Je hebt het lichtpuntje in die periode gevondenquote:
Hopelijk krijg je meer dan ik dit jaarquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
Nog 5 maanden voor mijn verjaardag. Ik begin alvast met het maken van een verlanglijstje
Ik betwijfel hetquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je meer dan ik dit jaar
Dat hebben we al jaren niet meer gedaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:31 schreef minthy het volgende:
@SC; hier ook altijd met een klein kringetje, geen behoefte om er een groter feest van te maken![]()
En gourmetten natuurlijk
Dat deed m'n schoonmoeder altijd, ook tofquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat hebben we al jaren niet meer gedaan
Meestal maakt m'n moeder gewoon een lofschotel ofzo met rollade enzo... En in 5 gangen
Je nieuwe schoonmoeder dus ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat deed m'n schoonmoeder altijd, ook tof
Iets met een schijf van 5 enzoquote:
Gelukkig wel, anders zou het compleet ongezond worden. Teveel lof doet niemand goed.quote:
zometeen nog ff lof en prei(d) van king?quote:
Dream on, moppedop!quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je nieuwe schoonmoeder dus ook![]()
Ik moest hierom lachen
[ afbeelding ]
Doe es hierheen blazen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:36 schreef Pino112 het volgende:
Noodweer hier, bijna iedereen staat stil op de rechterbaan van de snelweg
Wacht maarquote:
En je pandapunten op het spel zetten?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wacht maar
Misschien verover ik je wel in Utrecht
Ik gooi al m'n charmes in de strijd
Lof is in the air?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wacht maar
Er vliegt wel een Oehoe over op dit moment.quote:
Ja, maar dan komen Minthy en ik tegelijk op 0, dus da's geen probleemquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En je pandapunten op het spel zetten?
Ik neem gewoon m'n bodyguards meequote:Op woensdag 24 juli 2013 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wacht maar
Het is ook geen aanvallen... ik kan er weinig aan doen, doe het nooit bewust (want dan faal ik altijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem gewoon m'n bodyguards mee![]()
En je hebt beloofd me niet op die manier aan te vallen, daar vertrouw ik op
Misschien versier ik jou er ook wel bijquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij moet ik gewoon in Utrecht aanwezig zijn. Waar ik ook uithang of wat mijn plannen dan ook zijn. Ik moet gewoon zien hoe SC Mint gaat versieren.
Ik hoop tegen die tijd al versiert te zijn om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien versier ik jou er ook wel bij
Ik koop gewoon wat meer slingers en ballonnen
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop tegen die tijd al versiert te zijn om eerlijk te zijn
Stuur ook wat deze kant op als je wil. Hier schijnt nog steeds de zon. Gelukkig waait het al wel de hele dag, scheelt tenminste toch watquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh we krijgen zo weer regen. Weer mijn kussens van het balkon redden.
Dan kunnen we geen #teampandapunt meer vormen in Utrechtquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop tegen die tijd op z'n minst m'n pandapunten kwijt te zijn die ik heb opgespaard
Go #teampandapunt!quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan kunnen we geen #teampandapunt meer vormen in Utrecht
Is al geweest netquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mis de vakantierad request... Of is er niemand die luistert en naar Engeland op vakantie gaat?
Eaglesquote:
Wrm doen mensen dat?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
Oh god, Facebook vriendverzoek van de nieuwe vriendin van mijn 'ex'. Ik denk dat ik maar even over sla
Dat kan ik toch wel zien, want ze heeft haar profiel niet afgeschermdquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrm doen mensen dat?
Of valt dit onder het kopje: ik voeg jou toe op fb, dan kun jij zien wat ik allemaal voor leuke dingen doe met jou ex.
Echt
Wat een mensquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat kan ik toch wel zien, want ze heeft haar profiel niet afgeschermd![]()
En als ik die foto's zie, mis ik ook niet veel zo te zien. Weekendje weg naar een v/d Valk hotel met uitzicht op een snelweg en een in aanbouw zijnde rotonde enzo
Het wordt alleen maar erger/leuker.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En ze heeft een kort pittig kapsel [ afbeelding ]
leedvermaak CG!!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. En ze gaan ook nog samenwonen na anderhalf jaar te daten, en in die tijd is het al 2x uit geweest. Ik houd er stiekem wel vanquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
leedvermaak CG!!!
Van der Valk hotels![]()
Oehquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. En ze gaan ook nog samenwonen na anderhalf jaar te daten, en in die tijd is het al 2x uit geweest. Ik houd er stiekem wel van
Ik pak de popcorn alvastquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
OehIk voel een soap, dan wel leedvermaak, aankomen...
Nope.quote:
Meestal bakken vrouwen er toch juist niks van?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een relatie gedoemd om te mislukken. Zij bakt van alles en hij kan het niet eten.
Mannen die daar op vallen hebben echt teveel pandapunten verzameldquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De schuld ligt bij de vrouwen. Soberso een kort pittig kapsel nemen als vrouw zijndequote:Op woensdag 24 juli 2013 17:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mannen die daar op vallen hebben echt teveel pandapunten verzameld
Ik blijf nog liever de rest van m'n leven single
Ik snap het ook niet!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De schuld ligt bij de vrouwen. Soberso een kort pittig kapsel nemen als vrouw zijnde
Je moet als vrouw je haar koesteren
Lijkt mij een strak planquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet!
Schuld ligt bij de mannen die nog steeds een relatie aangaan met dat soort vrouwen!
Wij (mannen) moeten gewoon de evolutie z'n werk laten doen. Als je als vrouw zo stom bent je haar eraf te halen, kan je je gewoon nooit meer voortplanten
Das andersquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lijkt mij een strak plan![]()
Ik zal nooit afstand doen van mijn haar. Tenzij mijn moeder het nodig heeft voor een pruik ivm ziekte, maar ik mag hopen voor mijn moeder dat het nooit hoeft.
Ik scheer het allemaal er bij je af dan...quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
Als de dag ooit mocht aanbreken dat ik een kort pittig kapsel dreig te nemen, willen jullie mij dan heel hard komen slaan.
Ja met een kort kapsel moet je elke 6 weken terugkomen, daarom... It's all about the moneyquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Eigenlijk is het ook nog eens de schuld van vrouwelijke kappers. Die praten iedereen een kort kapsel aan.
Ja idd, zelf van die kekke (lelijke) paarse en rode stroken in het haar, kek opgeschoren, en zodra de vrouw zucht over het onderhoud van haar lange haar, slaan ze genadeloos toe!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Eigenlijk is het ook nog eens de schuld van vrouwelijke kappers. Die praten iedereen een kort kapsel aan.
Pics van jouw haar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, zelf van die kekke (lelijke) paarse en rode stroken in het haar, kek opgeschoren, en zodra de vrouw zucht over het onderhoud van haar lange haar, slaan ze genadeloos toe!
En dat iddquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja met een kort kapsel moet je elke 6 weken terugkomen, daarom... It's all about the money
Hoevaak ik wel niet in discussie ben geweest met een kapster, omdat ze vond dat er nog meer haar af kon.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja met een kort kapsel moet je elke 6 weken terugkomen, daarom... It's all about the money
Nog liever een kale kop dan een kort pittig kapselquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik scheer het allemaal er bij je af dan...
Geen haar op je hoofd dat daar dan nog aan denkt
Ja idd, de trollen, 'alleen de puntjes' zeg je nog, en hop zo 10 cm erafquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoevaak ik wel niet in discussie ben geweest met een kapster, omdat ze vond dat er nog meer haar af kon.
Gelukkig heb ik een kapper ontdekt waar ook mannen werken. Er komen alleen nog maar mannen aan mijn haar. Die doen gewoon wat ze vertelt wordt.
Drm mannelijke kappersquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, de trollen, 'alleen de puntjes' zeg je nog, en hop zo 10 cm eraf
Ik heb geen recente foto's, het is lang, donkerblond boven, lichtblond onder, steil en hangt ergens tussen mijn middel en mijn heupen. Gebruik je fantasie!quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb geen recente foto's, het is lang, donkerblond boven, lichtblond onder, steil en hangt ergens tussen mijn middel en mijn heupen. Gebruik je fantasie!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb geen recente foto's, het is lang, donkerblond boven, lichtblond onder, steil en hangt ergens tussen mijn middel en mijn heupen. Gebruik je fantasie!
Daar is mijn haar kort bijquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Ik word het liefst geknipt door een vrouw. Met een beetje tetten zodat ik goed uitzicht heb.
Dat ze over je heen hangt en je zo die melkflessen tegen je lichaam voelt schurenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Ik word het liefst geknipt door een vrouw. Met een beetje tetten zodat ik goed uitzicht heb.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat ze over je heen hangt en je zo die melkflessen tegen je lichaam voelt schuren
Bij de tandarts geldt hetzelfde btw...
Ik heb een oostblokprostituette als tandarts. Spreekt geen woord Nederlands, maar je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik heb dan weer een mannelijke tandarts. En z'n assistente is veel te oud (50+ minimaal) en lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |