quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Willem is jullie koning![]()
Challazquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar wat winkels. Misschien tot later
Dat staat er ook nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
Dat heeft Yvonne nooit gezegd, over dat Stu een koning is!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar wat winkels. Misschien tot later
quote:
Stommerdquote:
Max Siem Maquote:
maria :squote:
Ja het werd opeens angstvallig stilquote:
Beetje anti-climax is het wel ja, ik helemaal voorbereid met een goede TTquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje anti-climax is het wel ja, ik helemaal voorbereid met een goede TT
Ik bereik net mijn climaxquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
fok it je bent zelf een anti climax
zag het gister ja. beetje gemengde gevoelensquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:32 schreef Fok-it het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_de_rechtszaal.html
Vind het nog best terecht eigenlijk
Rechtstaat in Nederland heeft zich in ieder geval weer flink belachelijk gemaakt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zag het gister ja. beetje gemengde gevoelens
hij heeft hem niet met opzet vermoord
maar vond de familie van donnie wel heel erg dom bezigquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rechtstaat in Nederland heeft zich in ieder geval weer flink belachelijk gemaakt.
Ja het zijn tokkies natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
maar vond de familie van donnie wel heel erg dom bezig
WIJ PAKKEN JOU NOG WEL
WIJ VERMOORDEN
Groene ogen zie je niet vaak inderdaadquote:
Ik wil je wel blauwe ogen geven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groene ogen zie je niet vaak inderdaad
Noem me kameleon?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
mijn ogen kleuren mee met wat ik draag zegt mijn moeder altijd en haar collega's zeggen dat ook
quote:
Ga je straks voetbal kijken?quote:
dat zijn blauwe ballenquote:
Bayern-Barcaquote:
Barca wel maar Bayern niet volgens mijquote:
7-0quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Barca wel maar Bayern niet volgens mij
Dat was het met A-elftallen al bijna dusquote:
15-0quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was het met A-elftallen al bijna dus
Toch maar weer geld op Unibet gezet, ik had eigenlijk nog een week moeten wachten maar kon het niet latenquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch maar weer geld op Unibet gezet, ik had eigenlijk nog een week moeten wachten maar kon het niet laten
Have funquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:52 schreef d4v1d het volgende:
Trein schakelt over op duits stroomnet..
Oftewel. Doeitot morgen of overmorgen
Charliequote:
?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
Er is niks goeds aan eigen rechter spelen. Echt helemaal niks.
Is het ook niet. Maar het is wel te begrijpen. Jij zou misschien ook zo reagerenquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar het is wel te begrijpen. Jij zou misschien ook zo reageren
Ik zou misschien hartstikke woedend zijn en het er niet mee eens zijn.. maar dan maar zelf aan de slag gaan? Neequote:Op woensdag 24 juli 2013 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar het is wel te begrijpen. Jij zou misschien ook zo reageren
Even paar reacties terug lezenquote:
Ja, en boeren spelen eigen rechter door de badmeester te verzuipenquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat koeien voortaan verplicht op zwemles moeten, belachelijk
Corrupte zooi ook hequote:Op woensdag 24 juli 2013 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en boeren spelen eigen rechter door de badmeester te verzuipen
Zo`n gast die een 13-jarige jochie doodreed krijgt maar 240 uur werkstraf, 4 maanden voorwaardelijk en zijn rijbewijs wordt `maar'' 3 jaar ingehouden.quote:
Oh zoquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n gast die een 13-jarige jochie doodreed krijgt maar 240 uur werkstraf, 4 maanden voorwaardelijk en zijn rijbewijs wordt `maar'' 3 jaar ingehouden.
En die ouders begonnen helemaal ruzie te zoeken en met stoelen te gooien in de rechtbank en dreigen dat ze hem zelf wel zouden vermoorden
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n gast die een 13-jarige jochie doodreed krijgt maar 240 uur werkstraf, 4 maanden voorwaardelijk en zijn rijbewijs wordt `maar'' 3 jaar ingehouden.
En die ouders begonnen helemaal ruzie te zoeken en met stoelen te gooien in de rechtbank en dreigen dat ze hem zelf wel zouden vermoorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat dus
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]Dude, wat triest zeg. Van die facebookpagina dan hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat dusBaby darling doll face honey
Ja dat is wel treurig jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dude, wat triest zeg. Van die facebookpagina dan hé.
Nee want iemands leven zo ruïneren dat diegene voor een trein springt is natuurlijk wel stukken minder erg.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap die logica dus echt niet he. Serieus.
Als een jongen die (we noemen de pester Guus) gepest wordt en meneertje die wordt gepest pleegt daarom zelfmoord.. dan krijg je ineens ALLEMAAL foto's van Guusje op internet en bedreigingen dat hij dood moet op de meest verschrikkelijke manieren.
Ja hallo dom Nederland, en waarom zou dát dan minder erg zijn in godsnaam?
Dat is totaal niet wat ik bedoelquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want iemands leven zo ruïneren dat diegene voor een trein springt is natuurlijk wel stukken minder erg.
Je kan dat gewoon niet vergelijken.
Ja tuurlijk. Dat vind ik zelf ook niet goed. En zeker niet mensen die daar helemaal ver vanaf staan. Maar bij familieleden, vrienden e.d, ja daar kan ik het goed van begrijpenquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is totaal niet wat ik bedoel.
Ik bedoel dat mensen het meest ernstige geweld ineens prima vinden wanneer het tegen iemand is die zelf een fout heeft gemaakt. Dát vind ik nergens op slaan. Behalve bij Hitler en die types dan.. daar maak ook ik een uitzondering voor
Ja zo zijn mensen wel. Maarja, ik denk ook wel dat veel mensen niet weten wat pesten inhoudt.. en dat komt volgens mij omdat iedereen die ooit uitgescholden is voor sukkel al zegt dat ie gepest is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Wat ik dan erger vindt zijn de mensen die op zo`n facebookpagina zitten en die pester doodwensen terwijl ze er zelf net zo hard aan mee zullen doen als hun in dezelfde situatie zitten
Inderdaad. Ik kan me daar echt druk om maken, dat is precies de reden waarom mensen pesten niet serieus nemen. En waarom mensen gepeste kinderen die bijvoorbeeld depressief zijn geworden overdreven vinden. Onder het mom van `Ach iedereen is weleens geplaagdquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zo zijn mensen wel. Maarja, ik denk ook wel dat veel mensen niet weten wat pesten inhoudt.. en dat komt volgens mij omdat iedereen die ooit uitgescholden is voor sukkel al zegt dat ie gepest is.
Inderdaad. Alsof je een dagje depressief kan zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan er ook echt niet tegen als mensen zeggen depressief te zijn voor een dagje. WTF, ze hebben geen idee belachelijk ze 't woord depressief maken nu. Zo wordt 't natuurlijk veel minder serieus genomen
Zoiets dient men een mini dipje te noemen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan er ook echt niet tegen als mensen zeggen depressief te zijn voor een dagje. WTF, ze hebben geen idee belachelijk ze 't woord depressief maken nu. Zo wordt 't natuurlijk veel minder serieus genomen
Trek bedoel jequote:Op woensdag 24 juli 2013 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Ja, precies. Nou iedereen, als je dat nog een keer hoort van iemand dat ie een dagje depressief was. GA ER TEGEN IN, IS NIET WAAR.
JE HEBT OOK GEEN HONGER JE HEBT ZIN.
Zo
Ik zit ff in wedclub te kijken, die Josquote:
Josquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit ff in wedclub te kijken, die Jos
Op een zaterdagochtend sta ik om circa 5 uur op.''quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een zaterdagochtend sta ik om circa 5 uur op.''
Ik wist niet dat jij daar ook actief wasquote:
Tuulkquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij daar ook actief was
Wtfquote:
Dan heb je ook geen leven als je dat speeltquote:
Je hebt niks gemistquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:36 schreef Rodawa het volgende:
Rellen? Spatieloos heeft zijn nichtje gepakt?
Ik heb wat gemist jongens, praat me bij.
Dat is liefquote:
Moest wel lachen om die ja, zo'n zelfde filmpje is er ook van brain surgery simulator.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is lief
Die surgeon simulatorWtf
quote:
Spatie productions ®quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zwertyyyyyyy ooooooooooooooooooo zwertyyyyyyyyy
Haha geniaalquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Moest wel lachen om die ja, zo'n zelfde filmpje is er ook van brain surgery simulator.
Of deze vanaf 2:40, l0l.
[..]
[ afbeelding ]
Laten we alle ingrediënten koken want dat smaakt zo lekkerquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:53 schreef Rodawa het volgende:
nou mof kwil eiguluk gwn niet dutch eten maar türkiyem we zijn immers in turkije oh we mogen naar de familie van deze turkse nederlands sprekende man wat leuk laten we daarheen gaan oh wat is dit hey een kerkklok wtf super raar laten we erin schreeuwe en alsnog nederlands koke fok wat mense denke mof en pier waren hier
oh hey piertje ik ben de masterchef in mijn 3-sterrenrestaurant maar fuck dat ik ga ff met me vrouw sekse neem jij het even overquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:55 schreef zwerty het volgende:
[..]
Laten we alle ingrediënten koken want dat smaakt zo lekker
Oh, en fok interpunctie :s
Maar later gaan ze alles ruilen, dus loopt het toch nog goed afquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
oh hey piertje ik ben de masterchef in mijn 3-sterrenrestaurant maar fuck dat ik ga ff met me vrouw sekse neem jij het even over
*30 minuten later*
PIER WAT HEB JE GEDAAN KUTWIJF ALLE GASTEN ZIJN ONTEVREDEN
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:58 schreef zwerty het volgende:
[..]
Filmpjes kijken die jij weg probeert te klikken
Geweld is de oplossingquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
AdoraBella relt Etsu, ze zijn er alleen nog niet.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AdoraBella relt Etsu, ze zijn er alleen nog niet.
Klinkt spannendquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AdoraBella relt Etsu, ze zijn er alleen nog niet.
Pics van het de 'vriendin'quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
Ohnee, een kennis en mijn broer hebben een 'vriendin' voor mij gevonden, ze willen mij koppelen, wat nu
Ik ben bang dat ik faal.
Misschien is het je nichtquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
Ohnee, een kennis en mijn broer hebben een 'vriendin' voor mij gevonden, ze willen mij koppelen, wat nu
Ik ben bang dat ik faal.
SMSquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ook gewoon gelijk pimp
Via sms of een halfjaar?
Neequote:Op woensdag 24 juli 2013 17:11 schreef zwerty het volgende:
Ben ik de enige die niet inziet waarom je zou betalen voor een forum?
Het is maar een paar euroquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:11 schreef zwerty het volgende:
die krijgt al meer dan genoeg centjesquote:
En ze wil je? GEWOON GAAN SPAASIE.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben bang dat ik faal.
Jij hebt geen notes, dat telt niet!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:11 schreef zwerty het volgende:
Je kan toch wel een beetje gokken waarvoor je die notes hebt gekregen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hebt geen notes, dat telt niet!!
En je support ook FOK!, dat geweldige forum!
Nee!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:13 schreef zwerty het volgende:
[..]
Je kan toch wel een beetje gokken waarvoor je die notes hebt gekregen?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:13 schreef nodig het volgende:
''Wil je iemand anders een abonnement of verlenging kado doen, klik dan op het forum op diens onlinestatus (het poppetje direct voor de username bij een bericht). ''
Even dat jullie het weten hé
Oh, maar ik kan die taal helemaal nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:13 schreef zwerty het volgende:
[..]
Straks is ze Zweeds :s dat vinden mannen toch zo geweldig?
Ken je het wel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan die taal helemaal niet
Dat zeg ik ook altijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Uitsmijters verdienen veel geld. We krijgen het alleen niet.
Steun ons op giro 450.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ze zeiden dat voordat ik daar haar toe ging ik mijn halve snor moest scheren!
Ik snap niet waarom je die zou moeten scherenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ze zeiden dat voordat ik daar haar toe ging ik mijn halve snor moest scheren!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:15 schreef nodig het volgende:
Ik verwacht binnen nu en een uur 4 sterren naast mijn naam
Snap je wel!! Maar ik snap het nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:15 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je die zou moeten scheren
Jag vill knulla din flickvänquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan die taal helemaal niet
Ik vind het wel #SWAG hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd![]()
Ik verdien veel hoor.
Maar krijg het niet
Ja hoor, je hebt het weer verpest. Weer een patiënt kapot.quote:
Surgeon simulatorquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vind het wel #SWAG hebben.
[..]
[..]
Ja hoor, je hebt het weer verpest. Weer een patiënt kapot.
hah idd haquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
HAHAHAHAH ik had superveel van die just eat punten omdat er altijd onder mijn account wordt besteld. kreeg ik een paar weken terug een mailtje dat de puntenshop er mee stopt dus ik dacht yolo ik bestel gewoon 2 petjes daar zijn ze vandaag binnen gekomen![]()
waarom zou je petjes met fucking just eat willen dragen hahahahah
Nodigquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:18 schreef nodig het volgende:
[..]
SSSSSSSSTTTTTTTTTTTTUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAATRRRRRRRRRRTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem gemist
10/10 zou dragenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
HAHAHAHAH ik had superveel van die just eat punten omdat er altijd onder mijn account wordt besteld. kreeg ik een paar weken terug een mailtje dat de puntenshop er mee stopt dus ik dacht yolo ik bestel gewoon 2 petjes daar zijn ze vandaag binnen gekomen![]()
Verkopen op eBay, krijg je milliequote:Op woensdag 24 juli 2013 17:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
Geld aan het verdienenquote:
GC / 200.000 posts!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Geld aan het verdienenEn gezelligheid hebben op het werk
![]()
Vakantiesfeer
![]()
Was je 200k post nog bijzonder
je krijgt 50 centquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik verkoop hem aan jou
5 euro heb er 2
Zelfs de waterbal staat er nog in, ik dacht dat je de gevaren van zo'n ding nu wel had begrepen.quote:
Er zijn GEEN gevaren en anders is het een leuke doodquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zelfs de waterbal staat er nog in, ik dacht dat je de gevaren van zo'n ding nu wel had begrepen.
Mag welquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Looool![]()
![]()
Thanks! Had je niet hoeven doen hoor![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom legt ze daar een dode kat neer?
quote:
zet je bril eens op en kijk nog eensquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom legt ze daar een dode kat neer?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja toen was het even niet gezellig. Thnx voor de herinnering.
amateurquote:
Ben een brave b0ii, ik weet de grens te vinden maar ik ga er niet overheen. Die notes komen alleen van wat trollposts in BNW, TRU, OUD etc.quote:
22 hierquote:
Wooop wooopquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:26 schreef nodig het volgende:
Ik kan mijn notes gaan lezen![]()
Daar schenken we even een glas cola voor in
geen enkele note komt door trollen ookquote:
Dat is wel heel veel voor een n00bquote:
een noob?quote:
Die wil ik als compensatie ook in mijn PMquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:26 schreef nodig het volgende:
Ik kan mijn notes gaan lezen![]()
Daar schenken we even een glas cola voor in
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:15 schreef nodig het volgende:
Ik verwacht binnen nu en een uur 4 sterren naast mijn naam
Dat is iedereen met een user-id boven de 100kquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is iedereen met een user-id boven de 100k
Jij bent een waterbalhaterquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:30 schreef Rodawa het volgende:
Niet srs trouwens, ben nu lekker uniek zonder FOK! abbo. Lekker opvallend. Zo hoort het.
Dit jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
denkt dat al mijn notes zijn dat ik een grote bek heb ofzo
Ga je naar maccasquote:
Stay in the ballquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En daar heb ik goede argumenten voor.
Helemaal nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En daar heb ik goede argumenten voor.
Ik moet er weer niet aan denkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:32 schreef Toto69 het volgende:
Nog 'n uur en een kwartier vervelen en dan gaan we weer voetballennnn
True, maar toch nog wel warm/benauwdquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Scheelt zo een graad of 7-8 met gisteren
FU sis.quote:
Stiekem lijkt het me ook wel tof ja, ik zou gewoon heel de kust doorrollen en lekker in die bal chillen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helemaal niet
Ik wil dat echt graag doen deze zomer
Ik weet mijn laatste ook wel. Maar goed, die zijn al 2+ jaar oud dus het zal me verder een worst zijnquote:
Dan moet je in een regenpak voetballenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat wel. Maar komt straks nog een flink buitje langs geloof ik voordat we gaan.
Buitje vóór we gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je in een regenpak voetballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |