Komt Mohammed niet naar de berg....quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:39 schreef Kingstown het volgende:
Doe eens lief en help me dit zware moment te verwerken.
Senk joe!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:49 schreef Jibba het volgende:
[..]
Komt Mohammed niet naar de berg....
Hier ben ik, hoor!
steelt ali de berg om door te verkopen...quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:49 schreef Jibba het volgende:
[..]
Komt Mohammed niet naar de berg....
Hier ben ik, hoor!
Wotte? Doet me denken aan iemand van hele andere sites, maar dat terzijde. Zal de alzheimer wel zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zie wat je hier aan het doen bent, ouwe hosselaar, tik um aan ouwe
hengelen..quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:48 schreef Jibba het volgende:
Hosselen noemen 'wij' hengelen en daarvoor krijg je op Viva een ban.
Valt er hier wat te hengelen?
Man van middelbare leeftijd?
Foto? (heb ik net geleerd dat dat hier gewoonte is)
Tssk, racist!quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
steelt ali de berg om door te verkopen...
welk ras is die cultuur?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:10 schreef Jibba het volgende:
[..]
Tssk, racist!
Op Viva is iedere vorm van racisme en sowieso kritiek op andere culturen verboten!
(is steenkolen Duits ook hip?)
Klinkt niet goed....quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wotte? Doet me denken aan iemand van hele andere sites, maar dat terzijde. Zal de alzheimer wel zijn.
Dat maakt niet uit, ieder ras, behalve het blanke ras. Dat mag je wel afzeiken.quote:
hoe veel hebben we er?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:13 schreef Jibba het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ieder ras, behalve het blanke ras. Dat mag je wel afzeiken.
Zwarte Piet bijvoorbeeld is echt een hot item op Viva, bijna het hele jaar door!
Vind ik leuk!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef Fascination het volgende:
Wel gvd, inderdaad.! Lopen weleens mooie topics met smeuïge openbaringen die vanwege het haatklimaat op fok hier niet meer kunnen.
Dat dus, kan nooit goed zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wotte? Doet me denken aan iemand van hele andere sites, maar dat terzijde. Zal de alzheimer wel zijn.
Ik ben ook niet heel jong, Kingstown. Hoe oud precies, kan ik helaas niet melden maar toch nog steeds behoorlijk pic-waardig hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Senk joe!(steenkolen Engels is ook hip)
Hosselen/hengelen is hier bijna verplicht, dus daar zul je geen ban voor krijgen, zolang je het maar openlijk op het forum doet. Als je mensen ongewenst privé gaat benaderen, dan ligt het ietsje anders, hoewel de meeste mannen geen bezwaar hebben als ze benaderd worden door vrouwen. Heel vreemd.![]()
Ik ben 20 jaar over datum, dus pic-onwaardig.
milfquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:15 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heel jong, Kingstown. Hoe oud precies, kan ik helaas niet melden maar toch nog steeds behoorlijk pic-waardig hoor.
Daar komt ie nog een keer:
[ afbeelding ]
Speel wel hattrick, maar niet onder die naam.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....dat is redelijk onschuldig. Gamesites zoals Hattrick.
Ik heb een aversie tegen oranje bikini-topjes.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:15 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heel jong, Kingstown. Hoe oud precies, kan ik helaas niet melden maar toch nog steeds behoorlijk pic-waardig hoor.
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:14 schreef S4pphire het volgende:
Wat een huil forum is dat. De mannen die daar lopen zijn volgens mij ook de meest trieste figuren.
Ow sorry, ik wil natuurlijk m'n nieuwe fokforumvriend niet irriteren. Ik heb ook een zwarte bikini:quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een aversie tegen oranje bikini-topjes.
Mjah, redelijk pikwaardig iddquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:15 schreef Jibba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, dus nu is het allemaal MIJN schuld!?!?!?!?!quote:
Zo, nou, meteen al lekker gek, prettig gestoord en de stoute schoentjes aan om de bloemetjes buiten te zetten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:48 schreef Jibba het volgende:
Valt er hier wat te hengelen?
Man van middelbare leeftijd?
Foto? (heb ik net geleerd dat dat hier gewoonte is)
Als ze dat hier zouden invoeren liep FOK! heel snel leegquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:48 schreef Jibba het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:48 schreef Jibba het volgende:
Ja, inderdaad. Maar ja, dat ViVa-forum en haar leden zijn ook niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 07:25 schreef Karina het volgende:
Als ze dat hier zouden invoeren liep FOK! heel snel leeg
Hihi je zei serieus nemen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 07:30 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Ja, inderdaad. Maar ja, dat ViVa-forum en haar leden zijn ook niet serieus te nemen.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:48 schreef Jibba het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 07:25 schreef Karina het volgende:
Als ze dat hier zouden invoeren liep FOK! heel snel leeg
quote:Op donderdag 25 juli 2013 07:30 schreef Xenzo het volgende:
Ja, inderdaad. Maar ja, dat ViVa-forum en haar leden zijn ook niet serieus te nemen.
Hahaha, lol... Ik persoonlijk kan me niet voorstellen dat er weldenkende mannen zijn die dat soort types willen. Ja, vieze ouwe mannetjes die zo wanhopig zijn dat ze alles wel willen neuken wat 37 graden warm is en een kut heeft. Want ja, laten we eerlijk zijn: die wijven zitten toch niet voor niks op dat forum? Het zijn types zoals in de video hieronder.quote:
Nee joh, die huisvrouwtjes zijn zo hitsig als wat en gewillig, doen ook niet moeilijk met relaties en zo, daar hebben ze al een sul thuis voor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 07:40 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hahaha, lol... Ik persoonlijk kan me niet voorstellen dat er weldenkende mannen zijn die dat soort types willen. Ja, vieze ouwe mannetjes die zo wanhopig zijn dat ze alles wel willen neuken wat 37 graden warm is en een kut heeft. Want ja, laten we eerlijk zijn: die wijven zitten toch niet voor niks op dat forum? Het zijn types zoals in de video hieronder.
linkjes.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef Fascination het volgende:
Wel gvd, inderdaad.! Lopen weleens mooie topics met smeuïge openbaringen die vanwege het haatklimaat op fok hier niet meer kunnen.
Ehh, het werkt nog steeds niet hoor. Althans, niet op mijn computer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:24 schreef Kingstown het volgende:
Mijn klacht heeft geholpen. Het forum is weer bereikbaar!
![]()
Dank jullie allemaal voor hat actief meedenken- en werken tot het weer aan de praat krijgen van het meest gezellige forum van heel Nederland.
Niet ons allemaal over één kam scheren, hè?quote:Op donderdag 25 juli 2013 07:30 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Ik was idd iets te enthousiast.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:26 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ehh, het werkt nog steeds niet hoor. Althans, niet op mijn computer.
Ligt het dan toch aan mij????
Ze weet het wel prachtig te verwoorden....je gaat je helemaal inleven in de hoofdfiguur en krijgt zelfs iets van medeleven over de oneindige struggle die ze moet voeren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:43 schreef Jibba het volgende:
Ze zijn gek daar joh. De blogster heeft het over maat 44 en schurende dijen. Deze dame heeft wel een iets groter maatje.
Hoe gaat het trouwens met je ontwenningsverschijnselen?quote:“Ook al ziet niemand me, het is altijd weer vernederend. Het moment dat ik ’s avonds de badkamerla open trek, en de bus talkpoeder pak. Mijn zomermunitie. Ik gebruik ook nog Zwitsal, wat het geheel extra vervreemdend maakt. Want dit poeder geurt dan wel naar ongerepte babybillen, maar daar is het niet voor. Ik wil oorlogswonden bezweren. Mijn twee dijen voeren namelijk de gehele zomer een vendetta waar de onderwereld graag een zak popcorn bij opentrekt. Elke stap opnieuw gaan ze in duel, klampen ze zich aan elkaar vast en briesen zwetend tegen elkaar aan. Ik durf bijna niet te kijken naar het slagveld dat ze vandaag hebben aangericht. Het is rood, gezwollen, het brandt, er zijn pukkels, striemen. Ik klop de poeder tussen mijn benen, en merk dat ik steeds harder begin te kloppen. Ik wil dat het pijn doet. Daarom draag ik ook geen corrigerend ondergoed. Lijden zullen die kútdijen met hun kútvendetta! En ik, de eigenaar van deze dijen! Sta ik hier te poederen terwijl ik ook heus wel twintig kilo had kunnen afvallen sinds vorige zomer.”
Het lijkt wel een spannend SM verhaal.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:52 schreef Kingstown het volgende:
Ik klop de poeder tussen mijn benen, en merk dat ik steeds harder begin te kloppen. Ik wil dat het pijn doet. Daarom draag ik ook geen corrigerend ondergoed. Lijden zullen die kútdijen met hun kútvendetta!
Met een aanpassinkje hier en daar zou het idd zo op KPD geplaatst kunnen worden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt wel een spannend SM verhaal.
Een beetje meer medeleven met je Viva-sisters....geen wonder dat je Viva-vriendinnen zich hier niet laten zien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:53 schreef Jibba het volgende:
Misschien had ze gewoon iets minder moeten vreten en iets meer moeten sporten?
Je kunt hier gaan reageren in topics die Viva-herkenbaar zijn. Dan komt dat vertrouwde nestgevoel vanzelf weer boven drijven.quote:De ontwenningsverschijnselen worden almaar heviger. What can I do???
Oh god krijgen we die discussie weer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:58 schreef Nemeosis het volgende:
Korte... pittige.... kapsels
Als ik later een vrouw heb die het waagt om haar mooie lange haren te vervangen voor een kapsel dat lijkt op dat van haar broer, verhuis ik naar een ander huis!!!
ALs FOK!-er zul jij nooit een vrouw krijgen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:58 schreef Nemeosis het volgende:
Korte... pittige.... kapsels
Als ik later een vrouw heb die het waagt om haar mooie lange haren te vervangen voor een kapsel dat lijkt op dat van haar broer, verhuis ik naar een ander huis!!!
Jij ook niet dan ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:04 schreef Kingstown het volgende:
ALs FOK!-er zul jij nooit een vrouw krijgen.
Ik ook niet, maar ik ben dan ook al heel oud, dus ik heb mijn deel al gehad....voordat FOK! bestond. Jaja....het is echt waar...ooit was er geen internet en er zijn nog mensen die dat zelf hebben meegemaakt!quote:
Kwaad is al geschiedquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:13 schreef Ramkraker het volgende:
Als die huisvrouwtjes maar niet op FOK! komen
Libelle zomerweek is niet voor herhaling vatbaar?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:42 schreef Superfatcat het volgende:
Ja, en een lekker pittig kort rood kapsel uiteraard.
En een klein rugzakje, een driekwart broek en windjack.
Ik heb 2.3 kinderen en ik neuk 1.7 keer per maand.
Het enige waar ik naar uitkijk in dit leven is de huishoudbeurs.
Hosselen is bij Viva ten strengste verboden, dus dat moet je wat diplomatiek en omzichtig aanpakken. Zo moeilijk is het op zich niet, want je huilt een beetje mee als het gaat over mannen die niet helpen in het huishouden, mannen die nooit naar hun vriendin luisteren, mannen die te veel met hun carriëre bezig zijn, afijn....je kent de riedel wel en dan ben je al snel in de goede zone.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:44 schreef 2dope het volgende:
TS, wel eens een succesvolle hossel gezet dan aldaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plotseling werd het oorverdovend stil en kreeg ik geen enkele aandacht meer van al die aardige vrouwen die me steeds vertelden dat een mooi innerlijk zo belangrijk is.![]()
Daar ben ik een nog iets te jonge gekke meid voor. Over 5 jaar wellicht.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Libelle zomerweek is niet voor herhaling vatbaar?
Dat komt er niet van harte uit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:02 schreef Superfatcat het volgende:
Op Viva is iedereen mijn dinnetje, dus Jibba ook
Graag pics van je vlotte, pittige stiekels en voorbeelden van je rebelse 'lekker gek' mentaliteit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:39 schreef AmandineFouet het volgende:
(Tsja, je moet het mutsige beeld toch een beetje in stand houden!)
Hoax!quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:48 schreef Superfatcat het volgende:
Ik heb toevallig nog een foto van Jibba en mezelf
[ afbeelding ]
Hebben jullie meteen beeld bij de 3 viva overlopers
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:20 schreef Jibba het volgende:
Wees niet bang, hier geen foto's van mij, ik wil wel anoniem blijven natuurlijk.
Nou, oké, ééntje dan:
[ afbeelding ]
Ik ben zo saai als je het maar kunt bedenken, dus neem vooral een enkeltje richting Viva terug.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:12 schreef Superfatcat het volgende:
Ik zie net dat we weer kunnen![]()
maar hier is het ook wel gezellig met Kingston
Nee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op een bepaald moment kwam er een topic voorbij over (zomer)schoenen....echt een topic waar wij als mannen natuurlijk graag voluit over mee willen praten
Jij bent dan ook een fag....échte mannen kunnen urenlang praten over schoenen en alles wat daarmee samengaat.quote:
Tuurlijk. Je bent toevallig geen feminist zeker?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een fag....échte mannen kunnen urenlang praten over schoenen en alles wat daarmee samengaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |