quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:15 schreef nodig het volgende:
Ik verwacht binnen nu en een uur 4 sterren naast mijn naam
Snap je wel!! Maar ik snap het nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:15 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je die zou moeten scheren
Jag vill knulla din flickvänquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan die taal helemaal niet
Ik vind het wel #SWAG hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ze zeiden dat voordat ik daar haar toe ging ik mijn halve snor moest scheren!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd![]()
Ik verdien veel hoor.
Maar krijg het niet
Ja hoor, je hebt het weer verpest. Weer een patiënt kapot.quote:
Surgeon simulatorquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vind het wel #SWAG hebben.
[..]
[..]
Ja hoor, je hebt het weer verpest. Weer een patiënt kapot.
hah idd haquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
HAHAHAHAH ik had superveel van die just eat punten omdat er altijd onder mijn account wordt besteld. kreeg ik een paar weken terug een mailtje dat de puntenshop er mee stopt dus ik dacht yolo ik bestel gewoon 2 petjes daar zijn ze vandaag binnen gekomen![]()
waarom zou je petjes met fucking just eat willen dragen hahahahah
Nodigquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:18 schreef nodig het volgende:
[..]
SSSSSSSSTTTTTTTTTTTTUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAATRRRRRRRRRRTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem gemist
10/10 zou dragenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
HAHAHAHAH ik had superveel van die just eat punten omdat er altijd onder mijn account wordt besteld. kreeg ik een paar weken terug een mailtje dat de puntenshop er mee stopt dus ik dacht yolo ik bestel gewoon 2 petjes daar zijn ze vandaag binnen gekomen![]()
Verkopen op eBay, krijg je milliequote:Op woensdag 24 juli 2013 17:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |