Toen ik dit stuk in de manga tegen kwam was ik een beetje teleurgesteld dat hij zoveel met alleen Taijutstu deed nu ik het allemaal geanimeerd zie, besef ik dat mijn verbeeldingsvermogen dit gebeuren onrecht aangedaan heeft.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nieuwe Naruto is goedHopelijk gaan ze door met deze animatie studio.
In een boxer heb je meer vrijheid.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jongens die speedo's dragen weten niets van vrijheid.
precies de reden waarom ik geen manga lees. Doort het zwart-wit en hoge tempo heb ik echt nooit door wat er nou werkelijk gebeurt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Toen ik dit stuk in de manga tegen kwam was ik een beetje teleurgesteld dat hij zoveel met alleen Taijutstu deed nu ik het allemaal geanimeerd zie, besef ik dat mijn verbeeldingsvermogen dit gebeuren onrecht aangedaan heeft.
homo, ga kijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:43 schreef Arashimashou het volgende:
Ik heb Free al een tijdje niet gezien eigenlijk...
VLC minder kleuren laat zien?quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:27 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat:
A) vlc niet alles pakt
B) MPC-HC net zoals VLC in 1x te installeren is (d.m.v. CCCP b.v.)
C) VLC minder kleuren laat zien en hierdoor dus mindere kwaliteit video weergeeft
D) VLC kan, volgens mij iig, geen hardware decoding aan..
persoonlijk vind ik vlc ook niet echt userfriendly t.o.v. MPC-HC
yupquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik ben bezig met Chihayafuru - Seizoen 1, maar had een vraagje.
Gaat deze hele serie over het kaartenspel 'karuta'?
dat is idd de bedoelingquote:Zoja, kunnen jullie eventjes uitleggen wat de bedoeling ervan is?
Er worden gedichten voorgelezen en dan moet je zo snel mogelijk het juiste gedicht 'wegsmijten'?
Klinkt zo saai...
Ja, heb het afgehaald naar aanleiding van iemand hier die zei dat het wel leuk wasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
yup
[..]
dat is idd de bedoeling
voor de rest ken ik het hele spel niet, dus kan ik er vrij weinig overzeggen.. (niet wetende hoeverre dat wat in de anime wordt uitgelegd ook klopt)
de anime was wel erg leuk
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, heb het afgehaald naar aanleiding van iemand hier die zei dat het wel leuk was
Okay, dus blijkbaar echt de moeitequote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb pas Seizoen 2 afgekeken, en wacht met smart op seizoen 3
het moet je wel liggen, het is toch een soort van sportanime. Je krijgt dus veel tournooien en oefensessies te zien (hierdoor snap je uiteindelijk het spel wel, das dan wel weer grappig), en minder het dagelijks reilen en zeilen van de hoofdpersonages..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:27 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Okay, dus blijkbaar echt de moeite
Waar ik ook enorm naar uitkijk zijn de volgende:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
het moet je wel liggen, het is toch een soort van sportanime. Je krijgt dus veel tournooien en oefensessies te zien (hierdoor snap je uiteindelijk het spel wel, das dan wel weer grappig), en minder het dagelijks reilen en zeilen van de hoofdpersonages..
Is nog steeds dezelfde studio hoor. Animatie was inderdaad geweldig, voor het eerst in 2 jaar dat ik genoten heb van een Naruto episode.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nieuwe Naruto is goedHopelijk gaan ze door met deze animatie studio.
Je ziet wat er gebeurt als Madara ninjutsu gebruikt, fucking kometen en dergelijke. Zie de taijutsu maar als zijn ''warming up''.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Toen ik dit stuk in de manga tegen kwam was ik een beetje teleurgesteld dat hij zoveel met alleen Taijutstu deed nu ik het allemaal geanimeerd zie, besef ik dat mijn verbeeldingsvermogen dit gebeuren onrecht aangedaan heeft.
Die is draadloos!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aan de triggers te zien is het meer een Dualshock 3.
Dat wel ja. Echt saai de laatste tijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
voor het eerst in 2 jaar dat ik genoten heb van een Naruto episode.
genshiken lijkt wel aardig, maar daar zijn nogal wat verschillende series van zeg.. pff (spinoff's/pre/sequals)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Waar ik ook enorm naar uitkijk zijn de volgende:
Gin No Saji : Silver Spoon
Free!
Genshiken Nidaime (!!) ziet er echt geweldig uit
en
Love Lab
Maar ik haal alles liever af in één keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |