Deze man weetquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:03 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Ik doe met dit weer gewoon een o'Neil zwembroek oid aan als korte broek, met daaronder een boxer. Als het dan zo uitkomt dat ik ga zwemmen, dan so be it. Niks mis mee.
Dus als ik het goed begrijp wil je niet hebben dat iemand contouren van je plassertje ziet?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:06 schreef erikkll het volgende:
Dat heb ik al zeker 10 jaar en dat is gewoon om je zaakje net iets minder opvallend te laten zijn in een zeiknatte plakkende zwembroek.
De gemiddelde troll op het zwembad hoeft dat idd niet te zien nee. Daarvoor sta ik al in een topic op KPDquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp wil je niet hebben dat iemand contouren van je plassertje ziet?
In tegenstelling tot jou hebben wij geen plasserTJEquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp wil je niet hebben dat iemand contouren van je plassertje ziet?
Ah, je vergelijkt je plasser met de andere jongetjes die hier posten? Dat je in de wij-vorm over het formaat van de piemeltjes praat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou hebben wij geen plasserTJE
Ik vergelijk mijn 30cm met niemandquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:15 schreef macondo het volgende:
Zijn er eigenlijk ook mensen van boven de, say, 30 jaar die met een onderbroek aan zwemmen?
[..]
Ah, je vergelijkt je plasser met de andere jongetjes die hier posten? Dat je in de wij-vorm over het formaat van de piemeltjes praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |