Je hebt het lichtpuntje in die periode gevondenquote:
Hopelijk krijg je meer dan ik dit jaarquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
Nog 5 maanden voor mijn verjaardag. Ik begin alvast met het maken van een verlanglijstje
Ik betwijfel hetquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je meer dan ik dit jaar
Dat hebben we al jaren niet meer gedaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:31 schreef minthy het volgende:
@SC; hier ook altijd met een klein kringetje, geen behoefte om er een groter feest van te maken![]()
En gourmetten natuurlijk
Dat deed m'n schoonmoeder altijd, ook tofquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat hebben we al jaren niet meer gedaan
Meestal maakt m'n moeder gewoon een lofschotel ofzo met rollade enzo... En in 5 gangen
Je nieuwe schoonmoeder dus ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat deed m'n schoonmoeder altijd, ook tof
Iets met een schijf van 5 enzoquote:
Gelukkig wel, anders zou het compleet ongezond worden. Teveel lof doet niemand goed.quote:
zometeen nog ff lof en prei(d) van king?quote:
Dream on, moppedop!quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je nieuwe schoonmoeder dus ook![]()
Ik moest hierom lachen
[ afbeelding ]
Doe es hierheen blazen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:36 schreef Pino112 het volgende:
Noodweer hier, bijna iedereen staat stil op de rechterbaan van de snelweg
Wacht maarquote:
En je pandapunten op het spel zetten?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wacht maar
Misschien verover ik je wel in Utrecht
Ik gooi al m'n charmes in de strijd
Lof is in the air?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wacht maar
Er vliegt wel een Oehoe over op dit moment.quote:
Ja, maar dan komen Minthy en ik tegelijk op 0, dus da's geen probleemquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En je pandapunten op het spel zetten?
Ik neem gewoon m'n bodyguards meequote:Op woensdag 24 juli 2013 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wacht maar
Het is ook geen aanvallen... ik kan er weinig aan doen, doe het nooit bewust (want dan faal ik altijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem gewoon m'n bodyguards mee![]()
En je hebt beloofd me niet op die manier aan te vallen, daar vertrouw ik op
Misschien versier ik jou er ook wel bijquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij moet ik gewoon in Utrecht aanwezig zijn. Waar ik ook uithang of wat mijn plannen dan ook zijn. Ik moet gewoon zien hoe SC Mint gaat versieren.
Ik hoop tegen die tijd al versiert te zijn om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien versier ik jou er ook wel bij
Ik koop gewoon wat meer slingers en ballonnen
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop tegen die tijd al versiert te zijn om eerlijk te zijn
Stuur ook wat deze kant op als je wil. Hier schijnt nog steeds de zon. Gelukkig waait het al wel de hele dag, scheelt tenminste toch watquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh we krijgen zo weer regen. Weer mijn kussens van het balkon redden.
Dan kunnen we geen #teampandapunt meer vormen in Utrechtquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop tegen die tijd op z'n minst m'n pandapunten kwijt te zijn die ik heb opgespaard
Go #teampandapunt!quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan kunnen we geen #teampandapunt meer vormen in Utrecht
Is al geweest netquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mis de vakantierad request... Of is er niemand die luistert en naar Engeland op vakantie gaat?
Eaglesquote:
Wrm doen mensen dat?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
Oh god, Facebook vriendverzoek van de nieuwe vriendin van mijn 'ex'. Ik denk dat ik maar even over sla
Dat kan ik toch wel zien, want ze heeft haar profiel niet afgeschermdquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrm doen mensen dat?
Of valt dit onder het kopje: ik voeg jou toe op fb, dan kun jij zien wat ik allemaal voor leuke dingen doe met jou ex.
Echt
Wat een mensquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat kan ik toch wel zien, want ze heeft haar profiel niet afgeschermd![]()
En als ik die foto's zie, mis ik ook niet veel zo te zien. Weekendje weg naar een v/d Valk hotel met uitzicht op een snelweg en een in aanbouw zijnde rotonde enzo
Het wordt alleen maar erger/leuker.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En ze heeft een kort pittig kapsel [ afbeelding ]
leedvermaak CG!!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. En ze gaan ook nog samenwonen na anderhalf jaar te daten, en in die tijd is het al 2x uit geweest. Ik houd er stiekem wel vanquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
leedvermaak CG!!!
Van der Valk hotels![]()
Oehquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. En ze gaan ook nog samenwonen na anderhalf jaar te daten, en in die tijd is het al 2x uit geweest. Ik houd er stiekem wel van
Ik pak de popcorn alvastquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
OehIk voel een soap, dan wel leedvermaak, aankomen...
Nope.quote:
Meestal bakken vrouwen er toch juist niks van?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een relatie gedoemd om te mislukken. Zij bakt van alles en hij kan het niet eten.
Mannen die daar op vallen hebben echt teveel pandapunten verzameldquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De schuld ligt bij de vrouwen. Soberso een kort pittig kapsel nemen als vrouw zijndequote:Op woensdag 24 juli 2013 17:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mannen die daar op vallen hebben echt teveel pandapunten verzameld
Ik blijf nog liever de rest van m'n leven single
Ik snap het ook niet!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De schuld ligt bij de vrouwen. Soberso een kort pittig kapsel nemen als vrouw zijnde
Je moet als vrouw je haar koesteren
Lijkt mij een strak planquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet!
Schuld ligt bij de mannen die nog steeds een relatie aangaan met dat soort vrouwen!
Wij (mannen) moeten gewoon de evolutie z'n werk laten doen. Als je als vrouw zo stom bent je haar eraf te halen, kan je je gewoon nooit meer voortplanten
Das andersquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lijkt mij een strak plan![]()
Ik zal nooit afstand doen van mijn haar. Tenzij mijn moeder het nodig heeft voor een pruik ivm ziekte, maar ik mag hopen voor mijn moeder dat het nooit hoeft.
Ik scheer het allemaal er bij je af dan...quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
Als de dag ooit mocht aanbreken dat ik een kort pittig kapsel dreig te nemen, willen jullie mij dan heel hard komen slaan.
Ja met een kort kapsel moet je elke 6 weken terugkomen, daarom... It's all about the moneyquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Eigenlijk is het ook nog eens de schuld van vrouwelijke kappers. Die praten iedereen een kort kapsel aan.
Ja idd, zelf van die kekke (lelijke) paarse en rode stroken in het haar, kek opgeschoren, en zodra de vrouw zucht over het onderhoud van haar lange haar, slaan ze genadeloos toe!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Eigenlijk is het ook nog eens de schuld van vrouwelijke kappers. Die praten iedereen een kort kapsel aan.
Pics van jouw haar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, zelf van die kekke (lelijke) paarse en rode stroken in het haar, kek opgeschoren, en zodra de vrouw zucht over het onderhoud van haar lange haar, slaan ze genadeloos toe!
En dat iddquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja met een kort kapsel moet je elke 6 weken terugkomen, daarom... It's all about the money
Hoevaak ik wel niet in discussie ben geweest met een kapster, omdat ze vond dat er nog meer haar af kon.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja met een kort kapsel moet je elke 6 weken terugkomen, daarom... It's all about the money
Nog liever een kale kop dan een kort pittig kapselquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik scheer het allemaal er bij je af dan...
Geen haar op je hoofd dat daar dan nog aan denkt
Ja idd, de trollen, 'alleen de puntjes' zeg je nog, en hop zo 10 cm erafquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoevaak ik wel niet in discussie ben geweest met een kapster, omdat ze vond dat er nog meer haar af kon.
Gelukkig heb ik een kapper ontdekt waar ook mannen werken. Er komen alleen nog maar mannen aan mijn haar. Die doen gewoon wat ze vertelt wordt.
Drm mannelijke kappersquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, de trollen, 'alleen de puntjes' zeg je nog, en hop zo 10 cm eraf
Ik heb geen recente foto's, het is lang, donkerblond boven, lichtblond onder, steil en hangt ergens tussen mijn middel en mijn heupen. Gebruik je fantasie!quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb geen recente foto's, het is lang, donkerblond boven, lichtblond onder, steil en hangt ergens tussen mijn middel en mijn heupen. Gebruik je fantasie!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb geen recente foto's, het is lang, donkerblond boven, lichtblond onder, steil en hangt ergens tussen mijn middel en mijn heupen. Gebruik je fantasie!
Daar is mijn haar kort bijquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Ik word het liefst geknipt door een vrouw. Met een beetje tetten zodat ik goed uitzicht heb.
Dat ze over je heen hangt en je zo die melkflessen tegen je lichaam voelt schurenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Ik word het liefst geknipt door een vrouw. Met een beetje tetten zodat ik goed uitzicht heb.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat ze over je heen hangt en je zo die melkflessen tegen je lichaam voelt schuren
Bij de tandarts geldt hetzelfde btw...
Ik heb een oostblokprostituette als tandarts. Spreekt geen woord Nederlands, maar je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik heb dan weer een mannelijke tandarts. En z'n assistente is veel te oud (50+ minimaal) en lelijk.
Dan nog, hou je charmes maar lekker in! Of smijt ze bij een andere dame voor de voetenquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is ook geen aanvallen... ik kan er weinig aan doen, doe het nooit bewust (want dan faal ik altijd).... Zijn m'n natuurlijke charmes
Neem je er ook filmpjes mee op?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb een oostblokprostituette als tandarts. Spreekt geen woord Nederlands, maar je moet er wat voor over hebben
Nee maar zij is wel goed oraalquote:
Doe het bij iedereen, can't help it, sorryquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog, hou je charmes maar lekker in! Of smijt ze bij een andere dame voor de voeten
Ik mep je gewoon en geef je een knietje. Heb je het zo afgeleerdquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe het bij iedereen, can't help it, sorry
agossiequote:Op woensdag 24 juli 2013 15:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
+1. Hier krijg ik altijd de vraag of ik nog geen vriendje heb, als ik weer eens alleen aan de kerstdis zitDaar wordt je ook niet vrolijker van met zulke dagen
ik ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je nieuwe schoonmoeder dus ook![]()
Ik moest hierom lachen
[ afbeelding ]
Met jou altijd!quote:
gaan we samen alleen aan de kerstdis zitten omdat we geen geld hebben voor de lange reisquote:
Gourmetten via Skypequote:Op woensdag 24 juli 2013 17:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gaan we samen alleen aan de kerstdis zitten omdat we geen geld hebben voor de lange reis
Aan minthy haar kant is het niet zo dat het eten zwartgeblakerd is hoor als jullie dat doen!quote:
episch! tablet op tafel en vreten maarquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:47 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind zwartecross echt een tof festival
Sfeerbeheer ipv SECURITIE
Grasnapolski
Krattedraal
Ach man, ga toch op vakantie!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aan minthy haar kant is het niet zo dat het eten zwartgeblakerd is hoor als jullie dat doen!
Kan iedereen ook gewoon in zijn/haar campingsmoking blijven zittenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
episch! tablet op tafel en vreten maar![]()
of....naakt....quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kan iedereen ook gewoon in zijn/haar campingsmoking blijven zitten
Of naaktquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kan iedereen ook gewoon in zijn/haar campingsmoking blijven zitten
quote:
quote:
en dan gooi ik de verkeerde worst in het pannetje terwijl jij net een verkeerde gehaktbal flambeertquote:
Gekleed worstelen of gekleed kijken?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:52 schreef 3rdRock het volgende:
en krijg ik honger. ik ga eten en worstelen kijken. gekleed.
eetze!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:52 schreef 3rdRock het volgende:
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:52 schreef 3rdRock het volgende:
Hoezo? Het is maar 25 graden binnenquote:
Hier ist 29.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo? Het is maar 25 graden binnen
Stuur maar door naar het noordenquote:
Ik vond em fijn! Was vast niet dezelfde buiquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, die bui heb ik vanmiddag al gehad
Geen idee wat de trekrichting is, maar hier is het weg. Het rommelt nog wat in de verte. Lekker opgefrist welquote:
Je legt hier wel weer een inkoppertje neer voor SC en wolfquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond em fijn! Was vast niet dezelfde bui
[..]
Geen idee wat de trekrichting is, maar hier is het weg. Het rommelt nog wat in de verte. Lekker opgefrist wel
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoorde "naakt" en "trekrichting"??
En zo geschieddequote:Op woensdag 24 juli 2013 18:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je legt hier wel weer een inkoppertje neer voor SC en wolf
SC is ook zo voorspelbaar he!quote:
hij leest nu alleen 'voorspel'quote:
Ga ketsen met SC, dan kunnen jullie de eerstkomende weken weer begrijpend lezenquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hij leest nu alleen 'voorspel'
Ik ben van het motto: je moet alles proberen...quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga ketsen met SC, dan kunnen jullie de eerstkomende weken weer begrijpend lezen
Waarom kletsen met SC?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor!quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben van het motto: je moet alles proberen...
Maar dat "alles" heeft wel bepaalde grenzen... Sorry mex
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:45 schreef minthy het volgende:
[..]
EVEN LEKKER POMPEN?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:51 schreef SilentChaos het volgende:
Over een kwartiertje maar weer de sportschool induikenmoet in oktober natuurlijk topfit zijn voor minthy
Nou, zo ontwikkeld ben ik nou ook nietquote:
Nog even zo doorgaan en jullie gaan maar zonder mijquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:51 schreef SilentChaos het volgende:
Over een kwartiertje maar weer de sportschool induikenmoet in oktober natuurlijk topfit zijn voor minthy
Oké in stop al... Want anders heeft piño geen vervoer! Dat vind ik veel erger want had graag gehad dat hij ff met m'n drumstokje zou spelen...quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog even zo doorgaan en jullie gaan maar zonder mij
Ik wil wel even op je fluit blazen, kan dat ook?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oké in stop al... Want anders heeft piño geen vervoer! Dat vind ik veel erger want had graag gehad dat hij ff met m'n drumstokje zou spelen...
Alles is mogelijk op een mooie oktoberavond!quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil wel even op je fluit blazen, kan dat ook?
Een vluggertje op de wc?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alles is mogelijk op een mooie oktoberavond!
Braaf, Bruno!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oké in stop al... Want anders heeft piño geen vervoer! Dat vind ik veel erger want had graag gehad dat hij ff met m'n drumstokje zou spelen...
beide, ik zat gekleed naar geklede worstende mensen te kijkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gekleed worstelen of gekleed kijken?
naakte pannekoeken?quote:
Jij en ik?quote:
Dan wint Mint wel in de pandapunten wedstrijd...quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij en ik?
I'm in!! (Ik beloof dat ik dat dan wat geiler zal zeggen...)
Triotje dan maarquote:Op woensdag 24 juli 2013 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan wint Mint wel in de pandapunten wedstrijd...
Ga je testosteron maar showen in de sportschoolquote:
Awww.quote:
SC heeft troost nodigquote:
Deze obsessie wordt wat eng..quote:
Je hebt een beurt voor SC gefixt?quote:
Ontopic post!quote:
Dat ben ik helaas de afgelopen maanden verleerd!quote:
Inmiddels al een espresso automaat aan punten binnen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat ben ik helaas de afgelopen maanden verleerd!
Vervelend bijeffect van pandapunten verzamelen
Ja dus en?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat ben ik helaas de afgelopen maanden verleerd!
Vervelend bijeffect van pandapunten verzamelen
Doe eens niet zo gekquote:
Ik ben al in de race voor de dauwe-Egberts fabriek in Utrecht!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inmiddels al een espresso automaat aan punten binnen?
Die heb ik allangquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben al in de race voor de dauwe-Egberts fabriek in Utrecht!
Gek?! Het is juist beter om warme dranken te drinken met dit weer dan andersom, zelfde geldt voor douchen (warm douchen met dit weer zorgt dat je het ná het douchen koeler hebt).quote:
ik vind het een leuk boek, leuker dan die van ekdom. Ff kijken of ik hem kan vinden, dan weet ik de titel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:56 schreef MarijeH het volgende:
Rob Stenders heeft toch ook een boek geschreven? Weet iemand of het en leuk boek is en hoe het boek heet?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik vind het een leuk boek, leuker dan die van ekdom. Ff kijken of ik hem kan vinden, dan weet ik de titel.
Bedanktquote:
ik schijn hem dubbel te hebben....als ik het 2e exemplaar kan vinden laat ik het hier weten. er zijn nl meer gegadigden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:56 schreef MarijeH het volgende:
Rob Stenders heeft toch ook een boek geschreven? Weet iemand of het en leuk boek is en hoe het boek heet?
ik ben ook met m'n 2e miljoen bezigquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik schijn hem dubbel te hebben....als ik het 2e exemplaar kan vinden laat ik het hier weten. er zijn nl meer gegadigden.
tis helaas niet meer in de winkel te krijgen, maar wellicht nog via marktplaats.
Stenders is trouwens met een 2e boek bezig meen ik. Geen idee hoe ver dat inmiddels gevorderd is...
ik met m'n 2e tientjequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben ook met m'n 2e miljoen bezig
Patser...quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben ook met m'n 2e miljoen bezig
het eerste is misluktquote:
Herkenbaar welquote:
heel holland bakt is afgelopen?quote:
Gekeken in de reclames van Criminal Minds.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heel holland bakt is afgelopen?
Ik heb daarnet de finale gekeken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heel holland bakt is afgelopen?
Die taartenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb daarnet de finale gekeken.
Nu heb ik gvd honger
Jaman obsceen was het.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die taarten
Gelukkig heb ik voor morgenvroeg aardbeien![]()
Je kunt je ook gewoon aanmelden bij de bakker om bruidstaarten te proeven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jaman obsceen was het.
Ik ga nep trouwens een keer of tig om die taarten te kunnen eten
Of weddings crashen
MUIS!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt je ook gewoon aanmelden bij de bakker om bruidstaarten te proeven.Moet je wel wat voor betalen, maar lijkt mij goedkoper dan trouwen.
quote:
Goedenavondquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:03 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ik ben er ook weer, fris en fruitig
Je hoeft niet zo te schreeuwenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
MUIS!
Country
Alhoewel ik niet groot liefhebber ben van deze tak van de country, vond ik dit wel een leuke plaatZal de herkenbaarheid in de tekst wel zijn
Ja dat vind ik dan weer niet zo'n leuk nummerquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwenIk ben vlak in de buurt.
Deze vind ik leuker.
Zo koel ga ik het beneden niet krijgen helaas...quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:08 schreef ddx het volgende:
Heb hier alle ramen/deuren waar ik horen voor heb opengezet.
Binnen uurtje gezakt van 25->23
Goeie titel wel!quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ook waarheid als een koe voor mij dit
Knappe vent ook die zangerquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ook waarheid als een koe voor mij dit
Horren is het toverwoord daarvoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou het raam wel wagenwijd open willen zetten, maar dan krijg ik allemaal muggen
Daar zat ik ook al naar te kijken jaquote:
Ramen die naar binnen open gaan en daarbij zit ik op 3 hoog. Ik ga geen rare stunt uithalen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:15 schreef ddx het volgende:
[..]
Horren is het toverwoord daarvoor
(heb 1 hor in slaapkamer, 1 in woonkamer en balkon deuren heb ik van die plisse horren bij)
Zekers knapquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al naar te kijken ja![]()
Leukquote:
Heb ook ramen die ik naar binnen open doe. (1 hoog)quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ramen die naar binnen open gaan en daarbij zit ik op 3 hoog. Ik ga geen rare stunt uithalen.
Die vrouwen met die laarzenquote:
Kunstofkozijnen hier en ik zit gehuurd. Daarbij woon ik al 6 jaar zo.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:18 schreef ddx het volgende:
[..]
Heb ook ramen die ik naar binnen open doe. (1 hoog)
Maar je kan zo'n hor gewoon op je kozijn monteren.
Dan irriteer je je nog niet genoeg aan de muggenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kunstofkozijnen hier en ik zit gehuurd. Daarbij woon ik al 6 jaar zo.
Ik zat laatst te kijken naar cowboylaarzen, maar die gene die ik dan weer leuk vind zijn 400 euroquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die vrouwen met die laarzen![]()
![]()
![]()
Jammer alleen dat in Amerika de vrouwen die ik zag voornamelijk 100kg zwaarder waren dan die in de videozeker in de mid-west...
Oh en line dancen
Maar het nummer is wel leuk
Cowboylaarzen zijn idd duur... ik heb ook iets van 200 euro betaald ofzo... maar heb ze al jaren en heb er ooit alleen een nieuwe hak onder laten zettenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zat laatst te kijken naar cowboylaarzen, maar die gene die ik dan weer leuk vind zijn 400 euro
Neequote:Op woensdag 24 juli 2013 22:23 schreef minthy het volgende:
Is een slowchat-draadje in de Facebookgroep een idee?
Kan hier toch ook?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:23 schreef minthy het volgende:
Is een slowchat-draadje in de Facebookgroep een idee?
Ik vind het er anders evengoed op lijkenquote:
Ik ben toch SCquote:
Nee, dit keer was het serieus Naked and Famousquote:
Deze is ook leukquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben toch SC
Oke OT dan, een OT country nummer
Ik zag je krampachtig ontopic posten, 7 Atze-medailles voor je inzetquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het er anders evengoed op lijken
Dus een topic moet vol met post zoals:quote:
quote:
Die heb ik nooit gehoord op 3FMquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus een topic moet vol met post zoals:
[insert willekeurige artiest]
[insert willekeurig plaatje]
bladiebla die dj moet verhuizen naar een ander tijdstip
deze vervangende dj is veel beter
enz.
Atzegod geeft de Mint een 10 voor deze opmerking.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag je krampachtig ontopic posten, 7 Atze-medailles voor je inzet
Er moet niks!quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus een topic moet vol met post zoals:
[insert willekeurige artiest]
[insert willekeurig plaatje]
bladiebla die dj moet verhuizen naar een ander tijdstip
deze vervangende dj is veel beter
enz.
Het kán best iets minder...quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
Dit topic is meer dan muziekHet is een soort PS radio
Het gaat over seks, seks, muziek, seks, muziek, liefde, soms auto's, mooie mannen, lekkere vrouwen
Zeker niet m'n bedoeling, bijna iedereen kletst hier offtopic op het moment.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:29 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij heb je Muis op haar staart getrapt Minthy
Niets mis mee toch, al probeer ik altijd wel de grappige en leuke dingen die ik op de radio oppik mee te nemen. Maar ik luister overdag zelden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Er moet niks!![]()
Offtopic is imo niets mis mee, ik doe dat zelf ook meer dan goed is. Het valt me op dat het hier eigenlijk alléén nog maar offtopic gaat. Per pagina staan er nog maar een paar posts die daadwerkelijk met het onderwerp te maken hebben.
Jaa, die zijn leuk!quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens een bandje wat ik wel dankzij Giel heb leren kennen:
Heel erg vet en verdienen meer aandacht op 3FM, maar ja
Er staat geen SC in de titel.quote:
Ik was ze al bijna vergeten. Bedanktquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens een bandje wat ik wel dankzij Giel heb leren kennen:
Heel erg vet en verdienen meer aandacht op 3FM, maar ja
Stond in TDF ook nergens.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er staat geen SC in de titel.
Deze man begrijptquote:
Als Pino het zegt, moet het wel waar zijn.quote:
Cowgirlsquote:
Pizza's met melkquote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pizza's met melk
Op een gegeven moment ging iedereen het middagmenu maar delen ja
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als Pino het zegt, moet het wel waar zijn.
Pientje, nog geen jaar geleden zei je nog iets andersquote:
Klopt, anders hadden mensen gebitcht. Nu bleef het bij een bepaald modje die ook in het darttopic weer vele fans kreeg.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
JaDe koers was toen ook niks aan, anders was het nooit zo populair geweest
Niet buitenslapen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
23 graden in mijn kamer
Kan ik dus vannacht gewoon onder mijn dekbedje kruipen
quote:
En opgegeten worden door uilen, katten en andere roofvogels?quote:
In Noorwegen deed ik het vrijwel elke nachtquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]ik had toch verwacht dat je je lesje wel geleerd had na vannacht: NOOIT buitenslapen
Uilen, katten en andere roofvogelsquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En opgegeten worden door uilen, katten en andere roofvogels?
Ik blijf wel een muis, he?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Uilen, katten en andere roofvogels
Een kat is toch geen vogelquote:
Kunnen wel vliegen en zijn levensgevaarlijk.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Pientje, nog geen jaar geleden zei je nog iets anders
Whehe. Ambroquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, anders hadden mensen gebitcht. Nu bleef het bij een bepaald modje die ook in het darttopic weer vele fans kreeg.
Stond dit in de NL top 50quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Geheel ontopic, want stond laatst nog in top 50.
En dan nog in de remix met Nelly de rapper he?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stond dit in de NL top 50
Ongelofelijk...
Baggercountry wordt schijnbaar wel gewaardeerdmaar goed, beter dan niks, da's waar
krijg je altijd weer een paar mensen die misschien wat verder kijken binnen de stijl
...
Lekkere wijven in de clip, dat dan weer wel
Ondanks dat zelfs Sander niet echt gedurfd draait: Sander >>> Roosquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:57 schreef Evertjan het volgende:
Sonne!!!![]()
![]()
Wat een baas die Sander dat hij dit draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |