Wie heb je dan op het oog?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:33 schreef bzl. het volgende:
[..]
Je ziet hier inderdaad wel mensen met een hbo'tje rechten op zak die 't allemaal wel weten en allemaal heel correct reageren.
Ad hominems voor mensen waar je het niet mee eens bent, en kontje likken van users met dezelfde mening. Je bent echt een enórme aanwinst voor dit forum!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je een verademing bent.
Ik ga alleen niet de huidige rechtspraak veranderen, inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Het te hard rijden is niet bewezen en dus is er geen schuld. Ik vind het zeker niet dubieus. Dat jij dat vindt is prima. Maar je gaat de huidige rechtspraak niet veranderen. Je moet je argumenten dus richten op de wetgevende macht en niet op de rechtsprekende macht.
Ik ben (nog) niet gepikeerd door jou.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:34 schreef bzl. het volgende:
[..]
De personen die daarop happen en gepikeerd gaan reageren. Hihi.
beetje welquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben (nog) niet gepikeerd door jou.
Maar hoe is dan uit onderzoek gebleken dat hij te hard reed?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Het te hard rijden is niet bewezen en dus is er geen schuld. Ik vind het zeker niet dubieus. Dat jij dat vindt is prima. Maar je gaat de huidige rechtspraak niet veranderen. Je moet je argumenten dus richten op de wetgevende macht en niet op de rechtsprekende macht.
1: Als je keihard gaat rijden, dan is de kans groter dat je ongeluk veroorzaakt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee dat is volstrekt logisch. Als je te hard rijdt doe je dat, meestal en zeker in dit geval, niet met het oogmerk iemand dood te rijden, in dat tweede geval is het doden wel het doel.
Ik weet niet wat FC kampioenen is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ga alleen niet de huidige rechtspraak veranderen, inderdaad.
Maar met die mentaliteit kun je net zo goed overal mee stoppen, en verder naar Fc kampioenen kijken.
Er is op dit punt nog niets bewezen of niet, daarvoor moeten we het vonnis afwachten. Maar de indruk die ik kreeg was dat er in elk geval tegenstrijdige getuigenverklaringen waren en de snelheid niet op een andere manier achterhaald kon worden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar hoe is dan uit onderzoek gebleken dat hij te hard reed?
Want dat staat in de OP met als bron de NOS, of is dat inmiddels achterhaald?
Belgische (komische) voetbalseriequote:Op woensdag 24 juli 2013 17:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik weet niet wat FC kampioenen is.
En wat is er mis met de mentaliteit om je ongenoegen te focussen daar waar het wel wat kan uithalen? Dat lijkt me toch zinvol?
Dat is achterhaald. Er zijn onderzoeken geweest met verschillende uitkomsten. Er kan niet worden vastgesteld dat hij te hard heeft gereden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar hoe is dan uit onderzoek gebleken dat hij te hard reed?
Want dat staat in de OP met als bron de NOS, of is dat inmiddels achterhaald?
Het rechtssysteem is nooit veranderd?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik weet niet wat FC kampioenen is.
En wat is er mis met de mentaliteit om je ongenoegen te focussen daar waar het wel wat kan uithalen? Dat lijkt me toch zinvol?
En nu?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is achterhaald. Er zijn onderzoeken geweest met verschillende uitkomsten. Er kan niet worden vastgesteld dat hij te hard heeft gereden.
Een jaar of tweehonderd pas, inderdaad. Hoe dat relevant is mis ik volkomen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het rechtssysteem is nooit veranderd?
Vroeger hadden wij dat ook allemaal? Wat een onzin man. Sterker nog, het rechtssysteem an sich bestaat nog niet eens heel lang.
Het te hard rijden is niet bewezen. Dus kan je hem ook geen verwijtbaar gedrag verwijten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Als je keihard gaat rijden, dan is de kans groter dat je ongeluk veroorzaakt.
Die jonge was toch niet mentaal gehandicapt?
Hij had dus een motief. Prima, dat kan een rechter meenemen in de strafmaat. Neemt niet weg dat deze dader een opzetdelict heeft gepleegd.quote:2: Die man heeft iemand vermoordt die hem verkracht heeft op jonge leeftijd.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is op dit punt nog niets bewezen of niet, daarvoor moeten we het vonnis afwachten. Maar de indruk die ik kreeg was dat er in elk geval tegenstrijdige getuigenverklaringen waren en de snelheid niet op een andere manier achterhaald kon worden.
Ok, geen feit dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is achterhaald. Er zijn onderzoeken geweest met verschillende uitkomsten. Er kan niet worden vastgesteld dat hij te hard heeft gereden.
Maar de ouders van de jongen zeiden dat het een feit was dat hij te hard reed en dat daar beelden van zijn. WAT IS HET NOU? Media onduidelijk soms.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
[..]
Ok, geen feit dus.
Dan mag de OP ook wel bijgewerkt worden wat mij betreft.
Ik snap meer dan jij denkt, waarschijnlijk zeker ook over juridische vraagstukken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij doet alsof een 'juridische' discussie iets heel anders is. Snap je dan niet dat wetten en regels er zijn om 'rechtvaardigheid' zo objectief mogelijk vast te leggen?
Ik heb de moeder ook horen zeggen dat het moord was.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:40 schreef bzl. het volgende:
[..]
Maar de ouders van de jongen zeiden dat het een feit was dat hij te hard reed en dat daar beelden van zijn. WAT IS HET NOU? Media onduidelijk soms.
Huh? Het rechtssyteem wordt aan de lopende band veranderd, vandaar dus ook dat ik zeg dat je je moet focussen op de wetgever.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het rechtssysteem is nooit veranderd?
Wat?quote:Vroeger hadden wij dat ook allemaal? Wat een onzin man. Sterker nog, het rechtssysteem an sich bestaat nog niet eens heel lang.
Ik niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de moeder ook horen zeggen dat het moord was.
Ik denk niet dat dat waar is. Althans, ik heb het nog nergens zien staan en bovendien had de OvJ met zulk bewijs die zaak met twee vingers in zijn neus in kunnen koppen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:42 schreef bzl. het volgende:
[..]
Ik niet.Maar als deze mensen zeggen dat er beelden van zijn, wat is wat dan nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |