huh is dit niet live dan? Dat staat er wel bij nl.quote:
Was bij wijze van sprekenquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh is dit niet live dan? Dat staat er wel bij nl.
tssssk overdrijffiequote:Op woensdag 24 juli 2013 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Was bij wijze van spreken
Toen je zei dat je ging kijken waren ze al 3 minuten bezig
Ik zit te spammen hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:47 schreef john-frusciante het volgende:
Zo laterzhier is ook geen zak te beleven
![]()
Als het 35 graden is zitten ze hier te spammen, en als het bijna regent is het doodstil
jawel, maar er was een behoooorlijke stiltequote:
jij moet wel heb ik gelezenquote:
Omdat jij niets posttequote:Op woensdag 24 juli 2013 20:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jawel, maar er was een behoooorlijke stilte
Nee, tegen ons natuurlijk, en wij dan weer tegen jouquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:54 schreef john-frusciante het volgende:
Moet ik dan 3 kwartier tegen mijn eigen aan lullen, ben geen psycho
Ik denk dat wij onschuldig blekenquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:59 schreef Pien85 het volgende:
Is onze politiemeneer ons nu al weer zat eigenlijk?
Ben niet gek, maar als er weinig movement is in de sc word het saaiquote:
Hoe meer 'movement' je verzorgt, hoe meer reactie je kunt verwachtenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ben niet gek, maar als er weinig movement is in de sc word het saai![]()
Dus de Frontpage maar eens aangevallen
Gefeliciteerdquote:
Als ik en Ladylike aan het spammen zijn omdat het topic stil ligt word echt niet op prijs gesteld hoor, maargoed ik heb nu wat reactiesquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe meer 'movement' je verzorgt, hoe meer reactie je kunt verwachten
Als jij en Ll hier samen posten dan heb ik daar sowieso mijn vraagtekens bijquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Als ik en Ladylike aan het spammen zijn omdat het topic stil ligt word echt niet op prijs gesteld hoor, maargoed ik heb nu wat reacties
??quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij en Ll hier samen posten dan heb ik daar sowieso mijn vraagtekens bij
Ik bedoel gewoon dat als er maar 2 mensen in een topic zitten die IRL naast elkaar op de bank zitten dat ze zouden kunnen overwegen gewoon tegen elkaar te pratenquote:
Aah zo, nja is wel eens voor gevallen met een ander koppel hierquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat als er maar 2 mensen in een topic zitten die IRL naast elkaar op de bank zitten dat ze zouden kunnen overwegen gewoon tegen elkaar te praten
Dat komt vaker voor op Fok jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Aah zo, nja is wel eens voor gevallen met een ander koppel hier
Gelukkig komen wij er voor uitquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dat komt vaker voor op Fok ja
Leuker zou zijn als je naast elkaar op de bank zit, maar niemand weet dat
Ja, nu gaan ontkennen zou een beetje raar zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Gelukkig komen wij er voor uit
Ja duh, al proberen we zo weinig mogelijk op mekaar te reagerenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nu gaan ontkennen zou een beetje raar zijn
Ow, daar ga ik nu voortaan op letten dusquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ja duh, al proberen we zo weinig mogelijk op mekaar te reageren
We negeren mekaar niet hoor, maar onnodige reacties zijn onnodigquote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
We negeren mekaar niet hoor, maar onnodige reacties zijn onnodig
Nee Stu, echt nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ik post dan ook nooit onnodige reacties
Fles is even een koude douche pakkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dit is D volgens mij of mis ik wat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |