Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Heb je veel schade dan?quote:
dan val ik dus afquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
pest gf niet zo! En zoek gewoon rijke vent
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had je nog een naamtopic beloofd vorige week.
De grootste tak van de boom is eraf geknaktquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:17 schreef Stuart het volgende:
Lekker een stuk koeler hier vandaag trouwens
[..]
Heb je veel schade dan?
Moet Toek een rijke vent zoeken?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
pest gf niet zo! En zoek gewoon rijke vent
Wat zonde van de boom welquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:18 schreef D. het volgende:
[..]
De grootste tak van de boom is eraf geknakt
Dat had je ook kunnen vergetenquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had je nog een naamtopic beloofd vorige week.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
je zit toch ivm de belastingen daar?
niet volgens de belastingenquote:
De andere grote was iets geknikt, dus die moest er ook afquote:
OMG geef die jongen een medaillequote:Op woensdag 24 juli 2013 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw ik ben gewoon druk werk-inhoudelijk bezig man
Hij hoeft vandaag nog maar 305 posts meer dan Yvonne te maken inderdaadquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:25 schreef D. het volgende:
Ik hoorde dat als Fles vandaag hard door zou werken ie vanavond nog over yvonne heen mag
een hele berg brandhoutquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
De andere grote was iets geknikt, dus die moest er ook af
Toen was er nog 1 grote over, maar dat was geen gezicht, dus....
Het is al wekenlang een verschil van minder dan 500. Het lijkt wel een soort erecode dat Fles er niet overheen gaatquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij hoeft vandaag nog maar 305 posts meer dan Yvonne te maken inderdaad.
Ik kan het me wel voorstellen hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is al wekenlang een verschil van minder dan 500. Het lijkt wel een soort erecode dat Fles er niet overheen gaat
quote:
quote:
Doe je regenpak snel aanquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:34 schreef Pien85 het volgende:
Het druptMaar niet hard genoeg om met de laptop naar binnen te gaan
pien heeft een regenpakquote:
Oh well. Ben er niet zo mee bezig eigenlijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is al wekenlang een verschil van minder dan 500. Het lijkt wel een soort erecode dat Fles er niet overheen gaat
Ik dacht je je er toch wel aardig bewust van wasquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh well. Ben er niet zo mee bezig eigenlijk
Nou ja, het komt vast vanzelf wel een keer, als je durftquote:
hoeveel gewonden deze keer ?quote:
doe ik toch, anders had ik wel over doden gevraagdquote:
zijn knuffelbeer misschienquote:
dat is niet lief.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:01 schreef crv het volgende:
[..]
doe ik toch, anders had ik wel over doden gevraagd
regenpakjes kopen ?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar wat winkels. Misschien tot later
vast wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als ik Wok zijn zwembadauto mag lenen.
die kent iedereen toch? http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Doequote:
staat met lege bandenquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als ik Wok zijn zwembadauto mag lenen.
ik denk dat je er beter lucht in kan pompen. plakken heeft alleen zinals ze lek zijnquote:
laat die bikini maar wegquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:10 schreef Pien85 het volgende:
Pfff, zonHet is weer 33 graden hier
Tijd voor bikini en een boek
quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar die agent had ze toch lekgestoken?
quote:ließ er die Luft aus den Reifen
ik kon dat wel maar het zat niet op een logische plek dacht ik....quote:
ik heb de cd/dvd gehad..quote:
Oh jij hebt zo'n appelig ding hequote:Op woensdag 24 juli 2013 16:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb de cd/dvd gehad..
nu nog een computer met een dvdspeler
tnx iig!
ah, gevonden. het zat onder nat.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Toek, ik heb eens in die webinterface van de Experiabox zitten roeren, maar klopt het dat ik geen firewall-settings op portniveau kan aanpassen? Ik zie alleen "Veilig", "Matig" en "Dit wil je niet" zeg maar.
Dè heknie. Wel application \ Port forwarding maar daar staat mijn app niet bij. Oh wacht ik kan wel apps toevoegen zelfquote:
weer een andere versie van die doosquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dè heknie. Wel application \ Port forwarding maar daar staat mijn app niet bij. Oh wacht ik kan wel apps toevoegen zelfDit kan de truuk weleens zijn
ja sux. Ik heb er in het begin al eens problemen mee gehad. Moest ik eoa model number oplezen. Zit natuurlijk aan de achterkant, ding natuurlijk stijf tegen de muur geschroefd, moest ik hem gaan omschrijven om te bepalen welk model het was.quote:
Whehehe xDquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja sux. Ik heb er in het begin al eens problemen mee gehad. Moest ik eoa model number oplezen. Zit natuurlijk aan de achterkant, ding natuurlijk stijf tegen de muur geschroefd, moest ik hem gaan omschrijven om te bepalen welk model het was.
"Nou hij is wit en rechthoekig en afgeronde hoeken en dan een stukje plexiglas met wat ledjes bovenaan etc"
extra tiny was er niet?quote:
dat wordt dan een lastige keus, of je accepteert de troep of een van de twee eruitquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:46 schreef littledrummergirl het volgende:
Vandaag op deze ietwat koelere dag maar even de puinhopen in huis opgeruimdwat wordt t snel een puinhoop met zn tweeën zeg
jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Toek, ik heb eens in die webinterface van de Experiabox zitten roeren, maar klopt het dat ik geen firewall-settings op portniveau kan aanpassen? Ik zie alleen "Veilig", "Matig" en "Dit wil je niet" zeg maar.
ztequote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja sux. Ik heb er in het begin al eens problemen mee gehad. Moest ik eoa model number oplezen. Zit natuurlijk aan de achterkant, ding natuurlijk stijf tegen de muur geschroefd, moest ik hem gaan omschrijven om te bepalen welk model het was.
"Nou hij is wit en rechthoekig en afgeronde hoeken en dan een stukje plexiglas met wat ledjes bovenaan etc"
volgens hem ben ik maandag weer beterquote:
picsquote:
quote:
ToDo lijstje van links naar rechts op je buro verplaatst?quote:
prutserquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin, ik heb geen foto vooraf gemaakt
Nee, dat heb ik laten liggenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:03 schreef crv het volgende:
[..]
ToDo lijstje van links naar rechts op je buro verplaatst?
hondaquote:
ik schijn ook maandag weer beter te zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens hem ben ik maandag weer beter
Ik ben altijd goedquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:03 schreef crv het volgende:
[..]
ik schijn ook maandag weer beter te zijn
Het is KG nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:03 schreef crv het volgende:
[..]
ToDo lijstje van links naar rechts op je buro verplaatst?
ik heb hem ook maar meteen de winnende nummers gevraagd van de euromillionsquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:03 schreef crv het volgende:
[..]
ik schijn ook maandag weer beter te zijn
quote:
Oh kan wel. Hij noemt zichzelf HN220, maar dat kan heel goed hetzelfde zijnquote:
ik zal ze vanavond op tijd naar huis sturenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:07 schreef crv het volgende:
Ik moet morgen al om 06:15 in het ziekenhuis zijn, ben als eerste deraan
Hoop maar dat beide dames chirurgen geen feestje hebben vanaaf
Gezelligquote:
Heel goed. Kun je weer lekker aan de slagquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens hem ben ik maandag weer beter
Mooi. Kunnen ze tenminste niet uitgelopen zijn voordat ze aan jou beginnenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:07 schreef crv het volgende:
Ik moet morgen al om 06:15 in het ziekenhuis zijn, ben als eerste deraan
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel goed. Kun je weer lekker aan de slag
Hooguit nog een beetje slaperig en dus niet zo scherpquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Kunnen ze tenminste niet uitgelopen zijn voordat ze aan jou beginnen
i know i'm goodquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kan wel. Hij noemt zichzelf HN220, maar dat kan heel goed hetzelfde zijn
Oh H220N. Ook best. En ZTE idd, staat er ook bij
Slaan jullie die troep elk jaar bij een andere elektrochinees in of zo?quote:
GC / 200.000 posts!quote:
Ja dusquote:
Ja, en heel fok is de 2.000.000 topics voorbij. Met dank aan eoa diarreeschuiver uit ONZ.quote:
Zei ik tochquote:
Ik heb gehoord dat het nog bar spannend geworden wasquote:
Ja, irritant inderdaad want ik had dat moeten hebben voor mijn jubileumquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en heel fok is de 2.000.000 topics voorbij. Met dank aan eoa diarreeschuiver uit ONZ.
Dat was wel echt mooi geweest jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, irritant inderdaad want ik had dat moeten hebben voor mijn jubileum
Ja, dat zou echt cool zijn geweest maar helaas was ik te laatquote:
Het is niet anders. Op zich was ook wel te verwachten dat mensen hun best gingen doen om dat topic id te halenquote:
Jij vind lilliputters grappigquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:08 schreef DaMart het volgende:
Dan staat er op de vluchtstrook van de A2 een busje van een of andere aannemer met pech. Je verwacht dat er een grote, gespierde vent uitstapt als de deur opengaat, maar net voordat je passeert, springt er een lilliputter uit het busje....
Nee, ik vond de situatie grappig, omdat je zoiets niet verwachtquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Jij vind lilliputters grappig
Het is alleen voor bedrijven? Online? Wat is dat nou weer voor belachelijk ietsquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:58 schreef Stuart het volgende:
Ik zie geen prijzen
https://www.schreudersspo(...)ka.aspx#product/43SE
https://www.schreudersspo(...)or-pakken-ralka.aspx
Blauw
ahaquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik vond de situatie grappig, omdat je zoiets niet verwacht.
Ben je jarig vandaag?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:29 schreef crv het volgende:
godver, mag niet eens een borrel drinken op mijn verjaardag
vandaagquote:
Oh ja nu heb ik nog steeds geen shoarmaburger gehadquote:
Why not?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:29 schreef crv het volgende:
godver, mag niet eens een borrel drinken op mijn verjaardag
huh is dit niet live dan? Dat staat er wel bij nl.quote:
Was bij wijze van sprekenquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh is dit niet live dan? Dat staat er wel bij nl.
tssssk overdrijffiequote:Op woensdag 24 juli 2013 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Was bij wijze van spreken
Toen je zei dat je ging kijken waren ze al 3 minuten bezig
Ik zit te spammen hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:47 schreef john-frusciante het volgende:
Zo laterzhier is ook geen zak te beleven
![]()
Als het 35 graden is zitten ze hier te spammen, en als het bijna regent is het doodstil
jawel, maar er was een behoooorlijke stiltequote:
jij moet wel heb ik gelezenquote:
Omdat jij niets posttequote:Op woensdag 24 juli 2013 20:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jawel, maar er was een behoooorlijke stilte
Nee, tegen ons natuurlijk, en wij dan weer tegen jouquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:54 schreef john-frusciante het volgende:
Moet ik dan 3 kwartier tegen mijn eigen aan lullen, ben geen psycho
Ik denk dat wij onschuldig blekenquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:59 schreef Pien85 het volgende:
Is onze politiemeneer ons nu al weer zat eigenlijk?
Ben niet gek, maar als er weinig movement is in de sc word het saaiquote:
Hoe meer 'movement' je verzorgt, hoe meer reactie je kunt verwachtenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ben niet gek, maar als er weinig movement is in de sc word het saai![]()
Dus de Frontpage maar eens aangevallen
Gefeliciteerdquote:
Als ik en Ladylike aan het spammen zijn omdat het topic stil ligt word echt niet op prijs gesteld hoor, maargoed ik heb nu wat reactiesquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe meer 'movement' je verzorgt, hoe meer reactie je kunt verwachten
Als jij en Ll hier samen posten dan heb ik daar sowieso mijn vraagtekens bijquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Als ik en Ladylike aan het spammen zijn omdat het topic stil ligt word echt niet op prijs gesteld hoor, maargoed ik heb nu wat reacties
??quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij en Ll hier samen posten dan heb ik daar sowieso mijn vraagtekens bij
Ik bedoel gewoon dat als er maar 2 mensen in een topic zitten die IRL naast elkaar op de bank zitten dat ze zouden kunnen overwegen gewoon tegen elkaar te pratenquote:
Aah zo, nja is wel eens voor gevallen met een ander koppel hierquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat als er maar 2 mensen in een topic zitten die IRL naast elkaar op de bank zitten dat ze zouden kunnen overwegen gewoon tegen elkaar te praten
Dat komt vaker voor op Fok jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Aah zo, nja is wel eens voor gevallen met een ander koppel hier
Gelukkig komen wij er voor uitquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dat komt vaker voor op Fok ja
Leuker zou zijn als je naast elkaar op de bank zit, maar niemand weet dat
Ja, nu gaan ontkennen zou een beetje raar zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Gelukkig komen wij er voor uit
Ja duh, al proberen we zo weinig mogelijk op mekaar te reagerenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nu gaan ontkennen zou een beetje raar zijn
Ow, daar ga ik nu voortaan op letten dusquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ja duh, al proberen we zo weinig mogelijk op mekaar te reageren
We negeren mekaar niet hoor, maar onnodige reacties zijn onnodigquote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
We negeren mekaar niet hoor, maar onnodige reacties zijn onnodig
Nee Stu, echt nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ik post dan ook nooit onnodige reacties
Fles is even een koude douche pakkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dit is D volgens mij of mis ik wat?![]()
Uhuquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:35 schreef john-frusciante het volgende:
D jij houdt toch wel van snelle wagens?
Ik geloof dat 'retard-mode' wel van toepassing is jaquote:
Attackquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ben niet gek, maar als er weinig movement is in de sc word het saai![]()
Dus de Frontpage maar eens aangevallen
Het was gezelligquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Attack
Wat vallen we aan... de frontpage![]()
* -Engel- loopt weer weg
Ja idd maar dat ding is retensnel/gevaarlijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat 'retard-mode' wel van toepassing is ja
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Attack
Wat vallen we aan... de frontpage![]()
* -Engel- loopt weer weg
Ik had ook niet de indruk dat ie langzaam konquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ja idd maar dat ding is retensnel/gevaarlijk
Ondanks dat ik niet echt een duitse fan ben, vind ik die oude audi quattro's ubercoolquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had ook niet de indruk dat ie langzaam kon
Ik zeg niet dat het niet leuk is... hoogstens een aanval niet waardquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:50 schreef john-frusciante het volgende:
ik had niks anders te doen hoor, FP is wel soms leuk
Ik ben geen troll, aanvallen in de zin van, ik ga er eens kijkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet leuk is... hoogstens een aanval niet waard
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:46 schreef john-frusciante het volgende:
CRV is volgens mij naar het ziekenhuis, de taart heeft te lang in de zon gestaan
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd maar CRVHopelijk lukt het morgen allemaal wat ze willen doen, dat lijkt me een waardig kado
![]()
Wat mankeer je eigenlijk precies? Dat heb ik gemist geloof ik
quote:
Dank allenquote:
De vader van een oud-collega had er zo eentjequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet echt een duitse fan ben, vind ik die oude audi quattro's ubercool
Ah en vandaar dat je niet mag drinken, je moet natuurlijk nuchter zijn vanaf een bepaalde tijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank allen![]()
@ Flash: ik heb een beknelde zenuw in mijn hand. morgen snijden ze mijn pols door en snijden een stuk zenuw en spier weg
oowquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik ben geen troll, aanvallen in de zin van, ik ga er eens kijken
quote:
Spannendquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank allen![]()
@ Flash: ik heb een beknelde zenuw in mijn hand. morgen snijden ze mijn pols door en snijden een stuk zenuw en spier weg
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:57 schreef crv het volgende:
heerlijk gegeten,jammer alleen dat ik geen wijn mag drinken tot morgen
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ah en vandaar dat je niet mag drinken, je moet natuurlijk nuchter zijn vanaf een bepaalde tijd
waarom zijn er daar maar 17 van in Nederlandquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
De vader van een oud-collega had er zo eentje
[ afbeelding ]
Ach, zo lekker is dat spul nou ook weer nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:57 schreef crv het volgende:
heerlijk gegeten,jammer alleen dat ik geen wijn mag drinken tot morgen
quote:
dag engeltjequote:
Die zijn echt gaaf, de charger heb ik ook zoiets meequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
De vader van een oud-collega had er zo eentje
[ afbeelding ]
de rest is weggeroest en uit elkaar gepleurdquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom zijn er daar maar 17 van in Nederland
Zo weinig?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat staat toch op dat plaatjequote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
De Charger?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die zijn echt gaaf, de charger heb ik ook zoiets mee
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat staat toch op dat plaatje
quote:
succes morgenvroegquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:58 schreef crv het volgende:
[..]yep. Ik moet me morgenvroeg om 06:15 al melden
I know, ik heb niks met Amerikanen/duitsersquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
De Charger?
Je weet dat dat een Amerikaan is?
Ja, heel veel auto's zelfsquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
I know, ik heb niks met Amerikanen/duitsers
Maar sommige auto's doen je gewoon wat
dank jequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oow
[..]![]()
@CRV: Gefeliciteeerd+ dikke vette knuffel en auwtsje... operaties zijn niet leuk
nah voor mij is het een normale tijd, mijn vrouw is er minder blij meequote:
quote:
ik zit aan de lambruscoquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
doet dansje... oja dorst... wateeeeeeeeeeeeeeeer
Heeft LL daar geen nare ervaringen van over gehouden??quote:
Fris pleasequote:Op woensdag 24 juli 2013 22:08 schreef Jenny68 het volgende:
Goedenavond allen. Kom met bier en wyn en fris
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:08 schreef Jenny68 het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:08 schreef Jenny68 het volgende:
Lijkt me niet zo'n ramp om in de garage te hebben staanquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe mij deze maar als het een amerikaan moet zijn
nogal ja, goede binnekomerquote:
ja inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n ramp om in de garage te hebben staan
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Heeft LL daar geen nare ervaringen van over gehouden??
Da's mij te drukquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja inderdaad.
Deze heeft er een beetje van weg. Maar ook ruig
[ afbeelding ]
Ik was ook al aan het denken wat het ook al weer was, ll weet het ook niet meerquote:
ook autofreak ?quote:
Nja komt wel uit een filmquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Da's mij te druk
Ik houd niet zo van opvallend
was eigen gestookte sambuccoquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het denken wat het ook al weer was, ll weet het ook niet meer
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:55 schreef crv het volgende:
Dank allen![]()
Jaah dat was het inderdaad, ik heb toen mijn wagen 4 keer moeten poetsenquote:
wat voor wijn?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:08 schreef Jenny68 het volgende:
Die is wat minder druk, die kan welquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nja komt wel uit een film
[ afbeelding ]
Deze dan is uit dezelfde film.
Het zijn trouwens australische fords
minthyquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
En succes in de ochtend...
dank je minthyquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
En succes in de ochtend...
en ik heb alle tafels hier weer terug kunnen zettenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Jaah dat was het inderdaad, ik heb toen mijn wagen 4 keer moeten poetsen
ga je nou ineens interessant lopen doen ?quote:
En je kunnen insmeren met brandcremequote:Op woensdag 24 juli 2013 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik heb alle tafels hier weer terug kunnen zetten
jij mag toch niet drinkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:20 schreef crv het volgende:
[..]
ga je nou ineens interessant lopen doen ?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
En je kunnen insmeren met brandcreme
wrijf het er maar inquote:
Ze had je in de fik gestoken, weet je dat niet meer?quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ze had je in de fik gestoken, weet je dat niet meer?
je mag ook wel gewoon zitten hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
GF!![]()
![]()
Ik kom later nog wel even hier hangen
Volgens mij was ik het nuchterste van jullie allemaalquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
weet me nog wel allerlei andere dingen te herinneren maar dat gelukkig niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
Ik vat het niet persoonlijk opquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
GF!![]()
![]()
Ik kom later nog wel even hier hangen
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Volgens mij was ik het nuchterste van jullie allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was JP of Bianca
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
1 van die 2 was ook nuchter want die moest ook rijdenquote:
eigenlijk welquote:
Komt niet vaak voor, maar als het moet dan moet hetquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1 van die 2 was ook nuchter want die moest ook rijden
en volgens mij was het JP die aan de NA toen zat.
maar idd jij had ook niet veel op
je gaat toch aan de wijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |