quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Willem is jullie koning![]()
Challazquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar wat winkels. Misschien tot later
Dat staat er ook nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
Dat heeft Yvonne nooit gezegd, over dat Stu een koning is!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar wat winkels. Misschien tot later
quote:
Stommerdquote:
Max Siem Maquote:
maria :squote:
Ja het werd opeens angstvallig stilquote:
Beetje anti-climax is het wel ja, ik helemaal voorbereid met een goede TTquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje anti-climax is het wel ja, ik helemaal voorbereid met een goede TT
Ik bereik net mijn climaxquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
fok it je bent zelf een anti climax
zag het gister ja. beetje gemengde gevoelensquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:32 schreef Fok-it het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_de_rechtszaal.html
Vind het nog best terecht eigenlijk
Rechtstaat in Nederland heeft zich in ieder geval weer flink belachelijk gemaakt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zag het gister ja. beetje gemengde gevoelens
hij heeft hem niet met opzet vermoord
maar vond de familie van donnie wel heel erg dom bezigquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rechtstaat in Nederland heeft zich in ieder geval weer flink belachelijk gemaakt.
Ja het zijn tokkies natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
maar vond de familie van donnie wel heel erg dom bezig
WIJ PAKKEN JOU NOG WEL
WIJ VERMOORDEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |