quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je laptop laten snelwandelen is dan ook geen goed idee.
Nee, mazzelgoaltje zoals heel vaak.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
Over sport gesproken, tweede helft Zwe-Dui is bezig. 0-1 nu.
Duitsers weer beter dus.
Ik heb de 1e helft niet gezien. Vandaar dat ik het dacht. Omdat ze voor staan dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, mazzelgoaltje zoals heel vaak.
Een vrouw toch? Dat lijkt helemaal niet op een manquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Is die rechter in de OP een man of vrouw?
Dat is Elflettering.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Is die rechter in de OP een man of vrouw?
Ja dat vond ik ook, maar links is wel ern man (hoop ik toch). Is snelwandelen dan een gemengde sport?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vrouw toch? Dat lijkt helemaal niet op een manAlleen het pakje al.
Dacht het niet eigenlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, maar links is wel ern man (hoop ik toch). Is snelwandelen dan een gemengde sport?
Links is echt een lelijke mannenkont. Dus dat moet welquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, maar links is wel ern man (hoop ik toch). Is snelwandelen dan een gemengde sport?
Hier ook niet, het is gewoon windstilquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
Ik wil een ander huishet koelt hier maar niet af.
Met je (blote) voeten in de koelkast gaan zitten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
Ik wil een ander huishet koelt hier maar niet af.
Dan smelt al mijn eten. En mijn ijsjes.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met je (blote) voeten in de koelkast gaan zitten.
Oja, kijk je er al naar uit?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
De spangasser? Nee dat komt over een poosje pas weer
Ik laat het inkoppertje liggen voor de boys with a quick joke.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan smelt al mijn eten. En mijn ijsjes.
Meh ik ben te oud voor dat soort gebbetjes.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik laat het inkoppertje liggen voor de boys with a quick joke.
Hé.....je steelt mijn uitspraken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh ik ben te oud voor dat soort gebbetjes.
Tijd voor een BEJ-subforum.quote:
Bij Boegies denk ik aan vieze dingen uit iemands neusquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tijd voor een BEJ-subforum.
Btw....als ik iemand "meh" zie posten, dan moet ik automatisch aan de Boegies denken.
Tsssk....ken je bejaardenklassiekers.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Boegies denk ik aan vieze dingen uit iemands neus
Ja ik ken ze wel, maar bij dat woord waren neusdingetjes het eerste waar ik aan dacht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsssk....ken je bejaardenklassiekers.
Ik kijk altijd wel, maar dit was een herhaling.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik heb NED 1 alvast op staan voordat K&vdB begint; die Engelse series zijn eigenlijk ook best leuk. Vroeger keek ik ze nog wel, maar al in tijden niet meer gedaan.
Ik ken de hoofdrolspeler nog uit een serie die ik vroeger wel volgde: Bergerac. En de naam die ook in deze aflevering voorkwam kende ik weer van Inspector Dalgliesh.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wel, maar dit was een herhaling.
Ow ja....disco, funk en die rommel was meer jouw ding.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ken ze wel, maar bij dat woord waren neusdingetjes het eerste waar ik aan dacht.
Ik vind daar trouwens geen moer aan.
Die rommel ja inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja....disco, funk en die rommel was meer jouw ding.
Bergerac was leuk ja, wordt soms nog weleens een aflevering van herhaalt bij de belgen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken de hoofdrolspeler nog uit een serie die ik vroeger wel volgde: Bergerac. En de naam die ook in deze aflevering voorkwam kende ik weer van Inspector Dalgliesh.
Herhaald. En Belgen is met een hoofdletter, met je champignon.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bergerac was leuk ja, wordt soms nog weleens een aflevering van herhaalt bij de belgen.
* Uccie gaat zich schamen in haar paddestoelquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Herhaald. En Belgen is met een hoofdletter, met je champignon.
Aangezien we als bejaarden onder elkaar zijn kan ik je dus wel vragen of je nog hebt meegekregen dat de zangeres van The Nolans laatst is overleden?quote:
Ja wist ik. Heb ik nog gepost in het "overleden artiesten topic". Jong overleden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien we als bejaarden onder elkaar zijn kan ik je dus wel vragen of je nog hebt meegekregen dat de zangeres van The Nolans laatst is overleden?
Dat topic ken ik niet. Zal eens checken. Op MUZ?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wist ik. Heb ik nog gepost in het "overleden artiesten topic". Jong overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |