten plaatsen
Sorry hoor, maarquote:Op maandag 29 juli 2013 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
je moet gewoon dingen die niet uitgezonden zijn in een spoiler tag plaatsen -edit: nou nou-quote:Op maandag 29 juli 2013 22:30 schreef Vlindur het volgende:
Ga huilen joh. Moet je dit soort topics maar niet volgen. Dit is gewoon algemeen bekend.
En het übereinde wordt vast zo lame als dat van House. Dat is gewoon wegvaart op z'n boot met Harrison.
Naar Nederland ofzo
het is zoals het altijd is geweest als het niet is uitgezonden plaats je het in spoiler tags dat is echt geen rocket science.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:37 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij was dat gespeculeer trouwens een valse aanname en interpretatie.
Ze komt mogelijk helemaal niet terug.
Anyways. Ben benieuwd naar volgende week.
Ik kijk ook altijd een serie om in het midden ergens een aflevering over te slaan. Logisch!quote:Op maandag 29 juli 2013 16:33 schreef Daskaar het volgende:
moet ik de afl kijken of kan ik m overslaan?
Ik baalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Doe us nie aan postflooding en gebruik je editknop of denk na of je alles al hebt gezegd voor je postquote:Op maandag 29 juli 2013 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
Oh en no way dat Yates the brain surgeon ishebben ze ook niks over gehad deze ep. Die loopt nog rond, sowieso omdat die lichamen anders waren dan in Yates zijn tuin.
Je zou denken dat het Vogel is omdat ze gewoon raar is.. maarja zij kan niet een man van 80 kilo tillen. Tenzij ze een protege heeft net als in SAW.. Maar is een beetje farfetched wellicht. Of gewoon bad writing..
Ik heb geen pakjes shag gezien in beeld?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
Die dochter van Masuka moet der oksels een scheren
bij dexter wel, dit is toch helemaal niks?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:07 schreef THeeF het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd een serie om in het midden ergens een aflevering over te slaan. Logisch!
Nee hoor ik heb al sinds eerste episodes het gevoel dat vogel nog wel eens de brain surgeon kan zijn, in dat filmpje wat naar haar was 'opgestuurd' werd ook een man bedreigd met een pistool, die man die later zichzelf op had gehangen.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
Oh en no way dat Yates the brain surgeon ishebben ze ook niks over gehad deze ep. Die loopt nog rond, sowieso omdat die lichamen anders waren dan in Yates zijn tuin.
Je zou denken dat het Vogel is omdat ze gewoon raar is.. maarja zij kan niet een man van 80 kilo tillen. Tenzij ze een protege heeft net als in SAW.. Maar is een beetje farfetched wellicht. Of gewoon bad writing..
wellicht is er nog een verassing met vogel maar niet de brain surgeonquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:56 schreef epicbeardman het volgende:
Nee hoor ik heb al sinds eerste episodes het gevoel dat vogel nog wel eens de brain surgeon kan zijn, in dat filmpje wat naar haar was 'opgestuurd' werd ook een man bedreigd met een pistool, die man die later zichzelf op had gehangen.
toen dexter zijn auto aanbood aan jamie omdat haar auto stuk was dacht ik meteen dat ze slachtoffer zou worden. kan nog steeds maar het zou ook die buurvrouw kunnen wordenquote:Vraag me nog steeds af wat die buurvrouw nou voor rol gaat spelen, nieuwe liefde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Dan nog is dat een spoiler.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha het was idd een goede kill. Lekker droog erna ook op de boot met z'n 3-en alsof het normaal is om iemand het water in te gooienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan nog is dat een spoiler.
Magoed, aflevering begon eindelijk weer wat van de oude seizoenen op te leven, wat een kill ook, vriendin en ik hebben zitten high-fiven toen die gordijnrail erin ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |