Deze man weetquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:03 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Ik doe met dit weer gewoon een o'Neil zwembroek oid aan als korte broek, met daaronder een boxer. Als het dan zo uitkomt dat ik ga zwemmen, dan so be it. Niks mis mee.
Dus als ik het goed begrijp wil je niet hebben dat iemand contouren van je plassertje ziet?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:06 schreef erikkll het volgende:
Dat heb ik al zeker 10 jaar en dat is gewoon om je zaakje net iets minder opvallend te laten zijn in een zeiknatte plakkende zwembroek.
De gemiddelde troll op het zwembad hoeft dat idd niet te zien nee. Daarvoor sta ik al in een topic op KPDquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp wil je niet hebben dat iemand contouren van je plassertje ziet?
In tegenstelling tot jou hebben wij geen plasserTJEquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp wil je niet hebben dat iemand contouren van je plassertje ziet?
Ah, je vergelijkt je plasser met de andere jongetjes die hier posten? Dat je in de wij-vorm over het formaat van de piemeltjes praat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou hebben wij geen plasserTJE
Ik vergelijk mijn 30cm met niemandquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:15 schreef macondo het volgende:
Zijn er eigenlijk ook mensen van boven de, say, 30 jaar die met een onderbroek aan zwemmen?
[..]
Ah, je vergelijkt je plasser met de andere jongetjes die hier posten? Dat je in de wij-vorm over het formaat van de piemeltjes praat.
je weet niet zeker waar het tegenaan schuurt?quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:31 schreef mtchel112 het volgende:
Draag er ook een boxer onder, stof van die zwembroek schuurt wel is tegen de binnenkant van mn benen ofzo
Een boxershort onder mn zwembroek vind ik zelf comfortabeler zitten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:36 schreef Karina het volgende:
wat een idioot gedoe zeg. Als je niet wil dat iemand je lul ziet koop dan een ander soort zwembroek. Je gaat toch niet met een onderbroek zwemmen? Dat duurt ook nog eens hardstikke lang voordat het droog is.
Is toch #swag als je bjorn borg boxer er boven uit komt. Ik heb vaak gewoon een witte slip aan, zit lekker, dan een bjorn borg boxer en dan een zwembroek.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:52 schreef Maharajah het volgende:
Doe het zelf ook. Zit lekkerder, verbergt awkward boners iets beter en waarom niet?
Ja niet alsof ik daarom maar meteen m'n zwembroek op m'n knieën hang zodat iedereen m'n 1 euro zeeman boxers kan zien hoor![]()
Kennelijk is het normaal bij kinderen die na 1990 zijn geboren. Als alle kinderen het doen, zou ik het vast ook doen als ik 14 was.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:36 schreef Karina het volgende:
wat een idioot gedoe zeg. Als je niet wil dat iemand je lul ziet koop dan een ander soort zwembroek. Je gaat toch niet met een onderbroek zwemmen? Dat duurt ook nog eens hardstikke lang voordat het droog is.
"chill"quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:02 schreef Verbodsbord het volgende:
Doe ik ook altijd als ik naar het strand ga. Zwembroek thuis al aan, want waarom niet, en dan is het wel chill om er wat onder aan te hebben.
Dat dus ts. Het is chill.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:02 schreef Verbodsbord het volgende:
Doe ik ook altijd als ik naar het strand ga. Zwembroek thuis al aan, want waarom niet, en dan is het wel chill om er wat onder aan te hebben.
Dit dus!quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:03 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Ik doe met dit weer gewoon een o'Neil zwembroek oid aan als korte broek, met daaronder een boxer. Als het dan zo uitkomt dat ik ga zwemmen, dan so be it. Niks mis mee.
TS komt dan ook nooit buitenquote:
Alleen dikke meisjes dragen lange bikinibroekjesquote:Op woensdag 24 juli 2013 07:04 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik doe het soms ook. Een onderbroek of gewone zwembroek onder mijn bikini-lange-zwembroek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste vind ik ook idioot.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Kennelijk is het normaal bij kinderen die na 1990 zijn geboren. Als alle kinderen het doen, zou ik het vast ook doen als ik 14 was.
Verklaringen zijn dus als volgt :
• Ik ben bang dat mijn zwembroek afzakt
• Ik ben bang dat ik een stijfje krijg
• De binnenbroek schuurt en doet au
• Ik ben bang dat mensen kunnen zien dat ik een piemel heb
• Iedereen doet het
Dat laatste zou mij als pubertje ook over de streep trekken. Is dit in heel Nederland gangbaar of alleen waar veel Marokkanen wonen? En in het buitenland, doen onze buurlanden dit ook?
@Karina, tegenwoordig schijnen jeugdvoetbal teams te douchen in hun onderbroek na het sporten. Was vroegah ook niet zo.
Echt wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:00 schreef hugecooll het volgende:
vroeger waren er ook nog geen pedo's die naar je penor kwamen kijken
maar ontzettend smerig en achterlijk. Dat ze een eind oprotten met die stinkende pauperige kut-bjornborgsquote:
ze zin?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:24 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Er zou hooguit een punt achter ze zin moeten
Wel Bjorn Borg onder zwembroek dragenquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen Bjorn Borg onder zwembroek dragen
dit!quote:
Gast wind je niet zo op.quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:49 schreef najazeg het volgende:
[..]
maar ontzettend smerig en achterlijk. Dat ze een eind oprotten met die stinkende pauperige kut-bjornborgs
Vaak mag je in Duitsland en Frankrijk alleen maar een ballenknijper aan, niet eens een short.quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:48 schreef Karina het volgende:
[..]
In sommige landen mag je niet eens met je onderbroek het zwembad in (Frankrijk dacht ik) vanwege de hygiëne.
Die niet aan Bjorn Borg. Niet hipster genoeg jwzquote:Op woensdag 24 juli 2013 07:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is toch #swag als je bjorn borg boxer er boven uit komt. Ik heb vaak gewoon een witte slip aan, zit lekker, dan een bjorn borg boxer en dan een zwembroek.
Oh ja in zwembaden inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:04 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Vaak mag je in Duitsland en Frankrijk alleen maar een ballenknijper aan, niet eens een short.
Zeker, zie jij nog vaak vrouwen met de tetten bloot op het strand? Onderbroekdouchen bij de sportclub, jeugd die helemaal niet douched in de sportschool.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:11 schreef hoink581 het volgende:
Ben zelf van '91 en heb die onderbroeken hype ook nooit begrepen. Is Nederland preutser geworden?
Onzin, naast het bloten tetten gebeuren dan. ( want niet dichtbij zee )quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:14 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Zeker, zie jij nog vaak vrouwen met de tetten bloot op het strand? Onderbroekdouchen bij de sportclub, jeugd die helemaal niet douched in de sportschool.
Ook hier bij de recreatiemeertjes zie ik bijna geen blote tetten meer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:18 schreef denkjedat het volgende:
[..]
Onzin, naast het bloten tetten gebeuren dan. ( want niet dichtbij zee )
damn, ik realiseer me dat je gelijk hebt! Waar gaat het heen met de wereld. Toen ik een twintiger was gingen heel veel jongedames topless. (wat oudere ook , maar daar keek ik niet naar)quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:22 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Ook hier bij de recreatiemeertjes zie ik bijna geen blote tetten meer.
Ik had laatst juist gelezen dat topless zonnen een comeback kreeg.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:14 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Zeker, zie jij nog vaak vrouwen met de tetten bloot op het strand? Onderbroekdouchen bij de sportclub, jeugd die helemaal niet douched in de sportschool.
Ja, lokaal probleem. Alleen in Nederland en bij mensen tussen de 12 en 17.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik snap het wel, doe het alleen zelf nooit, dat netje bij een zwembroek is kaolo irritant
Gaat het slangetje bij jou door de mazen van dat netje heen dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik snap het wel, doe het alleen zelf nooit, dat netje bij een zwembroek is kaolo irritant
Helemaal niet, oudere mensen doen dat ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja, lokaal probleem. Alleen in Nederland en bij mensen tussen de 12 en 17.
Mensen vinden het 'onhygienisch' omdat het een onderbroek is, maar ze vinden het dan weer wel normaal om met hun blote reet in een zwembroek te gaan en die dan de hele week op vakantie in het zwembad te gebruiken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap dat nooit zo, waarom dit zo erg is?deed het 10 jaar geleden al, en nu nog steeds.
Geen zin in een zwiepende stijve. En die krijg je snel met al die kinderen in bikinis
Wat is dat voor Bertus logica?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mensen vinden het 'onhygienisch' omdat het een onderbroek is, maar ze vinden het dan weer wel normaal om met hun blote reet in een zwembroek te gaan en die dan de hele week op vakantie in het zwembad te gebruiken.
Is dat zwarte niet erg warm met die zon? Dan kun je beter voor een wit Stormtrooper outfit gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Een onderbroek kan mijn gevaarte niet camoufleren. Daarom draag ik een Darth Vader outfit als ik ga zwemmen. U jelly?
Wat is daar raar aan dan?quote:
Ik zwem meestal met vrienden bij het zeilen. Of tijdens vakantie in het buitenland. Eigenlijk al ruim tien jaar niet meer in Nederlandse zwembaden geweest.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Helemaal niet, oudere mensen doen dat ook.
En trouwens, hoe kom je hier in godsnaam nu pas achter? Dit gebeurt al ruim 10 jaar op grote schaal
Het zit gewoon veel fijner. Snap ook niet hoe andere mensen er last van hebben (behalve dan die broekies die de onderbroek 10cm boven hun zwembroek uit laten komenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zwem meestal met vrienden bij het zeilen. Of tijdens vakantie in het buitenland. Eigenlijk al ruim tien jaar niet meer in Nederlandse zwembaden geweest.
Het zal wel overgewaaid zijn met de Marokkaanse preutsheid, maar van mij mogen jullie hoor. Het is alleen een beetje raar. Net als douchen in je onderbroek.
Maar hé, geeft vast een groot voordeel bij het afzwemmen voor je A diploma - met kleren aan zwemmen. Jeuj!
Misschien begrijp je mij verkeerd, maar idd... ik snap niet wat er zo raar aan isquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan dan?
Hoezo is een onderbroek in je zwembroek vies (terwijl je daar elke dag een schone aan doet), en is het dan weer 'normaal' om elke dag dezelfde broek in het zwembad te dragen?
Waarom dan niet gewoon een zwembroek onder je short maar een onderbroek? Ik begrijp dat echt niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:29 schreef Fides het volgende:
Naar het strand snap ik het nog enigszins, omdat een boxer wel degelijk voorkomt dat je reet vol met zand zit, maar in een zwembad lijkt dat me niet echt de reden...
Ik begreep je verkeerd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien begrijp je mij verkeerd, maar idd... ik snap niet wat er zo raar aan is
Die lui laten dat ding zelf even in de zon drogen en gaan dan weer in het water met hun niet afgeveegde reet.
Ik vind het leuk om dan achter gewillige vrouwen te staan en mijn Vader stem te gebruiken enzoquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is dat zwarte niet erg warm met die zon? Dan kun je beter voor een wit Stormtrooper outfit gaan.
Ja idd, sommige mensen zijn wat dat betreft nogal apart.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik begreep je verkeerd.
En dan ook vaak gewoon de hele vakantie hetzelfde badlaken gebruiken bij het zwembad. Maar een schone onderbroek, bah, dat is vies.
Of gewoon een zwembroek toch?:quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon een zwembroek onder je short maar een onderbroek? Ik begrijp dat echt niet.
Waarom wel? Wat heeft dat voor voordeel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon een zwembroek onder je short maar een onderbroek? Ik begrijp dat echt niet.
Dat natuurlijk sowieso.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Of gewoon een zwembroek toch?:
[ afbeelding ]
Omdat een zwembroek van een ander materiaal is gemaakt en meer geschikt is om in te zwemmen en die stof droogt ook sneller.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom wel? Wat heeft dat voor voordeel?
Omdat je die toch al aan hebtquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Boxer zit veel lekkerder dan zo'n plakdingquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat een zwembroek van een ander materiaal is gemaakt en meer geschikt is om in te zwemmen en die stof droogt ook sneller.
Ik was mijn zwembroek toch weer als ik thuis kom, evenals die onderbroek. Je hebt toch genoeg onderbroeken om er volgende dag weer een onder te,doen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat een zwembroek van een ander materiaal is gemaakt en meer geschikt is om in te zwemmen en die stof droogt ook sneller.
Ik blijf het gewoon stom vinden. Een zwembroek is om te zwemmen (duh). Vrouwen doen toch ook geen onderbroek onder hun bikini aanquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Omdat je die toch al aan hebt
Bovendien kan een zwembroek kapot gaan van een glijbaan.... En hij kan afzakken als je via de rand het zwembad verlaat. Zo hoeft niet iedereen tegen je reet aan te kijken
Zo'n lange zwemboxer, duh.quote:
Noem het dan zoquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:52 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Zo'n lange zwemboxer, duh.
Is ook al jaaaren mode bij meiden!
Want een onderbroek onder je bikini valt niet op wil je zeggen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoon stom vinden. Een zwembroek is om te zwemmen (duh). Vrouwen doen toch ook geen onderbroek onder hun bikini aan
Maar jij bent vet oudquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:51 schreef Karina het volgende:
Weet je: jullie doen maar lekker, ik blijf het gewoon idioot vinden. En alle argumenten om het te doen heb ik mijn twijfels bij, het enige argument is dat iemand misschien wel je bobbeltje ziet, nou nou wat erg.
quote:
Je onderbroek aanhouden tijden seksquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:59 schreef Spatieloos het volgende:
Zit lekkerder. En ik ben gewoon gewend altijd een onderbroek aan te hebben behalve bij het douchen
Ligt er aan hoe groot de onderbroek en de bikini zijn he?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Want een onderbroek onder je bikini valt niet op wil je zeggen?
Ja maar een stuk minder preuts heb ik het idee. Vroeger zag je dit echt nooit en iedereen lag topless.quote:
quote:
ja maar jij hebt de kampvuurorgies rond het kampvuur onder het genot van een jointje nog meegemaakt, dus dat telt nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar een stuk minder preuts heb ik het idee. Vroeger zag je dit echt nooit en iedereen lag topless.
Je kan die zwembroek toch ook zien als korte broek? Dan is het toch niet zo vreemd om daaronder een boxer te dragen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:51 schreef Karina het volgende:
Weet je: jullie doen maar lekker, ik blijf het gewoon idioot vinden. En alle argumenten om het te doen heb ik mijn twijfels bij, het enige argument is dat iemand misschien wel je bobbeltje ziet, nou nou wat erg.
Onderbroek zie je helemaal niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar een stuk minder preuts heb ik het idee. Vroeger zag je dit echt nooit en iedereen lag topless.
Ach, het is gewoon doorgeslagen onzekerheid van jongetjes in de puberteit. Bovendien moet het waarschijnlijk van de koranquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Een korte broek is niet om te zwemmen...quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:05 schreef IngloriousKnaak het volgende:
[..]
Je kan die zwembroek toch ook zien als korte broek? Dan is het toch niet zo vreemd om daaronder een boxer te dragen.
Dat is bij wijze van spreken he? Niemand deed het. Sjongejonge, ik ga eten mensen, ik word hier een beetje suffig van.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Onderbroek zie je helemaal niet.
En ik ga gewoon topless naar het zwembad.
Dat zeg ik toch ook niet? Ik bedoel dat je een zwembroek ook als gewoon kledingstuk kan dragen zonder persee te moeten zwemmen. En als je dan een keer gaat zwemmen heb je een boxer eronder. Wat toch niet erg is? (mij maakt het persoonlijk niet uit, met of zonder.. maargoed)quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Een korte broek is niet om te zwemmen...
Mwaaah een hoop van die 'zwembroeken' functioneren prima als korte broek. Als er geen binnenbroek in zit, snap ik op zich wel dat iemand dan zelf wat aantrektquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Een korte broek is niet om te zwemmen...
Komt door het afzwemmen voor hun zwemdiploma. Dat was voor de meesten hier nog vrij recent denk ik.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:07 schreef Kreator het volgende:
Ik vind dat eigenlijk best wel een smerige gewoonte. Doe dan gewoon een speedo zwembroek onder je normale zwembroek.
Precies wat ik ook al zei.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:07 schreef Kreator het volgende:
Ik vind dat eigenlijk best wel een smerige gewoonte. Doe dan gewoon een speedo zwembroek onder je normale zwembroek.
Als je toevallig in een korte broek loopt te wandelen en je springt opeens het water in OK, maar volgens mij gaat het daar niet over.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:08 schreef IngloriousKnaak het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Ik bedoel dat je een zwembroek ook als gewoon kledingstuk kan dragen zonder persee te moeten zwemmen. En als je dan een keer gaat zwemmen heb je een boxer eronder. Wat toch niet erg is? (mij maakt het persoonlijk niet uit, met of zonder.. maargoed)
Wat denk je zelf? Het is ander materiaal (blijft dus zeiknat), je hebt em al de hele dag aan (quote:
Het is natuurlijk wel wat ranziger als jij aan het eind van de middag nog even gaat zwemmen in je onderbroek die je de hele dag al aan hebt, als dat je bij het zwembad een speedo aan doet.quote:
Met zwembadwater, dus niet viesquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Het is ander materiaal (blijft dus zeiknat),
Doorgaans dragen mensen op vakantie en zwembroek de hele week.quote:je hebt em al de hele dag aan ()
Geen reden.quote:en het is dus gewoon geen zwembroek.
Vrouwen zijn ook gemaakt om te koken, niet om de FOK!ken, maar wij vinden jou toch ook niet vies?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
Vooral omdat het materiaal niet bedoeld is om te zwemmen vind ik het vies.
Maar OK jij blijkbaar niet, maar dan heb ik een andere vraag, als een onderbroek zo relaxed is om in te zwemmen, waarom dan niet ALLEEN in je onderbroek zwemmen in plaats van er nog een broekje overheen te doen?
Ik vermoed dat je mijn kookkunsten wel vies zal vinden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:26 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook gemaakt om te koken, niet om de FOK!ken, maar wij vinden jou toch ook niet vies?
Wat een rare reden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
Vooral omdat het materiaal niet bedoeld is om te zwemmen vind ik het vies.
quote:Maar OK jij blijkbaar niet, maar dan heb ik een andere vraag, als een onderbroek zo relaxed is om in te zwemmen, waarom dan niet ALLEEN in je onderbroek zwemmen in plaats van er nog een broekje overheen te doen?
Ik probeer het te begrijpenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom maak je je hier zo druk om?
Ditquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:35 schreef Susteren het volgende:
Hollister boxershort onder zwembroek jwz
Enne, nieuwe pf?quote:
Klein pikkie alert!quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:06 schreef erikkll het volgende:
Dat heb ik al zeker 10 jaar en dat is gewoon om je zaakje net iets minder opvallend te laten zijn in een zeiknatte plakkende zwembroek.
Dikke pens met spillebeentjes gespot.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:33 schreef DeParo het volgende:
Ik vind het ook chill vooral omdat zwembroeken de neiging kunnen hebben om af te zakken.
Haha, beide niet, joekels van bovenbenenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:34 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Dikke pens met spillebeentjes gespot.
avaquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mijn double monks mogen van mij niet eens in de buurt komen van recreatie gebieden en oorden.
30+quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:42 schreef Kreator het volgende:
Ik merk wel een generatiekloof hier.
30+: gatverdamme. Wat een mongolen.
30-: is heel normaal, want iedereen doet het.
Ik ben 30- maar qua standpunt pas ik in de groep van 30+.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:42 schreef Kreator het volgende:
Ik merk wel een generatiekloof hier.
30+: gatverdamme. Wat een mongolen.
30-: is heel normaal, want iedereen doet het.
Ik ben 26 en val gewoon in de 30-quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben 30- maar qua standpunt pas ik in de groep van 30+.
Ik neem toch zeker aan van welquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:14 schreef BORRREETJEEE het volgende:
En dan kun je wel zeggen dat je een nieuwe onderbroek aan doet bij het zwembad, maar volgens mij doet het gros dat niet.
Ik heb 6 van die zwembroeken en die functioneren idd prima als gewone korte broek.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwaaah een hoop van die 'zwembroeken' functioneren prima als korte broek. Als er geen binnenbroek in zit, snap ik op zich wel dat iemand dan zelf wat aantrekt
krijg je rareziektes van iddquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:20 schreef Goldenrush het volgende:
Net zoals mensen die voordat ze het zwembad ingaan niet douchen, of gaan toiletteren in het zwembad.
Die doen er tegenwoordig ook al zo'n lange zwembroek over heen....quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoon stom vinden. Een zwembroek is om te zwemmen (duh). Vrouwen doen toch ook geen onderbroek onder hun bikini aan
Echtquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:25 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Die doen er tegenwoordig ook al zo'n lange zwembroek over heen....
Jep, wordt met de dag gekker maar gelukkig gaat deze jongen binnenkort naar Italië en daar doen de dames dat nietquote:
De nieuwe preutsheid. Natte broekjes en zo hebben er niks mee te maken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:34 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Jep, wordt met de dag gekker maar gelukkig gaat deze jongen binnenkort naar Italië en daar doen de dames dat niet
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:27 schreef pervertedhermit het volgende:
Net zoals die Marokkanen die met onderbroek douchen op school/sportverenigingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolderkamer strugglesquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:19 schreef BozeHaas het volgende:
Ik dacht dat het normaal was, tering wat doen jullie er moeilijk over
Die kinderen met Bjorn Borg onder hun zwembroek, die doen pas moeilijk. Want misschien is hun pielemuisje zichtbaar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:19 schreef BozeHaas het volgende:
Ik dacht dat het normaal was, tering wat doen jullie er moeilijk over
Speciaal voor Frankrijk laatst een ballenknijper gekocht, en mens, wat zit dat heerlijk. Zondag op het strand van Bloemendaal ook schaamteloos met m'n familiejuwelen staan pronken. In die Speedo die binnen no-time droog is na het zwemmen, en niet als een natte dweil nog uren om je lul hangt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:04 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Vaak mag je in Duitsland en Frankrijk alleen maar een ballenknijper aan, niet eens een short.
Hoe kan je dat zien?quote:
Goh, als ik dat zou doen, dan zou ik de volgende keer gewoon wat beter trekken, en ook die onderbroek meenemen.....quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn we zelf vijftien jaar geleden mee begonnen. Voor als mensen je zwembroek van je kont trokken. Niks van de laatste jaren.
Zo leer je elke dag weer wat, maar ja ik ben hier ook pas 5 jaar....quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
nou, 221110, dat kun je zien door over de username te hooveren.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:24 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Er zou hooguit een punt achter ze zin moeten
Ja, en schaam je je voor het feit dat je een pik hebt dan ofzoquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:02 schreef denkjedat het volgende:
Er zijn zwembroeken die in een natte status je leuning nog wel eens extra willen benadrukken. Een onderbroek eronder helpt hiertegen.
Normale zwembroek? Zo'n homodingquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Als de heren die een onderbroek onder hun zwembroek aandoen even naar waterpolo kijken op Eurosport dan kunnen ze zien dat een "normale" zwembroek helemaal niet stom staat en al zeker niet afzakt (wat bij waterpolo eerder zou kunnen gebeuren dan een laffe sprong van de duikplank denk ik).
Die broekjes zijn echt wel hommo. Alleen wedstrijdzwemmers mogen dat aanquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Die waterpoloers waren echt VERRE van homo.
En die broekjes ook niet.
quote:
Wat een onzin. Wat is daar nou hommo aan, zulke broekjes zijn juist een feest voor de ogen van de vrouwen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Die broekjes zijn echt wel hommo. Alleen wedstrijdzwemmers mogen dat aan
Dingen knellen je ballen af. Net als gewone ballenknijpers.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wat is daar nou hommo aan, zulke broekjes zijn juist een feest voor de ogen van de vrouwen.
En voor sommige mannenquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wat is daar nou hommo aan, zulke broekjes zijn juist een feest voor de ogen van de vrouwen.
Dan zijn die mannen zwaar onzeker of gewoon achterlijk, want het is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:47 schreef DangerIsMine het volgende:
Ik ben er vrijwel zeker van dat het merendeel van de mannen tot 30 een boxer onder hun zwembroek aandoet.
Ha ha precies dat bedoel ikquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Niet voor die onzekere pubertjes met onderbroeken onder hun zwembroek
Mensen achterlijk of onzeker noemen omdat ze wat anders doen dan jezelfquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:59 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan zijn die mannen zwaar onzeker of gewoon achterlijk, want het is nergens voor nodig.
Het boeit me niet dat mensen iets anders doen dan ik, maar in dit geval doen ze iets wat totaal onzinnig en overbodig is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:01 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mensen achterlijk of onzeker noemen omdat ze wat anders doen dan jezelf
Overbodig is anders dan onzeker of achterlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het boeit me niet dat mensen iets anders doen dan ik, maar in dit geval doen ze iets wat totaal onzinnig en overbodig is.
Juist ONDERBROEK, geen zwembroek.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:03 schreef Ironisch het volgende:
net zo raar als je zegt waarom hebben mensen een onderbroek onder een korte broek het is niet voor niets onderbroek
Je bent onzeker als je denkt dat iedereen naar je kruis zit te staren in een zwembad. En als je een goeie zwembroek hebt is een onderbroek overbodig en dus achterlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:03 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Overbodig is anders dan onzeker of achterlijk.
Gel in je haar is ook onzinnig
Onder je broek dus, niet onder je zwembroekquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:03 schreef Ironisch het volgende:
net zo raar als je zegt waarom hebben mensen een onderbroek onder een korte broek het is niet voor niets onderbroek
het is toch zwembroekquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Onder je broek dus, niet onder je zwembroek
Een zwembroek is geen normale broekquote:
Ga jij in je zwembroek naar je werk? Of naar de kroeg op zaterdag? Nee, precies....quote:
Waar staat dat ik dat denk? Waarom is het achterlijk? Dan hoef je onder je spijkerbroek ook geen onderbroek aan. Niemand die naar je kruis gaat staren hoor. Als je een goede spijkerbroek hebt is een onderbroek overbodig en dus achterlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:04 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je bent onzeker als je denkt dat iedereen naar je kruis zit te staren in een zwembad. En als je een goeie zwembroek hebt is een onderbroek overbodig en dus achterlijk.
Gel in je haren is in principe ook onzinnig, maar iedereen wil er mooi bijlopen.
jij wel in een korte broek of in een trainingsbroek dan? ook niet maar daar draag je ook een onderbroek onderquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ga jij in je zwembroek naar je werk? Of naar de kroeg op zaterdag? Nee, precies....
Nee, een zwembroek is geen broek, het is een kledingstuk dat je alleen op bepaalde plaatsen draagtquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:06 schreef Ironisch het volgende:
een korte broek is toch ook gewoon een broek
waarom heet het dan een broekquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee, een zwembroek is geen broek, het is een kledingstuk dat je alleen op bepaalde plaatsen draagt
Kloptquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:06 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Waar staat dat ik dat denk? Waarom is het achterlijk? Dan hoef je onder je spijkerbroek ook geen onderbroek aan. Niemand die naar je kruis gaat staren hoor. Als je een goede spijkerbroek hebt is een onderbroek overbodig en dus achterlijk.
Dat zeg jij......quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:06 schreef Ironisch het volgende:
[..]
jij wel in een korte broek of in een trainingsbroek dan? ook niet maar daar draag je ook een onderbroek onder
Dat zeg jijquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:06 schreef Ironisch het volgende:
[..]
jij wel in een korte broek of in een trainingsbroek dan? ook niet maar daar draag je ook een onderbroek onder
Vanwege de vormquote:
Niet onder mijn bikinibroekje nee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:07 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ZwemBROEK
Maar jij draagt dus geen onderbroek onder rokjes/jurkjes?
Wie zegt dat ik dat ooit gedaan heb?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:08 schreef Ironisch het volgende:
[..]
oke dan ga jij vanaf nu nooit meer onderbroeken dragen
ja nou daarom daarom is het een broek een daarvoor zijn onderbroekenquote:
Ik draag geen onderbroek onder mijn zwembroek neequote:Op woensdag 24 juli 2013 23:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je draagt wss zelf ook, dus je noemt jezelf onzeker en achterlijk
Dus, het is toch een onderBROEK? Dat was toch jouw argument?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in een jurk zwemmen man.
Onderbroeken zijn niet bedoeld om mee te gaan zwemmenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:08 schreef Ironisch het volgende:
[..]
ja nou daarom daarom is het een broek een daarvoor zijn onderbroeken
Onder je spijkerbroekquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:08 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik draag geen onderbroek onder mijn zwembroek nee
wie zegt dat?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Onderbroeken zijn niet bedoeld om mee te gaan zwemmen
Das knap, mijn moeder weet daar niets vanquote:
Waar staat dat?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Onderbroeken zijn niet bedoeld om mee te gaan zwemmen
Als jij het zegtquote:
Anders hadden ze wel zwembroek geheten hequote:
Onder een spijkerbroek ja maar niet onder een zwembroek.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dus, het is toch een onderBROEK? Dat was toch jouw argument?
dus moet je met een bikini ook niet gaan zwemmen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Anders hadden ze wel zwembroek geheten he
Onder spijkerbroek is ook zinloos. Maar je geeft geen antwoord. Ook niet onder rokje/jurkje?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Onder een spijkerbroek ja maar niet onder een zwembroek.
Zwemmen doe je in het water en niet op het strandquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:11 schreef Ironisch het volgende:
anders komt er ook makkelijker zand in je lul als je bijvoorbeeld op het strand zwemt
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:11 schreef Ironisch het volgende:
anders had het wel zwembikini geheten he
Ah je geeft het op....quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]Je hebt geen argumenten meer en dan ga je zo kinderachtig doen. Lijkt me einde discussie
bij het strandquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zwemmen doe je in het water en niet op het strand
Een bikini valt volgens mij onder bad/zwemkledingquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:11 schreef Ironisch het volgende:
[..]
dus moet je met een bikini ook niet gaan zwemmen?
Die draag ik nooit. En onder een zwembroek een onderbroek is zinloos ja, dan maak je dus 2 broeken nat. En nogmaals, ik zwem niet in een jurk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Onder spijkerbroek is ook zinloos. Maar je geeft geen antwoord. Ook niet onder rokje/jurkje?
Ik lig niet met mijn lul door het zand te rollen dus hoe jij er dan zand in krijgt is me een raadselquote:
En onder een badpak doe je ook geen onderbroek.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een bikini valt volgens mij onder bad/zwemkleding
Pubertje? O I wish, maar daar ben ik al jaren voorbijquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Met jou wel. Je bent echt vreselijk irritant en hebt geen argumenten, pubertje
Een onderbroek onder een broek is ook zinloos, maak je 2 broeken stuk. Vindt je het vreemd als vrouwen onder een rokje/jurk een onderbroek dragen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die draag ik nooit. En onder een zwembroek een onderbroek is zinloos ja, dan maak je dus 2 broeken nat. En nogmaals, ik zwem niet in een jurk.
Dan heb je een verstandelijke beperking, ook primaquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Pubertje? O I wish, maar daar ben ik al jaren voorbij
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
En onder een badpak doe je ook geen onderbroek.
Yep dat zeiden ze op de universiteit ook altijd.....quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dan heb je een verstandelijke beperking, ook prima
nee een badpak is ook geen broekquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
En onder een badpak doe je ook geen onderbroek.
Een zwembroek ook nietquote:
Nee want anders loop je in je blote kont, als je onder een zwembroek geen onderbroek aantrekt loop je niet in je blote kont.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Een onderbroek onder een broek is ook zinloos, maak je 2 broeken stuk. Vindt je het vreemd als vrouwen onder een rokje/jurk een onderbroek dragen?
Dat hebben we al eerder gehad, dus die discussie is zinloos.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:15 schreef Ironisch het volgende:
[..]
jawel het heet niks voor niks zwembroek
Opscheppen over uniquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Yep dat zeiden ze op de universiteit ook altijd.....
dus een TRAININGSbroek mag je ook geen onderbroek onder? omdat alleen om te trainen is?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want anders loop je in je blote kont, als je onder een zwembroek geen onderbroek aantrekt loop je niet in je blote kont.
En het heet niet voor niets een ZWEMbroek, dat is om te zwemmen. Daar hoeft niets onder.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:16 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Opscheppen over uniEen boekje uit je hoofd leren =/= intelligentie
Draag je onder je onderbroek OOK een onderbroek?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:16 schreef Ironisch het volgende:
[..]
dus een TRAININGSbroek mag je ook geen onderbroek onder? omdat alleen om te trainen is?
Hoezo hoeft daar niks onder? Het heet toch geen 'hierhoeftniksonderzwembroek'?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want anders loop je in je blote kont, als je onder een zwembroek geen onderbroek aantrekt loop je niet in je blote kont.
En het heet niet voor niets een ZWEMbroek, dat is om te zwemmen. Daar hoeft niets onder.
ja en daaronder ook weer een onderbroekquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Draag je onder je onderbroek OOK een onderbroek?
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:16 schreef Ironisch het volgende:
[..]
dus een TRAININGSbroek mag je ook geen onderbroek onder? omdat alleen om te trainen is?
Nee het is om te zwemmen dat heb ik al gezegd. Anders zou het wel een: zwembroek te dragen met onderbroek hetenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:17 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hoezo hoeft daar niks onder? Het heet toch geen 'hierhoeftniksonderzwembroek'?
Een onderBROEK dragen, maar niet onder je broek
een spijkerbroek heet ook niet een spijkerbroek te dragen met onderbroek dus dat slaat weer helemaal nergens op sorryquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het is om te zwemmen dat heb ik al gezegd. Anders zou het wel een: zwembroek te dragen met onderbroek heten
Daar moet je mee gaan spijkerenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:20 schreef Ironisch het volgende:
[..]
een spijkerbroek heet ook niet een spijkerbroek te dragen met onderbroek dus dat slaat weer helemaal nergens op sorry
ja en met een pofbroek moet je gaan poffen nou geef mijn portie maar aan fikkiequote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:23 schreef Ironisch het volgende:
[..]
ja en met een pofbroek moet je gaan poffen nou geef mijn portie maar aan fikkie
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
Dat zei ik ook al. Of koop een zwembroek waarin je piemel niet zwabbert.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:10 schreef Kreator het volgende:
[..]. Nou, er moet wel iets onder. Je pielemuisje zwabbert alle kanten op in die losse bermuda's. Maar doe er dan gewoon een speedo onder. Dat zit ook meteen veel lekkerder.
Die zijn wel heel lelijk. Verder ben ik het wel met je eens, maar dat wist je al. Een onderbroek is om te onderen. Een zwembroek is om te zwemmen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:25 schreef Karina het volgende:
Of koop een zwembroek waarin je piemel niet zwabbert.
Zoiets vind ik wel wat, als je geen Speedo aan wil:quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die zijn wel heel lelijk. Verder ben ik het wel met je eens, maar dat wist je al. Een onderbroek is om te onderen. Een zwembroek is om te zwemmen.
Mja, nee bedankt. Dan zie je altijd het worstje en de pepernoten zo zitten. Kan er niet aan wennen om daar naar te moeten kijken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets vind ik wel wat, als je geen Speedo aan wil:
[ afbeelding ]
Je hoeft er zelf toch niet naar te kijkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 08:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, nee bedankt. Dan zie je altijd het worstje en de pepernoten zo zitten. Kan er niet aan wennen om daar naar te moeten kijken.
Ik moet wel naar anderen kijken die het aan hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hoeft er zelf toch niet naar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |