quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Stuart is jullie koning![]()
Warm is relatief. Het is een mening. Ik vind vind ijs meestal niet warm. Maar ijs kan al als bij -1 graden Celcius bestaan dacht ik. En als je dat vergelijkt met de koudste plek op aarde kan je dat best warm vinden.quote:
fuck yes je had een fatty wietparkiet diet alleen maar over eten had en een broodtrommel bij zich had met koude kroketten.quote:
Wanneer is ze uitgeteld?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:09 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb helemaal niks met mijn nichtje!!?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:08 schreef Toto69 het volgende:
hihihi xdxdxd sow grappig
SOOOW
KOEKOEK
GOAAAAL
ATLETI
De Feiten in deze postquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:18 schreef Partyboy1991 het volgende:
Plus die wietparkiet en fl freak scholden met kanker en zeiden dat veel fokkers de tering konden krijgen maar ze snoven veel
I C E .. trein.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Warm is relatief. Het is een mening. Ik vind vind ijs meestal niet warm. Maar ijs kan al als bij -1 graden Celcius bestaan dacht ik. En als je dat vergelijkt met de koudste plek op aarde kan je dat best warm vinden.
Partyboy1991quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
De Feiten in deze post
en dan vooral grappig dat hij er zelf niet eens bij was
Succes in die ijstrein!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:10 schreef d4v1d het volgende:
Lmi.. ik kon je niet meer quoten...
Ik wacht tot die gaat rijden.. zit dus in trein ja
Eindelijk begin ik straks met een even getalquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:10 schreef Toto69 het volgende:
aantal posts: 199.985 (gemiddeld 60 per dag)
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eindelijk begin ik straks met een even getal![]()
Ja sorry, ik heb gewoon weinig ALGEMENE KENNIS!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zo heet die internationale trein toch?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Partyboy1991 en Herkenbaarheid's topics
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb gewoon weinig ALGEMENE KENNIS!
Ik denk dat je nichtje het wel wistquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb gewoon weinig ALGEMENE KENNIS!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb gewoon weinig KENNIS!
Jij mocht haar graag toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Partyboy1991 en Herkenbaarheid's topics
wat?quote:
Dacht dat je het wel goed met haar kon vindenquote:
Ik mocht haar jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat je het wel goed met haar kon vinden
quote:
Ze was tijdens de meet heel verlegen jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik mocht haar ja![]()
zonder pb was ze wel oke
Maar dat is geen postpalindroomquote:
En die is voor mij!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat is geen postpalindroom
De eerstvolgende is nu pas 200002
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ze was tijdens de meet heel verlegen ja
echt zo'n internetgangstertje
Dat zal je altijd wel zien jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ze was tijdens de meet heel verlegen ja
echt zo'n internetgangstertje
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat is geen postpalindroom
De eerstvolgende is nu pas 200002
:Squote:
quote:
ragboerquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Terwijl ragboer van achter aan kwam lopen ik hem zag en hij mij dikke noemde en ik opstond en toen was hij stil
ik bedoelde jou eigenlijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wist dat je zo ging reageren![]()
Jij bent ook echt een internetgangster
Dan zou het helemaal ge-wel-dig zijn!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dan die rechter borst kaal moeten scheren
Hahahquote:
:S:S:Squote:Op woensdag 24 juli 2013 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah![]()
Ik ben geen gangsterEn niet verlegen dus dan mag dat wel beetje
Mijn nichtje heeft nog nooit aan de deur gebeld!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:17 schreef xcachet het volgende:
Spatie die naar de deur loopt als zijn nichtje aanbelt;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:17 schreef xcachet het volgende:
Spatie die naar de deur loopt als zijn nichtje aanbelt;
[ afbeelding ]
quote:
gadverdammequote:
MOET WELquote:
quote:
Nu moet je welquote:
ja bijnaquote:
Thank youquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:21 schreef Toto69 het volgende:
JA GVD STU
GC / Stuart en de 200.000 posts
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zeg, waarom doe jij zo rebels?! WAAROM?!
Pippa >> Katequote:
pipashopquote:
quote:
1,364 trouwensquote:
Tumblrsletje jij ;squote:
quote:
quote:
Vliegveld in Utrecht toch..?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:27 schreef Toto69 het volgende:
Spatiegaat hij echt vwo doen? Godverdomme.
sofa kingdomquote:
Wil je sof rimmen?quote:
zonnesteekquote:
Amaii zegquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:31 schreef d4v1d het volgende:
Er was zon belgish rapnummer. Hoe heet die?
hihiquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat heeft dit te betekenen jongedame?
Jezus wat vercracktquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:31 schreef LittleBrownie het volgende:
http://giel.vara.nl/media/240646
:S
quote:
Haha gvdquote:
wot, waarom?quote:
pesten is niet goedquote:
Komt van iemand die bijna was gezakt op havo!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:27 schreef Toto69 het volgende:
neequote:
Ja want welk niveau je doet zegt natuurlijk alles over je intelligentie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt van iemand die bijna was gezakt op havo!!
Maar wel fatsoenlijk Nederlands kan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt van iemand die bijna was gezakt op havo!!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want welk niveau je doet zegt natuurlijk alles over je intelligentie.
Daar ben jij echt het perfecte voorbeeld van trouwens
BUUUURNquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen toto!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je snapt me niet.quote:
Leuk dat je mij te slim voor vwo vindTquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IK BEN GEEN HOND!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:39 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Spatie die speelt met zijn eigen schaduw
Ja en hij heeft gelijk. Ik vind jou niet op een universiteit passen, ben ik heel eerlijk in.quote:
quote:
Jij bent misschien beter in talen, maar ik heb tenminste een geheugen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:27 schreef Toto69 het volgende:
Daarom ben je alles wat je op de basisschool geleerd hebt vergeten?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Jij bent misschien beter in talen, maar ik heb tenminste een geheugen!
Dat blijkt wel weerquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
IK BEN NIET DE SCHADUW VAN EEN HOND!
HONT GVDquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
IK BEN NIET DE SCHADUW VAN EEN HOND!
Ik heb een beter geheugen dan jij vriend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Jij bent misschien beter in talen, maar ik heb tenminste een geheugen!
Geloof ik best, maar jij kent me natuurlijk ook niet goed. Maar daar ging het niet over. Het ging er over dat toto mij te dom vind voor vwo, waarna ik zeg als grapje, 'komt van iemand die bijna was gezakt op havo'. En dan val jij me ineens aan dat ik over dat niveau en intelligentie niet bij elkaar horenquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en hij heeft gelijk. Ik vind jou niet op een universiteit passen, ben ik heel eerlijk in.
En voor je het gaat vragen, ik vind mezelf ook niet op een universiteit passen dus
vindtquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geloof ik best, maar jij kent me natuurlijk ook niet goed. Maar daar ging het niet over. Het ging er over dat toto mij te dom vindT voor vwo, waarna ik zeg als grapje, 'komt van iemand die bijna was gezakt op havo'. En dan val jij me ineens aan dat ik over dat niveau en intelligentie niet bij elkaar horen
Altijd die honden als er iemand op zijn bek gaatquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:42 schreef LETMEIN het volgende:
Hierbij denk ik gelijk aan spatie![]()
[ afbeelding ]
Klopt, maar je kan mij niet wijsmaken dat dit allemaal getroll is en dat je buiten FOK! opeens blaakt van de intelligentie. Maargoed..quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geloof ik best, maar jij kent me natuurlijk ook niet goed. Maar daar ging het niet over. Het ging er over dat toto mij te dom vind voor vwo, waarna ik zeg als grapje, 'komt van iemand die bijna was gezakt op havo'. En dan val jij me ineens aan dat ik over dat niveau en intelligentie niet bij elkaar horen
Oh, nou ik weet anders nog toen dat in 2002 de Twin towers opgeblazen werden!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb een beter geheugen dan jij vriend.
Zo was er bijvoorbeeld op 4 Juli 2007 een behoorlijke storm in Nederland.
Ja, hond. Snap je hem?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Altijd die honden als er iemand op zijn bek gaat
Is je dat nooit opgevallen?
2001....quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, nou ik weet anders nog toen dat in 2002 de Twin towers opgeblazen werden!!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, nou ik weet anders nog toen dat in 2002 de Twin towers opgeblazen werden!!
duhhquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij bent degene die de bal slaat neem ik aan?
Nee, dat beweer ik ook niet. Maar zoals je al zei, intelligentie heeft niks met niveau te maken. Ik kan goed leren, maar ik ben niet intelligent. Maar voor de uni hoef je ook niet intelligent te zijn! (denk ik ja)quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan mij niet wijsmaken dat dit allemaal getroll is en dat je buiten FOK! opeens blaakt van de intelligentie. Maargoed..
HAHAquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik ook niet. Maar zoals je al zei, intelligentie heeft niks met niveau te maken. Ik kan goed leren, maar ik ben niet intelligent. Maar voor de uni hoef je ook niet intelligent te zijn! (denk ik ja)
Deze boy leeft in z'n eigen wereldje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik ook niet. Maar zoals je al zei, intelligentie heeft niks met niveau te maken. Ik kan goed leren, maar ik ben niet intelligent. Maar voor de uni hoef je ook niet intelligent te zijn! (denk ik ja)
nee inderdaad, elke bosmongool kan een universitaire studie afrondenquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:
Jullie zijn makkelijk te trollen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]__________________________________________________________________________
Je praat jezelf er niet zomaar uit.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn makkelijk te trollen!
INB4 je praat je zelf er uit.
Tuurlijk jongenquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn makkelijk te trollen!
INB4 je praat je zelf er uit.
Nee zo bedoel ik het niet. Maar jij vindt mij niet intelligent neem ik aan. Maar ik kan wel goed leren, en dat heb je nodig voor de uni, andere intelligentie niet echt. Maar we zullen zien of ik het redquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee inderdaad, elke bosmongool kan een universitaire studie afronden![]()
Ik neem jou niet meer serieus, echt niet meer.
Hahaquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk jongenJe bent gewoon te dom om te schijten
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. Maar jij vind mij niet intelligent neem ik aan. Maar ik kan wel goed leren, en dat heb je nodig voor de uni, andere intelligentie niet echt. Maar we zullen zien of ik het red
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. Maar jij vindT mij niet intelligent neem ik aan. Maar ik kan wel goed leren, en dat heb je nodig voor de uni, andere intelligentie niet echt. Maar we zullen zien of ik het red
Ik heb anders gisteren nog een goede drol weten te fixen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk jongenJe bent gewoon te dom om te schijten
oh. dus hij heeft nog luiers?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Spatie weet niet meer hoe hij moet poepen, dat is wat ik er van kan maken.
zijn dat dolfijnen?quote:
wat een zeekoequote:
Ja, maar ik spreek jou over 10 jaar toch niet meer maargoed. Daar durf ik wel geld voor opzij te zetten ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:49 schreef Spatieloos het volgende:
Hey Fok-it, wil je een weddenschap doen over dat ik een Master kan halen binnen 10 jaar tijd?
je hebt geen idee waar ik om lach en das maar beter ook want anders gaat iemand uit deze SC nooit meer terugkomenquote:
En je eet via je kont?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, er komt gewoon geen poep meer uit mijn kont, alles kom uit mijn mond!!
Oh nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je hebt geen idee waar ik om lach en das maar beter ook want anders gaat iemand uit deze SC nooit meer terugkomen
Dacht om mijn wert geëetenquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je hebt geen idee waar ik om lach en das maar beter ook want anders gaat iemand uit deze SC nooit meer terugkomen
Okay 500 euro? Of vind je dat te weinig?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik spreek jou over 10 jaar toch niet meer maargoed. Daar durf ik wel geld voor opzij te zetten ja.
Primaquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay 500 euro? Of vind je dat te weinig?
Je hebt me op FBquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, wat is je achternaam, dan zoek ik je op over 10 jaar!
Winrar?quote:
Ja, maar je hebt daar (dacht ik) een valse achternaam. En misschien dat je me ooit verwijdert om dat je me niet meer kent ofzoquote:
oquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar alleen etsu heeft mijn penerpics
Ja is wel stom, dat doen meerdere mensen. Maar zoiets kun je echt niet vertellen. Oh shit nu doe ik het ook, sorry.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:52 schreef xcachet het volgende:
Waarom ga je zitten posten en vervolgens niks over willen zeggen?
Geen valsequote:Op woensdag 24 juli 2013 14:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt daar (dacht ik) een valse achternaam. En misschien dat je me ooit verwijderd om dat je me niet meer kent ofzo
Okay dan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen valseI`d like to keep my privacy
En ik verwijder niemand
Sla het maar ergens op
hoiquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Linkerhoek met 105 kg spatieloos
Rechterhoek met 62 kg fok-it
ronde 1
LB is de mascotte
Heb ik niet?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:55 schreef xcachet het volgende:
Toto69 waarom had je mij als achtergrond op mijn mobiel dan?__!!
Jij weegt niet meer dan 105 kiloquote:
Waar ben je nu danquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
Gaan jullie mijn boot naar NL ook tracken?
Nopequote:Op woensdag 24 juli 2013 14:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
Gaan jullie mijn boot naar NL ook tracken?
LOL neequote:Op woensdag 24 juli 2013 14:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij had ook wel iets van mij als achtergrond.
Ik snap je opmerking dus niet.
quote:
ik ben voorlopig nog in ierlandquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan
En kan dat ook, boten tracken?
In de ovenquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
Dayum die geur uit de keuken![]()
Indiase curry in de oven
quote:
Ik had altijd achtergronden van een app op mijn mobielquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je zelf gestuurd dus ik weet niet wat je nu kinderachtig gaat lopen doen.
Ja normaal doen we dat inderdaad ook niet maar mijn broertje probeert een nieuw gerecht uitquote:
Nou, ben benieuwdquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja normaal doen we dat inderdaad ook niet maar mijn broertje probeert een nieuw gerecht uit
quote:
Op whatsapp had je een bepaalde achtergrond, hoef je nu niet te gaan ontkennen alsof je twee jaar oud bent.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had altijd achtergronden van een app op mijn mobiel
Nu heb ik mezelf
Je paint ja. Niet van jou zelfquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op whatsapp had je een bepaalde achtergrond, hoef je nu niet te gaan ontkennen alsof je twee jaar oud bent.
Dus iets van mij. Want ik heb het gemaakt, dus iets van mij. Wat is er zo moeilijk aan dat te erkennen?quote:
bitches be trippinquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus iets van mij. Want ik heb het gemaakt, dus iets van mij. Wat is er zo moeilijk aan dat te erkennen?
quote:
HAHAHAHAAH sneu hoor totoquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus iets van mij. Want ik heb het gemaakt, dus iets van mij. Wat is er zo moeilijk aan dat te erkennen?
Ik sta op het punt iets over jou in de SC te flikkeren wat alleen ik en Dearest weten. Ik zou je maar gedeisd houden anders weet de hele SC het zo meteen.quote:
Doenquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik sta op het punt iets over jou in de SC te flikkeren wat alleen ik en Dearest weten. Ik zou je maar gedeisd houden anders weet de hele SC het zo meteen.En het is geen schending van privacy dus een ban krijg ik er niet voor.
wotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |