Deze man weetquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:03 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Ik doe met dit weer gewoon een o'Neil zwembroek oid aan als korte broek, met daaronder een boxer. Als het dan zo uitkomt dat ik ga zwemmen, dan so be it. Niks mis mee.
Dus als ik het goed begrijp wil je niet hebben dat iemand contouren van je plassertje ziet?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:06 schreef erikkll het volgende:
Dat heb ik al zeker 10 jaar en dat is gewoon om je zaakje net iets minder opvallend te laten zijn in een zeiknatte plakkende zwembroek.
De gemiddelde troll op het zwembad hoeft dat idd niet te zien nee. Daarvoor sta ik al in een topic op KPDquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp wil je niet hebben dat iemand contouren van je plassertje ziet?
In tegenstelling tot jou hebben wij geen plasserTJEquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp wil je niet hebben dat iemand contouren van je plassertje ziet?
Ah, je vergelijkt je plasser met de andere jongetjes die hier posten? Dat je in de wij-vorm over het formaat van de piemeltjes praat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou hebben wij geen plasserTJE
Ik vergelijk mijn 30cm met niemandquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:15 schreef macondo het volgende:
Zijn er eigenlijk ook mensen van boven de, say, 30 jaar die met een onderbroek aan zwemmen?
[..]
Ah, je vergelijkt je plasser met de andere jongetjes die hier posten? Dat je in de wij-vorm over het formaat van de piemeltjes praat.
je weet niet zeker waar het tegenaan schuurt?quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:31 schreef mtchel112 het volgende:
Draag er ook een boxer onder, stof van die zwembroek schuurt wel is tegen de binnenkant van mn benen ofzo
Een boxershort onder mn zwembroek vind ik zelf comfortabeler zitten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:36 schreef Karina het volgende:
wat een idioot gedoe zeg. Als je niet wil dat iemand je lul ziet koop dan een ander soort zwembroek. Je gaat toch niet met een onderbroek zwemmen? Dat duurt ook nog eens hardstikke lang voordat het droog is.
Is toch #swag als je bjorn borg boxer er boven uit komt. Ik heb vaak gewoon een witte slip aan, zit lekker, dan een bjorn borg boxer en dan een zwembroek.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:52 schreef Maharajah het volgende:
Doe het zelf ook. Zit lekkerder, verbergt awkward boners iets beter en waarom niet?
Ja niet alsof ik daarom maar meteen m'n zwembroek op m'n knieën hang zodat iedereen m'n 1 euro zeeman boxers kan zien hoor![]()
Kennelijk is het normaal bij kinderen die na 1990 zijn geboren. Als alle kinderen het doen, zou ik het vast ook doen als ik 14 was.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:36 schreef Karina het volgende:
wat een idioot gedoe zeg. Als je niet wil dat iemand je lul ziet koop dan een ander soort zwembroek. Je gaat toch niet met een onderbroek zwemmen? Dat duurt ook nog eens hardstikke lang voordat het droog is.
"chill"quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:02 schreef Verbodsbord het volgende:
Doe ik ook altijd als ik naar het strand ga. Zwembroek thuis al aan, want waarom niet, en dan is het wel chill om er wat onder aan te hebben.
Dat dus ts. Het is chill.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:02 schreef Verbodsbord het volgende:
Doe ik ook altijd als ik naar het strand ga. Zwembroek thuis al aan, want waarom niet, en dan is het wel chill om er wat onder aan te hebben.
Dit dus!quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:03 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Ik doe met dit weer gewoon een o'Neil zwembroek oid aan als korte broek, met daaronder een boxer. Als het dan zo uitkomt dat ik ga zwemmen, dan so be it. Niks mis mee.
TS komt dan ook nooit buitenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |