Geloof ik best, maar jij kent me natuurlijk ook niet goed. Maar daar ging het niet over. Het ging er over dat toto mij te dom vind voor vwo, waarna ik zeg als grapje, 'komt van iemand die bijna was gezakt op havo'. En dan val jij me ineens aan dat ik over dat niveau en intelligentie niet bij elkaar horenquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en hij heeft gelijk. Ik vind jou niet op een universiteit passen, ben ik heel eerlijk in.
En voor je het gaat vragen, ik vind mezelf ook niet op een universiteit passen dus
vindtquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geloof ik best, maar jij kent me natuurlijk ook niet goed. Maar daar ging het niet over. Het ging er over dat toto mij te dom vindT voor vwo, waarna ik zeg als grapje, 'komt van iemand die bijna was gezakt op havo'. En dan val jij me ineens aan dat ik over dat niveau en intelligentie niet bij elkaar horen
Altijd die honden als er iemand op zijn bek gaatquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:42 schreef LETMEIN het volgende:
Hierbij denk ik gelijk aan spatie![]()
[ afbeelding ]
Klopt, maar je kan mij niet wijsmaken dat dit allemaal getroll is en dat je buiten FOK! opeens blaakt van de intelligentie. Maargoed..quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geloof ik best, maar jij kent me natuurlijk ook niet goed. Maar daar ging het niet over. Het ging er over dat toto mij te dom vind voor vwo, waarna ik zeg als grapje, 'komt van iemand die bijna was gezakt op havo'. En dan val jij me ineens aan dat ik over dat niveau en intelligentie niet bij elkaar horen
Oh, nou ik weet anders nog toen dat in 2002 de Twin towers opgeblazen werden!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb een beter geheugen dan jij vriend.
Zo was er bijvoorbeeld op 4 Juli 2007 een behoorlijke storm in Nederland.
Ja, hond. Snap je hem?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Altijd die honden als er iemand op zijn bek gaat
Is je dat nooit opgevallen?
2001....quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, nou ik weet anders nog toen dat in 2002 de Twin towers opgeblazen werden!!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, nou ik weet anders nog toen dat in 2002 de Twin towers opgeblazen werden!!
duhhquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij bent degene die de bal slaat neem ik aan?
Nee, dat beweer ik ook niet. Maar zoals je al zei, intelligentie heeft niks met niveau te maken. Ik kan goed leren, maar ik ben niet intelligent. Maar voor de uni hoef je ook niet intelligent te zijn! (denk ik ja)quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan mij niet wijsmaken dat dit allemaal getroll is en dat je buiten FOK! opeens blaakt van de intelligentie. Maargoed..
HAHAquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik ook niet. Maar zoals je al zei, intelligentie heeft niks met niveau te maken. Ik kan goed leren, maar ik ben niet intelligent. Maar voor de uni hoef je ook niet intelligent te zijn! (denk ik ja)
Deze boy leeft in z'n eigen wereldje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik ook niet. Maar zoals je al zei, intelligentie heeft niks met niveau te maken. Ik kan goed leren, maar ik ben niet intelligent. Maar voor de uni hoef je ook niet intelligent te zijn! (denk ik ja)
nee inderdaad, elke bosmongool kan een universitaire studie afrondenquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:
Jullie zijn makkelijk te trollen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]__________________________________________________________________________
Je praat jezelf er niet zomaar uit.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn makkelijk te trollen!
INB4 je praat je zelf er uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |