die krijgt al meer dan genoeg centjesquote:
En ze wil je? GEWOON GAAN SPAASIE.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
Ohnee, een kennis en mijn broer hebben een 'vriendin' voor mij gevonden, ze willen mij koppelen, wat nu
Ik ben bang dat ik faal.
Jij hebt geen notes, dat telt niet!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:11 schreef zwerty het volgende:
Ben ik de enige die niet inziet waarom je zou betalen voor een forum?
Je kan toch wel een beetje gokken waarvoor je die notes hebt gekregen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hebt geen notes, dat telt niet!!
En je support ook FOK!, dat geweldige forum!
Nee!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:13 schreef zwerty het volgende:
[..]
Je kan toch wel een beetje gokken waarvoor je die notes hebt gekregen?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:13 schreef nodig het volgende:
''Wil je iemand anders een abonnement of verlenging kado doen, klik dan op het forum op diens onlinestatus (het poppetje direct voor de username bij een bericht). ''
Even dat jullie het weten hé
Oh, maar ik kan die taal helemaal nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:13 schreef zwerty het volgende:
[..]
Straks is ze Zweeds :s dat vinden mannen toch zo geweldig?
Ken je het wel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan die taal helemaal niet
Dat zeg ik ook altijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Uitsmijters verdienen veel geld. We krijgen het alleen niet.
Steun ons op giro 450.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ze zeiden dat voordat ik daar haar toe ging ik mijn halve snor moest scheren!
Ik snap niet waarom je die zou moeten scherenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ze zeiden dat voordat ik daar haar toe ging ik mijn halve snor moest scheren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |