Meh, ik probeer me aan te passen aan jouw niveau.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 06:35 schreef Robmeister het volgende:
Inhoudelijkheid is niet je sterkste kant he..
Kan me vergissen hoor, Maar veel niveau zie ik niet van jouw kant. Weet je wel wat het betekend.?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 06:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Meh, ik probeer me aan te passen aan jouw niveau.
*betekentquote:Op vrijdag 26 juli 2013 06:42 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Kan me vergissen hoor, Maar veel niveau zie ik niet van jouw kant. Weet je wel wat het betekend.?
*betekentquote:Op vrijdag 26 juli 2013 06:51 schreef Robmeister het volgende:
Zolang je maar begrijp wat het betekend, En buiten dat om, als je iemands grammatica als argument moet gaan gebruiken laat je merken dat je helemaal geen argument hebt. Dat is dan ook een zwaktebod en daarmee zet je jezelf buiten elke discussie.
Omdat je ze ook niet hebt, Dus ik zou zeggen pak een bakje koffie en ga naar koffietijd kijken, Dat is tenminste begrijpbaar voor je. Hoef je tenminste niet na te denkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 06:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
*betekent
En jij bent toch immuun voor argumenten, dus ik heb geen zin om die nog maar eens op te rakelen.
Dat zal wel een goede tip zijn, want jij bent waarschijnlijk dé ervaringsexpert op het gebied van niet nadenken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 06:57 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Omdat je ze ook niet hebt, Dus ik zou zeggen pak een bakje koffie en ga naar koffietijd kijken, Dat is tenminste begrijpbaar voor je. Hoef je tenminste niet na te denken
Lichaamsverhoudingen zijn alsof het een zelfportret is, lengte verhoudingen van benen tov andere delen. dat is alsof je het bekijk vanuit het hoofd, en niet vanaf een afstand, daarom ook geen gezicht .quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:04 schreef BerjanII het volgende:
[..]
En hoe komt men aan die wijsheid?
[ afbeelding ]
Bestaan die nog dan paganisten? Zielig dat we met al onze kennis nog steeds mensen hebben die nog in domme afgoden moeten geloven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:58 schreef DustPuppy het volgende:
Alhoewel ik laatst een 3-tal evangelistische Mormonen tegen kwam op straat die mijn paganistische vriendin probeerden te bekeren. Now that was a great show
Ik merk dat je het hoofdpunt van mijn post keurig ontwijkt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:11 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Bestaan die nog dan paganisten? Zielig dat we met al onze kennis nog steeds mensen hebben die nog in domme afgoden moeten geloven.
Daar kom je nog wel achter als God terug komt om te oordelen over deze wereld.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:36 schreef DustPuppy het volgende:
En btw, het verschil tussen een god en een afgod wordt alleen maar bepaald door de winnaar.
Dus uiteindelijk is er geen verschil. Jehova is net zo goed een afgod, afhankelijk van je point of view.
Gaan wij dat meemaken dan? Zou wel heel toevallig zijn als dat tijdens ons leven is, niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:52 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Daar kom je nog wel achter als God terug komt om te oordelen over deze wereld.
Probeer je eens in de ontstaansgeschiedenis van je religie te verdiepen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:52 schreef Robmeister het volgende:
[..]
17 De hoogmoed van de mensen zal vernederd worden
en de trots van de mannen zal neergebogen worden.
Alleen de HEERE zal op die dag hoogverheven zijn.
18 En de afgoden – ze vergaan volkomen.
19 Dan zullen zij de grotten van de rotsen binnengaan
en de holen in de grond,
uit angst voor de HEERE
en vanwege de glorie van Zijn majesteit,
als Hij opstaat om de aarde te verschrikken.
Niemand weet het uur of de dag dat de Zoon des mensen terug keert, Hij komt als een dief in de nacht..Wie zal het zeggen!..En buiten dat om, ook al duurt het nog een paar honderd jaar, De enige levende God zal toch wel overwinnen , en die nietige afgoden met de grond gelijk maken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Gaan wij dat meemaken dan? Zou wel heel toevallig zijn als dat tijdens ons leven is, niet?
Probeer je eens te verdiepen in de God van de Bijbel..Want ik weet meer over het ontstaan van het Christendom dan jij over de Bijbel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Probeer je eens in de ontstaansgeschiedenis van je religie te verdiepen.
En je moet me nog steeds een keer uitleggen waarom je denkt dat het quoten van een boek dat hier door de meesten van ons als pure fictie wordt gezien enige overtuigingskracht zou hebben.
God komt terug? Is-ie nu weg dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:52 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Ik heb me erin verdiept en ik heb het verworpen als zijnde wat het is, een politiek machtsmiddel gebaseerd op een gedeelde fictie die op zijn beurt weer gebaseerd is op Egyptische en Summerische mythen en legenden. Iets dat je zou weten als je je er inderdaad zoals je zegt in verdiept had.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:58 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Probeer je eens te verdiepen in de God van de Bijbel..Want ik weet meer over het ontstaan van het Christendom dan jij over de Bijbel.
Dat is de zelfde..Jezus is God.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
God komt terug? Is-ie nu weg dan?
Volgens mij bedoel je Jezus. Denk je dat jij nog gaat meemaken dat Jezus terug komt?
Ojee. ook jij haalt je mening uit gnostische teksten..Familie van Aton?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik heb me erin verdiept en ik heb het verworpen als zijnde wat het is, een politiek machtsmiddel gebaseerd op een gedeelde fictie die op zijn beurt weer gebaseerd is op Egyptische en Summerische mythen en legenden. Iets dat je zou weten als je je er inderdaad zoals je zegt in verdiept had.
Maar vertel, wat is volgens jou de ontstaansgeschiedenis van het Christendom?
Oh, hang jij die lezing aan?quote:
Tenzij God niet bestaat, he. En dat is waar atheïsten vanuit gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:59 schreef Robmeister het volgende:
En je hoeft ook niet overtuigd te zijn van het woord, Maar jouw overtuiging zou God niet tegen houden.
Nee en nee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:02 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Ojee. ook jij haalt je mening uit gnostische teksten..Familie van Aton?
Ga een studie theologie volgen!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dus wanneer Jezus tot God bidt (zoals in de Bijbel staat), dan praat-ie in zichzelf?
Nee, ik haal mijn mening niet uit Gnostische teksten en nee ik ben geen familie van ATON.quote:
Als je enigszins ook maar iets had begrepen over de Bijbel dan zou je dat soort domme vragen helemaal niet stellen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf er wat te makkelijk van af zo, hoor.
Als dat inderdaad zo was dan zou je een andere kijk op de geschiedenis van het Christendom hebben, Met je Sumeriers.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:06 schreef DustPuppy het volgende:
Niet iedereen heeft dezelfde bronmaterialen nodig om tot dezelfde conclusie te komen. Dit is makkelijk elders te herleiden.
Nee hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:10 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Als dat inderdaad zo was dan zou je een andere kijk op de geschiedenis van het Christendom hebben, Met je Sumeriers.
Waarom zou ik, jij weet het toch zo goed!..En buiten dat om waarom zou ik dat nog vertellen alsof jullie iets serieus nemen, Daar ga ik mijn tijd niet aan verspelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:11 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar kom op. Waar blijft jouw versie van de ontstaansgeschiedenis van het Christendom?
Dat zou ook over 4 miljoen jaar kunnen zijn dus.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:56 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Niemand weet het uur of de dag dat de Zoon des mensen terug keert, Hij komt als een dief in de nacht..Wie zal het zeggen!..En buiten dat om, ook al duurt het nog een paar honderd jaar, De enige levende God zal toch wel overwinnen , en die nietige afgoden met de grond gelijk maken.
Weet ik niet. Misschien wie zal het zeggen!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat zou ook over 4 miljoen jaar kunnen zijn dus.
Dat gevoel is wederzijds. Ik had verwacht hier kritiek op het atheïsme te vinden, zoals in de titel staat. Maar in plaats daarvan staat het vol met lariekoek en quotes uit de Bijbel. Daar schiet niemand iets mee op.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:13 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Waarom zou ik, jij weet het toch zo goed!..En buiten dat om waarom zou ik dat nog vertellen alsof jullie iets serieus nemen, Daar ga ik mijn tijd niet aan verspelen.
Mensen kijken ongeveer tegen jou aan zoals jij tegen een paganist aankijkt. Daar zou je toch begrip voor moeten hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:13 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Waarom zou ik, jij weet het toch zo goed!..En buiten dat om waarom zou ik dat nog vertellen alsof jullie iets serieus nemen, Daar ga ik mijn tijd niet aan verspelen.
En dit inderdaad. Het zou wel weer wat meer on topic mogen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat gevoel is wederzijds. Ik had verwacht hier kritiek op het atheïsme te vinden, zoals in de titel staat. Maar in plaats daarvan staat het vol met lariekoek en quotes uit de Bijbel. Daar schiet niemand iets mee op.
Ja, ik weet het wel. Maar aan jouw voorgaande uitspraken te zien heb jij daar een compleet ander beeld van. Dus ik zou gaag willen weten hoe jij daar tegenaan kijkt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:13 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem, Aangezien dit draadje die over kritiek over het atheisme gaat vol staat met kritiek op de Bijbel. Moeten ze dat ook niet doen. Toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat gevoel is wederzijds. Ik had verwacht hier kritiek op het atheïsme te vinden, zoals in de titel staat. Maar in plaats daarvan staat het vol met lariekoek en quotes uit de Bijbel. Daar schiet niemand iets mee op.
Was dit naar aanleiding van een zwaar ongeval, een of andere ontwenningskuur ? Dit gebeurd wel vaker om deze redenen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:07 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Nee ik ben opgegroeid als atheist en evolutionist, Maar ik ben gaan twijfelen over die theorie, En toen heb ik eens aan God gevraagd of hij echt bestond en of hij mij de waarheid kon laten zien,. En dat heeft hij gedaan door mij naar de Bijbel te lijden. En dat is het beste en het mooiste wat mij ooit is overkomen, Mijn dank aan God is groot.
Jij weet helemaal niet hoe ik ergens tegen aan kijk. En hoe mensen tegen mij aankijken boeit me al helemaal niet, Ik voel me niet aangesproken. Als andere mensen dat wel doen raak ik ze blijkbaar op een gevoelige plek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:16 schreef Molurus het volgende:
[..]
Mensen kijken ongeveer tegen jou aan zoals jij tegen een paganist aankijkt. Daar zou je toch begrip voor moeten hebben.
En ik verwacht eerlijk gezegd niet dat daar verandering in komt door te roepen 'jullie nemen me toch niet serieus!'
Atheïsme is niet eens kritiek, het is puur de stelling dat God lariekoek is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk lastig, daar zoals gezegd atheisme niets anders is dan kritiek op die lariekoek.
Pindanootjes verkopen trekt aapjes aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 06:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Meh, ik probeer me aan te passen aan jouw niveau.
Je hebt zelf vrij duidelijk verwoord hoe je tegen paganisten aankijkt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:19 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe ik ergens tegen aan kijk.
Zou niet werken hoor, Nogmaals ik voel me niet aangesproken, Als andere mensen dat wel zo voelen raak ik ze blijkbaar op een gevoelige plek.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je hebt zelf vrij duidelijk verwoord hoe je tegen paganisten aankijkt.Ik hou je alleen even een spiegel voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |