Hoorde dat er ook af en toe canon tussen de filler doorzit, hoe los je dat dan op?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/forum/?topicid=350747
Fillers met verwijzingen naar het cannon of volledig nieuwe informatie die toevallig cannon is; overslaan. Cannon waaraan uniek materiaal is toegevoegd; kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoorde dat er ook af en toe canon tussen de filler doorzit, hoe los je dat dan op?
HOLY SWEET MOTHER OF JESUS THANK YOUquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/forum/?topicid=350747
Wat is er mis met Danganronpa?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
In suspenetie :
C3-bu
Gatchaman Crowds
Love Lab
Rozen Maiden
Servant x Service
Uchouten Kazoku
Watamote
In verval:
Dog & Scissors
Free!
Fate/kaleid liner Prisma☆Illya
Silver Spoon
Gevallen:
Blood Lad
Dangan Ronpa
Kitakubu Katsudō Kiroku
[..]
Fillers met verwijzingen naar het cannon of volledig nieuwe informatie die toevallig cannon is; overslaan. Cannon waaraan uniek materiaal is toegevoegd; kijken.
het is shitquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is er mis met Danganronpa?de laatste 1/2 afleveringen heb ik gemist, maandag haal ik alles weer in.
Wat is deze.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
In suspenetie :
C3-bu
Gatchaman Crowds
Love Lab
Rozen Maiden
Servant x Service
Uchouten Kazoku
Watamote
In verval:
Dog & Scissors
Free!
Fate/kaleid liner Prisma☆Illya
Silver Spoon
Gevallen:
Blood Lad
Dangan Ronpa
Kitakubu Katsudō Kiroku
[..]
Fillers met verwijzingen naar het cannon of volledig nieuwe informatie die toevallig cannon is; overslaan. Cannon waaraan uniek materiaal is toegevoegd; kijken.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:35 schreef SGYENZO het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat ik met K-ON! kijken al sowieso afgerond 18 uur heb besteed.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]DIT. Vind t eigenlijk wel zielig voor Azu-Nyan maar hey, ze vind wel andere leden. Moet de movie nog zien btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Does my thumb look Spanish?"
--Cat
Ruzie zoeken in de JNG SC. hehe >:3quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waar was je eigenlijk voor gebanned?
Stilistisch gezien vind ik het nog steeds best aardig, maar drie afleveringen de serie in zijn er nog steeds geen echte personages en de enige met een beetje persoonlijkheid is de tweedimensionale, sadistische moordbeer. En de mysteries zijn verdomde simpel:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is er mis met Danganronpa?de laatste 1/2 afleveringen heb ik gemist, maandag haal ik alles weer in.
Apporteer de de shtick. Behalve als ze de suggestie van bestialiteit heeft deze serie eigenlijk niets te bieden vooralsnog.quote:
gozer, heel alfheim is gewoon puur aids.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kirito $up3rp0wn3r eindbaas
[..]
Als je echt niet tegen z'n kleine zusje kunt.
net 10 gekeken, awww...quote:
mja, das wellicht wel een punt van kritiek waard jaquote:
ik ga het wel merkenquote:[..]
Als je echt niet tegen z'n kleine zusje kunt.
Ja en ja en nee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik ben bezig met Chihayafuru - Seizoen 1, maar had een vraagje.
Gaat deze hele serie over het kaartenspel 'karuta'?
Zoja, kunnen jullie eventjes uitleggen wat de bedoeling ervan is?
Er worden gedichten voorgelezen en dan moet je zo snel mogelijk het juiste gedicht 'wegsmijten'?
Klinkt zo saai...
Nou ja, Elfjesland is een beetje gay vergeleken met SAO.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
net 10 gekeken, awww...![]()
maar ik zou (tot nu toe iig) niet inzien waarom ik em zou droppen.. prima serie vooralsnog (al hadden ze het zeker in 12 episodes kunnen afronden en een prima anime kunnen hebben denk ik) en artstyle staat mij ook aan
[..]
mja, das wellicht wel een punt van kritiek waard ja
[..]
ik ga het wel merken
doorgaans drop ik niet omwille van irritante characters. er moet meer zijn om mij een serie te laten droppen
Hmm.... ik was na een paar afleveringen simpelweg gestopt. Misschien geef ik het ooit nog eens een kans.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:41 schreef SGYENZO het volgende:
Ik ga toch straks beginnen met Tamako market.
Ik hou gewoon van moe en Slice-Of-Life animequote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmm.... ik was na een paar afleveringen simpelweg gestopt. Misschien geef ik het ooit nog eens een kans.
elfjesland.. Sao 2.0? :pquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nou ja, Elfjesland is een beetje gay vergeleken met SAO.
Oeeeh ja, zeker doen!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:41 schreef SGYENZO het volgende:
Ik ga toch straks beginnen met Tamako market.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |