Je hebt het lichtpuntje in die periode gevondenquote:
Hopelijk krijg je meer dan ik dit jaarquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
Nog 5 maanden voor mijn verjaardag. Ik begin alvast met het maken van een verlanglijstje
Ik betwijfel hetquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je meer dan ik dit jaar
Dat hebben we al jaren niet meer gedaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:31 schreef minthy het volgende:
@SC; hier ook altijd met een klein kringetje, geen behoefte om er een groter feest van te maken![]()
En gourmetten natuurlijk
Dat deed m'n schoonmoeder altijd, ook tofquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat hebben we al jaren niet meer gedaan
Meestal maakt m'n moeder gewoon een lofschotel ofzo met rollade enzo... En in 5 gangen
Je nieuwe schoonmoeder dus ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat deed m'n schoonmoeder altijd, ook tof
Iets met een schijf van 5 enzoquote:
Gelukkig wel, anders zou het compleet ongezond worden. Teveel lof doet niemand goed.quote:
zometeen nog ff lof en prei(d) van king?quote:
Dream on, moppedop!quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je nieuwe schoonmoeder dus ook![]()
Ik moest hierom lachen
[ afbeelding ]
Doe es hierheen blazen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:36 schreef Pino112 het volgende:
Noodweer hier, bijna iedereen staat stil op de rechterbaan van de snelweg
Wacht maarquote:
En je pandapunten op het spel zetten?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wacht maar
Misschien verover ik je wel in Utrecht
Ik gooi al m'n charmes in de strijd
Lof is in the air?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wacht maar
Er vliegt wel een Oehoe over op dit moment.quote:
Ja, maar dan komen Minthy en ik tegelijk op 0, dus da's geen probleemquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En je pandapunten op het spel zetten?
Ik neem gewoon m'n bodyguards meequote:Op woensdag 24 juli 2013 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wacht maar
Het is ook geen aanvallen... ik kan er weinig aan doen, doe het nooit bewust (want dan faal ik altijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem gewoon m'n bodyguards mee![]()
En je hebt beloofd me niet op die manier aan te vallen, daar vertrouw ik op
Misschien versier ik jou er ook wel bijquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij moet ik gewoon in Utrecht aanwezig zijn. Waar ik ook uithang of wat mijn plannen dan ook zijn. Ik moet gewoon zien hoe SC Mint gaat versieren.
Ik hoop tegen die tijd al versiert te zijn om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien versier ik jou er ook wel bij
Ik koop gewoon wat meer slingers en ballonnen
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop tegen die tijd al versiert te zijn om eerlijk te zijn
Stuur ook wat deze kant op als je wil. Hier schijnt nog steeds de zon. Gelukkig waait het al wel de hele dag, scheelt tenminste toch watquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh we krijgen zo weer regen. Weer mijn kussens van het balkon redden.
Dan kunnen we geen #teampandapunt meer vormen in Utrechtquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop tegen die tijd op z'n minst m'n pandapunten kwijt te zijn die ik heb opgespaard
Go #teampandapunt!quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan kunnen we geen #teampandapunt meer vormen in Utrecht
Is al geweest netquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mis de vakantierad request... Of is er niemand die luistert en naar Engeland op vakantie gaat?
Eaglesquote:
Wrm doen mensen dat?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
Oh god, Facebook vriendverzoek van de nieuwe vriendin van mijn 'ex'. Ik denk dat ik maar even over sla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |