hoiquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Linkerhoek met 105 kg spatieloos
Rechterhoek met 62 kg fok-it
ronde 1
LB is de mascotte
Heb ik niet?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:55 schreef xcachet het volgende:
Toto69 waarom had je mij als achtergrond op mijn mobiel dan?__!!
Jij weegt niet meer dan 105 kiloquote:
Waar ben je nu danquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
Gaan jullie mijn boot naar NL ook tracken?
Nopequote:Op woensdag 24 juli 2013 14:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
Gaan jullie mijn boot naar NL ook tracken?
LOL neequote:Op woensdag 24 juli 2013 14:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij had ook wel iets van mij als achtergrond.
Ik snap je opmerking dus niet.
quote:
ik ben voorlopig nog in ierlandquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan
En kan dat ook, boten tracken?
In de ovenquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
Dayum die geur uit de keuken![]()
Indiase curry in de oven
quote:
Ik had altijd achtergronden van een app op mijn mobielquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je zelf gestuurd dus ik weet niet wat je nu kinderachtig gaat lopen doen.
Ja normaal doen we dat inderdaad ook niet maar mijn broertje probeert een nieuw gerecht uitquote:
Nou, ben benieuwdquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja normaal doen we dat inderdaad ook niet maar mijn broertje probeert een nieuw gerecht uit
quote:
Op whatsapp had je een bepaalde achtergrond, hoef je nu niet te gaan ontkennen alsof je twee jaar oud bent.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had altijd achtergronden van een app op mijn mobiel
Nu heb ik mezelf
Je paint ja. Niet van jou zelfquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op whatsapp had je een bepaalde achtergrond, hoef je nu niet te gaan ontkennen alsof je twee jaar oud bent.
Dus iets van mij. Want ik heb het gemaakt, dus iets van mij. Wat is er zo moeilijk aan dat te erkennen?quote:
bitches be trippinquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus iets van mij. Want ik heb het gemaakt, dus iets van mij. Wat is er zo moeilijk aan dat te erkennen?
quote:
HAHAHAHAAH sneu hoor totoquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus iets van mij. Want ik heb het gemaakt, dus iets van mij. Wat is er zo moeilijk aan dat te erkennen?
Ik sta op het punt iets over jou in de SC te flikkeren wat alleen ik en Dearest weten. Ik zou je maar gedeisd houden anders weet de hele SC het zo meteen.quote:
Doenquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik sta op het punt iets over jou in de SC te flikkeren wat alleen ik en Dearest weten. Ik zou je maar gedeisd houden anders weet de hele SC het zo meteen.En het is geen schending van privacy dus een ban krijg ik er niet voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |