Komt Mohammed niet naar de berg....quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:39 schreef Kingstown het volgende:
Doe eens lief en help me dit zware moment te verwerken.
Senk joe!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:49 schreef Jibba het volgende:
[..]
Komt Mohammed niet naar de berg....
Hier ben ik, hoor!
steelt ali de berg om door te verkopen...quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:49 schreef Jibba het volgende:
[..]
Komt Mohammed niet naar de berg....
Hier ben ik, hoor!
Wotte? Doet me denken aan iemand van hele andere sites, maar dat terzijde. Zal de alzheimer wel zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zie wat je hier aan het doen bent, ouwe hosselaar, tik um aan ouwe
hengelen..quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:48 schreef Jibba het volgende:
Hosselen noemen 'wij' hengelen en daarvoor krijg je op Viva een ban.
Valt er hier wat te hengelen?
Man van middelbare leeftijd?
Foto? (heb ik net geleerd dat dat hier gewoonte is)
Tssk, racist!quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
steelt ali de berg om door te verkopen...
welk ras is die cultuur?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:10 schreef Jibba het volgende:
[..]
Tssk, racist!
Op Viva is iedere vorm van racisme en sowieso kritiek op andere culturen verboten!
(is steenkolen Duits ook hip?)
Klinkt niet goed....quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wotte? Doet me denken aan iemand van hele andere sites, maar dat terzijde. Zal de alzheimer wel zijn.
Dat maakt niet uit, ieder ras, behalve het blanke ras. Dat mag je wel afzeiken.quote:
hoe veel hebben we er?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:13 schreef Jibba het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ieder ras, behalve het blanke ras. Dat mag je wel afzeiken.
Zwarte Piet bijvoorbeeld is echt een hot item op Viva, bijna het hele jaar door!
Vind ik leuk!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef Fascination het volgende:
Wel gvd, inderdaad.! Lopen weleens mooie topics met smeuïge openbaringen die vanwege het haatklimaat op fok hier niet meer kunnen.
Dat dus, kan nooit goed zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wotte? Doet me denken aan iemand van hele andere sites, maar dat terzijde. Zal de alzheimer wel zijn.
Ik ben ook niet heel jong, Kingstown. Hoe oud precies, kan ik helaas niet melden maar toch nog steeds behoorlijk pic-waardig hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Senk joe!(steenkolen Engels is ook hip)
Hosselen/hengelen is hier bijna verplicht, dus daar zul je geen ban voor krijgen, zolang je het maar openlijk op het forum doet. Als je mensen ongewenst privé gaat benaderen, dan ligt het ietsje anders, hoewel de meeste mannen geen bezwaar hebben als ze benaderd worden door vrouwen. Heel vreemd.![]()
Ik ben 20 jaar over datum, dus pic-onwaardig.
milfquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:15 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heel jong, Kingstown. Hoe oud precies, kan ik helaas niet melden maar toch nog steeds behoorlijk pic-waardig hoor.
Daar komt ie nog een keer:
[ afbeelding ]
Speel wel hattrick, maar niet onder die naam.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....dat is redelijk onschuldig. Gamesites zoals Hattrick.
Ik heb een aversie tegen oranje bikini-topjes.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:15 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heel jong, Kingstown. Hoe oud precies, kan ik helaas niet melden maar toch nog steeds behoorlijk pic-waardig hoor.
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:14 schreef S4pphire het volgende:
Wat een huil forum is dat. De mannen die daar lopen zijn volgens mij ook de meest trieste figuren.
Ow sorry, ik wil natuurlijk m'n nieuwe fokforumvriend niet irriteren. Ik heb ook een zwarte bikini:quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een aversie tegen oranje bikini-topjes.
Mjah, redelijk pikwaardig iddquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:15 schreef Jibba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, dus nu is het allemaal MIJN schuld!?!?!?!?!quote:
Zo, nou, meteen al lekker gek, prettig gestoord en de stoute schoentjes aan om de bloemetjes buiten te zetten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:48 schreef Jibba het volgende:
Valt er hier wat te hengelen?
Man van middelbare leeftijd?
Foto? (heb ik net geleerd dat dat hier gewoonte is)
Als ze dat hier zouden invoeren liep FOK! heel snel leegquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:48 schreef Jibba het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:48 schreef Jibba het volgende:
Ja, inderdaad. Maar ja, dat ViVa-forum en haar leden zijn ook niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 07:25 schreef Karina het volgende:
Als ze dat hier zouden invoeren liep FOK! heel snel leeg
Hihi je zei serieus nemen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 07:30 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Ja, inderdaad. Maar ja, dat ViVa-forum en haar leden zijn ook niet serieus te nemen.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:48 schreef Jibba het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 07:25 schreef Karina het volgende:
Als ze dat hier zouden invoeren liep FOK! heel snel leeg
quote:Op donderdag 25 juli 2013 07:30 schreef Xenzo het volgende:
Ja, inderdaad. Maar ja, dat ViVa-forum en haar leden zijn ook niet serieus te nemen.
Hahaha, lol... Ik persoonlijk kan me niet voorstellen dat er weldenkende mannen zijn die dat soort types willen. Ja, vieze ouwe mannetjes die zo wanhopig zijn dat ze alles wel willen neuken wat 37 graden warm is en een kut heeft. Want ja, laten we eerlijk zijn: die wijven zitten toch niet voor niks op dat forum? Het zijn types zoals in de video hieronder.quote:
Nee joh, die huisvrouwtjes zijn zo hitsig als wat en gewillig, doen ook niet moeilijk met relaties en zo, daar hebben ze al een sul thuis voor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 07:40 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hahaha, lol... Ik persoonlijk kan me niet voorstellen dat er weldenkende mannen zijn die dat soort types willen. Ja, vieze ouwe mannetjes die zo wanhopig zijn dat ze alles wel willen neuken wat 37 graden warm is en een kut heeft. Want ja, laten we eerlijk zijn: die wijven zitten toch niet voor niks op dat forum? Het zijn types zoals in de video hieronder.
linkjes.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef Fascination het volgende:
Wel gvd, inderdaad.! Lopen weleens mooie topics met smeuïge openbaringen die vanwege het haatklimaat op fok hier niet meer kunnen.
Ehh, het werkt nog steeds niet hoor. Althans, niet op mijn computer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:24 schreef Kingstown het volgende:
Mijn klacht heeft geholpen. Het forum is weer bereikbaar!
![]()
Dank jullie allemaal voor hat actief meedenken- en werken tot het weer aan de praat krijgen van het meest gezellige forum van heel Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |