Ja idd maar dat ding is retensnel/gevaarlijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat 'retard-mode' wel van toepassing is ja
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Attack
Wat vallen we aan... de frontpage![]()
* -Engel- loopt weer weg
Ik had ook niet de indruk dat ie langzaam konquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ja idd maar dat ding is retensnel/gevaarlijk
Ondanks dat ik niet echt een duitse fan ben, vind ik die oude audi quattro's ubercoolquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had ook niet de indruk dat ie langzaam kon
Ik zeg niet dat het niet leuk is... hoogstens een aanval niet waardquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:50 schreef john-frusciante het volgende:
ik had niks anders te doen hoor, FP is wel soms leuk
Ik ben geen troll, aanvallen in de zin van, ik ga er eens kijkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet leuk is... hoogstens een aanval niet waard
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:46 schreef john-frusciante het volgende:
CRV is volgens mij naar het ziekenhuis, de taart heeft te lang in de zon gestaan
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd maar CRVHopelijk lukt het morgen allemaal wat ze willen doen, dat lijkt me een waardig kado
![]()
Wat mankeer je eigenlijk precies? Dat heb ik gemist geloof ik
quote:
Dank allenquote:
De vader van een oud-collega had er zo eentjequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet echt een duitse fan ben, vind ik die oude audi quattro's ubercool
Ah en vandaar dat je niet mag drinken, je moet natuurlijk nuchter zijn vanaf een bepaalde tijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank allen![]()
@ Flash: ik heb een beknelde zenuw in mijn hand. morgen snijden ze mijn pols door en snijden een stuk zenuw en spier weg
oowquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik ben geen troll, aanvallen in de zin van, ik ga er eens kijken
quote:
Spannendquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank allen![]()
@ Flash: ik heb een beknelde zenuw in mijn hand. morgen snijden ze mijn pols door en snijden een stuk zenuw en spier weg
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:57 schreef crv het volgende:
heerlijk gegeten,jammer alleen dat ik geen wijn mag drinken tot morgen
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ah en vandaar dat je niet mag drinken, je moet natuurlijk nuchter zijn vanaf een bepaalde tijd
waarom zijn er daar maar 17 van in Nederlandquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
De vader van een oud-collega had er zo eentje
[ afbeelding ]
Ach, zo lekker is dat spul nou ook weer nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:57 schreef crv het volgende:
heerlijk gegeten,jammer alleen dat ik geen wijn mag drinken tot morgen
quote:
dag engeltjequote:
Die zijn echt gaaf, de charger heb ik ook zoiets meequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
De vader van een oud-collega had er zo eentje
[ afbeelding ]
de rest is weggeroest en uit elkaar gepleurdquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom zijn er daar maar 17 van in Nederland
Zo weinig?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat staat toch op dat plaatjequote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
De Charger?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die zijn echt gaaf, de charger heb ik ook zoiets mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |