Ah dat wist ik niet...Heb gezien dat deze sinds augustus on air isquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:15 schreef mschol het volgende:
[..]
genshiken lijkt wel aardig, maar daar zijn nogal wat verschillende series van zeg.. pff (spinoff's/pre/sequals)
Ja. Ik had eigenlijk gehoopt dat iedereen zou overleven. Maar goed, ik ben dan ook een beetje raarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn jullie al begonnen aan danganronpa?
Ik ga vanavond kijken
Spoilersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja. Ik had eigenlijk gehoopt dat iedereen zou overleven. Maar goed, ik ben dan ook een beetje raar
Heb het inmiddels al opgegeven het eerste mysterie was dom.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn jullie al begonnen aan danganronpa?
Ik ga vanavond kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de standaard Uchiha vuurtechnieken ook zeker. Het werd alsmaar erger met die gast; eerst een Great Fireball Technique en daarna die Great Fireball Shower. Dat was echt erg. En dat terwijl letterlijk niemand hem in de ogen durft te kijken terwijl ze hem minstens met duizenden meer zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je ziet wat er gebeurt als Madara ninjutsu gebruikt, fucking kometen en dergelijke. Zie de taijutsu maar als zijn ''warming up''.
Wat een eindbaas.“An interesting thing is a good thing.”
Ja met USB, maar dat zie je aan de aansluiting niet wat zij hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar die kun je ook gewoon bekabeld aansluiten.
Kyubey?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:59 schreef robin007bond het volgende:
Ach, zo'n probleem heb ik eigenlijk ook weer niet met VLC overigens. Het kleurgebruik is minder goed, maar op veel monitors zul je dat niet goed kunnen zien.
Bij mijn vriendin heb ik ook gewoon VLC geïnstalleerd. Simpelweg omdat ik geen zin in heb die DirectX-meuk te installeren en al die verschillende LAV-video, LAV-audio, splitters etc. Dan is het even makkelijker om een speler te hebben waarvan alleen de speler geupdate hoeft te worden, in plaats van al die componenten.
Mplayer masterrace hier overigens.![]()
Laten we het op deze consensus houden:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja met USB, maar dat zie je aan de aansluiting niet wat zij hebben
das het eerst waar ik naar kijk als ik een serie bekijk op mal :pquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:07 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet...Heb gezien dat deze sinds augustus on air is
Prima.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laten we het op deze consensus houden:
Ze hebben er zelf iets van gemaakt wat een beetje lijkt op de Dualshock 3-controller. Of ze hebben de Dualshock 2 met triggers genomen.
Ja zo voel ik me nu ook na mn banquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hint: het heeft te maken met vrijheid
Ik ben nú pas begonnen met Naruto. Episode 10quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
Aan het kijken:
Free!
C3-bu
Lovelab
Kiniro Mosaic
Gatchaman
Kamisama no Inai
Tamayura
gedropt:
DxD S2
Watashi motenai
Inu to Hasami
Episode 63. Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik ben nú pas begonnen met Naruto. Episode 10.
Ik red het nooit tot de huidige Shippuden afleveringen
75% is fillers.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:17 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik ben nú pas begonnen met Naruto. Episode 10.
Ik red het nooit tot de huidige Shippuden afleveringen
Meer dan 200 eps lijkt me een total painquote:
WAT KAN IK OVERSLAANquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
75% is fillers.
Ben laats ook met bleach begonnen nu al bij 343 van de 366
http://myanimelist.net/forum/?topicid=350747quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:22 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Meer dan 200 eps lijkt me een total pain
[..]
WAT KAN IK OVERSLAAN
Hoorde dat er ook af en toe canon tussen de filler doorzit, hoe los je dat dan op?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/forum/?topicid=350747
Fillers met verwijzingen naar het cannon of volledig nieuwe informatie die toevallig cannon is; overslaan. Cannon waaraan uniek materiaal is toegevoegd; kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoorde dat er ook af en toe canon tussen de filler doorzit, hoe los je dat dan op?
HOLY SWEET MOTHER OF JESUS THANK YOUquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/forum/?topicid=350747
Wat is er mis met Danganronpa?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
In suspenetie :
C3-bu
Gatchaman Crowds
Love Lab
Rozen Maiden
Servant x Service
Uchouten Kazoku
Watamote
In verval:
Dog & Scissors
Free!
Fate/kaleid liner Prisma☆Illya
Silver Spoon
Gevallen:
Blood Lad
Dangan Ronpa
Kitakubu Katsudō Kiroku
[..]
Fillers met verwijzingen naar het cannon of volledig nieuwe informatie die toevallig cannon is; overslaan. Cannon waaraan uniek materiaal is toegevoegd; kijken.
het is shitquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is er mis met Danganronpa?de laatste 1/2 afleveringen heb ik gemist, maandag haal ik alles weer in.
Wat is deze.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
In suspenetie :
C3-bu
Gatchaman Crowds
Love Lab
Rozen Maiden
Servant x Service
Uchouten Kazoku
Watamote
In verval:
Dog & Scissors
Free!
Fate/kaleid liner Prisma☆Illya
Silver Spoon
Gevallen:
Blood Lad
Dangan Ronpa
Kitakubu Katsudō Kiroku
[..]
Fillers met verwijzingen naar het cannon of volledig nieuwe informatie die toevallig cannon is; overslaan. Cannon waaraan uniek materiaal is toegevoegd; kijken.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:35 schreef SGYENZO het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat ik met K-ON! kijken al sowieso afgerond 18 uur heb besteed.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]DIT. Vind t eigenlijk wel zielig voor Azu-Nyan maar hey, ze vind wel andere leden. Moet de movie nog zien btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Does my thumb look Spanish?"
--Cat
Ruzie zoeken in de JNG SC. hehe >:3quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waar was je eigenlijk voor gebanned?
Stilistisch gezien vind ik het nog steeds best aardig, maar drie afleveringen de serie in zijn er nog steeds geen echte personages en de enige met een beetje persoonlijkheid is de tweedimensionale, sadistische moordbeer. En de mysteries zijn verdomde simpel:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is er mis met Danganronpa?de laatste 1/2 afleveringen heb ik gemist, maandag haal ik alles weer in.
Apporteer de de shtick. Behalve als ze de suggestie van bestialiteit heeft deze serie eigenlijk niets te bieden vooralsnog.quote:
gozer, heel alfheim is gewoon puur aids.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kirito $up3rp0wn3r eindbaas
[..]
Als je echt niet tegen z'n kleine zusje kunt.
net 10 gekeken, awww...quote:
mja, das wellicht wel een punt van kritiek waard jaquote:
ik ga het wel merkenquote:[..]
Als je echt niet tegen z'n kleine zusje kunt.
Ja en ja en nee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik ben bezig met Chihayafuru - Seizoen 1, maar had een vraagje.
Gaat deze hele serie over het kaartenspel 'karuta'?
Zoja, kunnen jullie eventjes uitleggen wat de bedoeling ervan is?
Er worden gedichten voorgelezen en dan moet je zo snel mogelijk het juiste gedicht 'wegsmijten'?
Klinkt zo saai...
Nou ja, Elfjesland is een beetje gay vergeleken met SAO.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
net 10 gekeken, awww...![]()
maar ik zou (tot nu toe iig) niet inzien waarom ik em zou droppen.. prima serie vooralsnog (al hadden ze het zeker in 12 episodes kunnen afronden en een prima anime kunnen hebben denk ik) en artstyle staat mij ook aan
[..]
mja, das wellicht wel een punt van kritiek waard ja
[..]
ik ga het wel merken
doorgaans drop ik niet omwille van irritante characters. er moet meer zijn om mij een serie te laten droppen
Hmm.... ik was na een paar afleveringen simpelweg gestopt. Misschien geef ik het ooit nog eens een kans.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:41 schreef SGYENZO het volgende:
Ik ga toch straks beginnen met Tamako market.
Ik hou gewoon van moe en Slice-Of-Life animequote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmm.... ik was na een paar afleveringen simpelweg gestopt. Misschien geef ik het ooit nog eens een kans.
elfjesland.. Sao 2.0? :pquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nou ja, Elfjesland is een beetje gay vergeleken met SAO.
Oeeeh ja, zeker doen!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:41 schreef SGYENZO het volgende:
Ik ga toch straks beginnen met Tamako market.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |