Jij hebt er al gesolliciteerd dus?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze zijn bij de TMG vooral op zoek naar autisten met dyslectische trekjes.
Grijp je kans!
Touché.quote:
Engels, maar soms bestel ik iets in het Spaans. En dan moeten ze nadenken. Duits ben ik ook meer dan voldoende machtig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Welke taal spreek je eigenlijk als je iets bestelt of vraagt? Engels? Of Duits?
Ik zit er al een tijdje aan te denken. Elke dag staan er op hun digitale voorpagina wel artikelen met hele rare fouten. Snel typen en meteen plaatsen lijkt daar de standaard procedure. Niemand die het even naleest voordat ze het plaatsen. Fouten blijven gemiddeld een half uur staan en soms worden ze zelfs helemaal over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze zijn bij de TMG vooral op zoek naar autisten met dyslectische trekjes.
Grijp je kans!
Please sir, take me to the salt mines. Of ga je daar morgen heen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Engels, maar soms bestel ik iets in het Spaans. En dan moeten ze nadenken. Duits ben ik ook meer dan voldoende machtig.
Het Engels wil hier nog niet echt......... Wordt wel steeds meer, maar ik weet wel een beetje hoe ik het e.a. in het Hongaars moet bestellen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Engels, maar soms bestel ik iets in het Spaans. En dan moeten ze nadenken. Duits ben ik ook meer dan voldoende machtig.
Ik ben echter bang dat je weinig kans maakt. Al is het alleen al omdat geschreven media eigenlijk geen mensen aannemen op het moment.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje aan te denken. Elke dag staan er op hun digitale voorpagina wel artikelen met hele rare fouten. Snel typen en meteen plaatsen lijkt daar de standaard procedure. Niemand die het even naleest voordat ze het plaatsen. Fouten blijven gemiddeld een half uur staan en soms worden ze zelfs helemaal over het hoofd gezien.
Gewoon hard 'goulash' schreeuwen zeker?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Het Engels wil hier nog niet echt......... Wordt wel steeds meer, maar ik weet wel een beetje hoe ik het e.a. in het Hongaars moet bestellen.
In Polen Nederlands bier drinken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:36 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier hebben ze ploppers. En semi overdekt roken.
Werken bij Elsevier is mijn droom.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:54 schreef Friek_ het volgende:
Bij de Telegraaf werken lijkt me kankergaaf.
Autocorrect gok ikquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:06 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga een open sollicitatie sturen naar de TMG.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik denk dat ik niet eens een reactie terug zal krijgen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben echter bang dat je weinig kans maakt. Al is het alleen al omdat geschreven media eigenlijk geen mensen aannemen op het moment.
Nou en.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:28 schreef Webschip het volgende:
Gelukkig komen Remlof en v_P terug. Hopelijk dan.
Als ze zich weten te gedragen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:28 schreef Webschip het volgende:
Gelukkig komen Remlof en v_P terug. Hopelijk dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |