Dat komt er niet van harte uit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:02 schreef Superfatcat het volgende:
Op Viva is iedereen mijn dinnetje, dus Jibba ook
Graag pics van je vlotte, pittige stiekels en voorbeelden van je rebelse 'lekker gek' mentaliteit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:39 schreef AmandineFouet het volgende:
(Tsja, je moet het mutsige beeld toch een beetje in stand houden!)
Hoax!quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:48 schreef Superfatcat het volgende:
Ik heb toevallig nog een foto van Jibba en mezelf
[ afbeelding ]
Hebben jullie meteen beeld bij de 3 viva overlopers
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:20 schreef Jibba het volgende:
Wees niet bang, hier geen foto's van mij, ik wil wel anoniem blijven natuurlijk.
Nou, oké, ééntje dan:
[ afbeelding ]
Ik ben zo saai als je het maar kunt bedenken, dus neem vooral een enkeltje richting Viva terug.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:12 schreef Superfatcat het volgende:
Ik zie net dat we weer kunnen![]()
maar hier is het ook wel gezellig met Kingston
Nee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op een bepaald moment kwam er een topic voorbij over (zomer)schoenen....echt een topic waar wij als mannen natuurlijk graag voluit over mee willen praten
Jij bent dan ook een fag....échte mannen kunnen urenlang praten over schoenen en alles wat daarmee samengaat.quote:
Tuurlijk. Je bent toevallig geen feminist zeker?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een fag....échte mannen kunnen urenlang praten over schoenen en alles wat daarmee samengaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |