Zal mij toch verbazen als CR7 weggaat deze zomer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tsja CR is niet meer zo hot in Madrid.
Ik denk dat het indd wel gaat gebeuren, tenzij Bale niet komt, dan blijft hij wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal mij toch verbazen als CR7 weggaat deze zomer.
Inderdaad, dan is er ook meer controle, en niet dat idiote geld wegsmijten de hele tijd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso moeten ze dat invoeren. 6+5 regeling ofzo. En gewoon meer op de jeugd inzetten, overal. Krijg je waarschijnlijk veel meer gelijkheid, en niet telkens dezelfde clubs in de CL.
Als ze dat FFP nou echt goed hadden doorgevoerd en ook grote clubs konden aanpakken. Maarja de UEFA wil ook de grote clubs in de CL voor meer poen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk dat het indd wel gaat gebeuren, tenzij Bale niet komt, dan blijft hij wel.
[..]
Inderdaad, dan is er ook meer controle, en niet dat idiote geld wegsmijten de hele tijd.
Ik vind die excessen niet eens zo'n punt, die waren er altijd al, het is meer een probleem dat kutclubjes als Swansea, Norwich meer te besteden hebben dan de NL topclubsquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze dat FFP nou echt goed hadden doorgevoerd en ook grote clubs konden aanpakken. Maarja de UEFA wil ook de grote clubs in de CL voor meer poen.
Heyquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog ff wat eten en dan nachtbus naar luang prabang. Tot maandag
Ze ontvangen in Engeland ook verschrikkelijk veel tv geld allemaal.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind die excessen niet eens zo'n punt, die waren er altijd al, het is meer een probleem dat kutclubjes als Swansea, Norwich meer te besteden hebben dan de NL topclubs
40 Miljoen per jaarquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze ontvangen in Engeland ook verschrikkelijk veel tv geld allemaal.
Ik dacht dat volgens de nieuwste deal zelfs de onderste clubs iets van 70 miljoen kregen.quote:
Zoiets is het dacht ik ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat volgens de nieuwste deal zelfs de onderste clubs iets van 70 miljoen kregen.
Zoveel geld waar je niks voor hoeft te doen en nog bakken ze er niet veel van.quote:
Gaat in ieder geval helemaal nergens meer overquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat volgens de nieuwste deal zelfs de onderste clubs iets van 70 miljoen kregen.
En daardoor kijken ze ook totaal niet meer naar de jeugd. En is het nationale elftal bagger.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoveel geld waar je niks voor hoeft te doen en nog bakken ze er niet veel van.
Laatste keer dat het Engelse elftal er toe deed hadden we nog zwart wit TVquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En daardoor kijken ze ook totaal niet meer naar de jeugd. En is het nationale elftal bagger.
Maar het is voor die clubs natuurlijk ook veel makkelijker om een buitenlander van 26 te halen, ipv een jeugdspeler goed te begeleiden en door te laten breken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatste keer dat het Engelse elftal er toe deed hadden we nog zwart wit TV
Komt ook door dat clubs als de dood zijn om te degraderen en daarom maar voor "zekerheid" gaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is voor die clubs natuurlijk ook veel makkelijker om een buitenlander van 26 te halen, ipv een jeugdspeler goed te begeleiden en door te laten breken.
Zelfs als ze degraderen krijgen ze nog een pak geld mee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt ook door dat clubs als de dood zijn om te degraderen en daarom maar voor "zekerheid" gaan
Met de huidige doellijn technologie hadden ze dat WK ook niet eens gewonnenquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatste keer dat het Engelse elftal er toe deed hadden we nog zwart wit TV
En dat is dan een grootmacht in het voetbalquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met de huidige doellijn technologie hadden ze dat WK ook niet eens gewonnen
Ja de bedenkers van het spelletje hè. Voor de rest is het ontwikkelen van het spelletje door andere landen gedaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat is dan een grootmacht in het voetbal
twitter:FinallyMario twitterde op woensdag 24-07-2013 om 01:27:18Let s everyone send me more pictures possible with duck faces ! Ahahaahahh ahahah i Didnt know about it Ahahahahah reageer retweet
Dat is gewoon een slechte troll, wat heeft die eikel nu weer?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen ze die Raymond Verheijen niet in een cel zetten en zijn eigendommen innemen?
''David Moyes is een dinosaurustrainer''', nadat Van Persie een dijbeenblessure had opgelopen eerder deze week.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is gewoon een slechte troll, wat heeft die eikel nu weer?
Die gast is gek, iedere keer als er een blessure is loopt hij te zeiken dat zoiets bij hem nooit zou gebeuren. Hij zal wel weer op zoek zijn naar een baantje omdat hij ergens is weggetrapt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''David Moyes is een dinosaurustrainer''', nadat Van Persie een dijbeenblessure had opgelopen eerder deze week.
Flikker.quote:
Oh sorry. Was niet tegen jou bedoeld.quote:
Wat voor vorm? Een vierkant?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh sorry. Was niet tegen jou bedoeld.
Ik heb een vorm van Gilles de la Tourette.
Je hebt extra veel werk in de OP gestoken zie ik.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook hier maar even.
VBL / [TV-Tip] ZDF: Bayern München - Barça - Oefenen
Copa Libertadores finale vannacht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zomaar wat TV-Tips voor vanavond
18:30 ZDF/Sport1: Bayern Munchen - Barça
20:00 RTL7 Darts: met Hamilton - White, Lewis - Dolan, MVG - Wright, Caven- Chisnall
23:00 Nederland 1: Derksen & van den Brink.
Vriendschappelijk potje, wintersport en saai actueel gelul. Serie kijken dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
20:00 RTL7 Darts: met Hamilton - White, Lewis - Dolan, MVG - Wright, Caven- Chisnall
Fener-PSV 20:45quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Duh, grootste concurrent voor de titel, ik wil wel weten waar jullie staan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen probleem. Overigens niet onverwacht dat je ging kijken
Dan is de keuze snel gemaaktquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, grootste concurrent voor de titel, ik wil wel weten waar jullie staan.
Het alternatief is Feyenoord kijken.
Nogal ja. Ik zag Feyenoord bij Dordrecht spelen, maar dat leken wel 2 Jupiler-teams tegen elkaar.quote:
Ik beschouw Ajax niet als een concurrent voor de titel, ben ik heel eerlijk, maar jullie hebben simpelweg een selectie met drie-vier spelers, sterkhouders, die liever elders willen voetballen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, grootste concurrent voor de titel, ik wil weel weten waar jullie staan.
Het alternatief is Feyenoord kijken.
Geen plan B.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik zag Feyenoord bij Dordrecht spelen, maar dat leken wel 2 Jupiler-teams tegen elkaar.
Oke.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik beschouw Ajax niet als een concurrent voor de titel, ben ik heel eerlijk, maar jullie hebben simpelweg een selectie met drie-vier spelers, sterkhouders, die liever elders willen voetballen.
Nee, ze bleven idd weer constant de lange bal spelen.quote:
Wat respectloos.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Nee, ze bleven idd weer constant de lange bal spelen.
Ze spelen niet in Nederland, dus wie weet valt het mee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke minuut verwacht jij een penalty voor Feyenoord?
Als Feijenoord in de shit komt is dat meestal, of ze krijgen de arbitrage in een verdedigende situatie mee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke minuut verwacht jij een penalty voor Feyenoord?
Dat wordt weer genieten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, straks Arjen Robben in de basis bij Bayern - Barça
Eerste is Mitchell Schet, tweede Bojan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
http://www.vi.nl/interact(...)spoort-Quiz-2013.htm
Ik weet er maar 2.
PSV is Sinouhquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
Ik weet er maar 2.
Moordenaarquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:51 schreef sausagin het volgende:
Eerste keer dat ik een dier heb doodgereden met de auto. Een eekhoorn.![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:28 schreef Muto het volgende:
Dat baby'tje van die prinsen van Engeland is gewoon naar Van Gaal vernoemd
George Alexander Louisquote:
Ah lekker googlen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
Ik weet er maar 2.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een saaie standaard namen zeg.
Zijn vader was zeker gedegradeerd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stadhouder Willem III was koning van Engeland.
Heb je niet nog vakantiedagen dat je kan opnemen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:02 schreef Happel het volgende:
Nog twee dagen afzien en dan eindelijk verlost.
Krijg er 4.5 uitbetaald. In principe wel dus. Na vandaag wel aanleiding voor gekregen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je niet nog vakantiedagen dat je kan opnemen?
Gewoon niet meer komen opdagen, niet zo moeilijk doen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Krijg er 4.5 uitbetaald. In principe wel dus. Na vandaag wel aanleiding voor gekregen.
Ben je weer dwars geweest?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Krijg er 4.5 uitbetaald. In principe wel dus. Na vandaag wel aanleiding voor gekregen.
Zo erg nu?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Was het maar zo. Kreeg vandaag van mijn toekomstige werkgever te horen dat ze brief van de advocaat van mijn huidige bedrijf hebben gehad, waarin ze zich beroepen op mijn concurrentiebeding en dus geld willen zien.quote:
Oh shitquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Was het maar zo. Kreeg vandaag van mijn toekomstige werkgever te horen dat ze brief van de advocaat van mijn huidige bedrijf hebben gehad, waarin ze zich beroepen op mijn concurrentiebeding en dus geld willen zien.
Mooie is dat mijn baas paar weken geleden naar mij toe kwam om te zeggen dat ze geld gingen vragen aan dat bedrijf, omdat zij een hoge fee hebben betaald voor een huidige collega van me. Hij zei nog iets in de strekking van: "Hier zal jij geen last van krijgen."quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Was het maar zo. Kreeg vandaag van mijn toekomstige werkgever te horen dat ze brief van de advocaat van mijn huidige bedrijf hebben gehad, waarin ze zich beroepen op mijn concurrentiebeding en dus geld willen zien.
Gewoon in je blote barst komen, korte broek en een halve liter blik bier. Maar wel irritant dit soort situatiesquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooie is dat mijn baas paar weken geleden naar mij toe kwam om te zeggen dat ze geld gingen vragen aan dat bedrijf, omdat zij een hoge fee hebben betaald voor een huidige collega van me. Hij zei nog iets in de strekking van: "Hier zal jij geen last van krijgen."
En dan nu dit. Nou de tyfus voor ze. Heb morgen mijn exitgesprek en daar wil ik nog wel voor komen opdraven, maar voer verder geen flikker meer uit.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:16 schreef Happel het volgende:
Ach, ik ga bier drinken. Morgen met kater op het werk komen.
Joepie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Zooo weer lekker thuis op het bankie
Sommige mensen worden daar blij van jaquote:
Ja. Hallo CAquote:
Teringstreken zijn dat, je zat in de IT sector toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooie is dat mijn baas paar weken geleden naar mij toe kwam om te zeggen dat ze geld gingen vragen aan dat bedrijf, omdat zij een hoge fee hebben betaald voor een huidige collega van me. Hij zei nog iets in de strekking van: "Hier zal jij geen last van krijgen."
En dan nu dit. Nou de tyfus voor ze. Heb morgen mijn exitgesprek en daar wil ik nog wel voor komen opdraven, maar voer verder geen flikker meer uit.
Inderdaad, bepaalde users hebben het verkloot.quote:
sorry, voor mijn gedrag soms. dat spijt mij.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad, bepaalde users hebben het verkloot.
Donquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad, bepaalde users hebben het verkloot.
vakantiesquote:
Plus dat het vorig jaar ook zo was rond deze tijd. Pas wanneer de competitie weer begonnen is trekt het weer aan. Is al jaren zo in vblquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vakanties
Wam buiten.
Mensen hebben wel wat beters te doen dan te fokken
Komt wel weer goed hoor
Ik ben lekker gemaakt dat het hier vorig jaar zo druk was in de zomerquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Plus dat het vorig jaar ook zo was rond deze tijd. Pas wanneer de competitie weer begonnen is trekt het weer aan. Is al jaren zo in vbl
dat ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Plus dat het vorig jaar ook zo was rond deze tijd. Pas wanneer de competitie weer begonnen is trekt het weer aan. Is al jaren zo in vbl
Viel echt meequote:Op woensdag 24 juli 2013 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben lekker gemaakt dat het hier vorig jaar zo druk was in de zomer
Maar ja, hoor van veel mensen dat ze wel terugkomen na zomer sowieso.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Viel echt mee
We hadden het meer over Rens zijn verhalen over chillen in de lobby dan wat anders
Daaromquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar ja, hoor van veel mensen dat ze wel terugkomen na zomer sowieso.
Sowieso. Moet alles laten vertalen hier, spreek het nietquote:
maar wifi is toch overal hetzelfde?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso. Moet alles laten vertalen hier, spreek het niet
Moest password fixen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar wifi is toch overal hetzelfde?
Samen met de moffen en italianen echt tyfusvolkquote:
Weet ik het, zei gewoon 1000 keer wifi.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat is dat in het Frans dan
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet ik het, zei gewoon 1000 keer wifi.
Wie bedenkt dat nu. Fransenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
mot de passe
Volgens Google vertalen
Dat is volgens mij wachtwoord.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
mot de passe
Volgens Google vertalen
Als insomnia een Brabander was hadden ze het dus wel verstaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
mot de passe
Volgens Google vertalen
berepak2quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Als insomnia een Brabander was hadden ze het dus wel verstaan.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
No look goaltje. Kankergeil.
Schoen is ook al knap hoor...quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
NWS / Meisje verliest voet bij attractie Walibi Holland
Ik ben wel eens een pet verloren of een schoen maar nog nooit mijn voet
grenier heet hij toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
No look goaltje. Kankergeil.
4 weken terug nog na Awakenings Festivalquote:
in die waterattractie ook hèquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Dan valt je dagje uit toch wel in het water.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan valt je dagje uit toch wel in het water.
eigen schuld hoor, moet je niet te vroeg uitstappenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben jij ook nooit te vroeg uitgestapt uit zo'n attractie?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigen schuld hoor, moet je niet te vroeg uitstappen
Je stapt toch ook niet uit een rijdende auto?
nee ik was bang om mijn voet kwijt te rakenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben jij ook nooit te vroeg uitgestapt uit zo'n attractie?
Gaan ze daar ook al voor het einde weg...quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je stapt toch ook niet uit een rijdende auto?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaan ze daar ook al voor het einde weg...
Antisemiet zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaan ze daar ook al voor het einde weg...
Ze zet haar beste been voorquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
Straks is het haar goede voet. Stapt ze voortaan altijd met het verkeerde been uit bed.
Rise of the footsoldier 2 : Walibiquote:
Nooit meer een wit voetje halen...quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
Straks is het haar goede voet. Stapt ze voortaan altijd met het verkeerde been uit bed.
goede film manquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rise of the footsoldier 2 : Walibi
Ze krijgt ook geen voet tussen de deur.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:28 schreef Caland het volgende:
Het schijnt dat ze Walibi gaat aanklagen maar die houden voet bij stuk.
Ze blijf je mensen voor de voeten lopenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze krijgt ook geen voet tussen de deur.
putting your foot inquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze blijf je mensen voor de voeten lopen
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles onder elf is voor papa zelf.
\quote:
stomme naamquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik lees het net pas.
Prince George Alexander Louis![]()
dit ben jij ten voeten uitquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\
Ze wordt op handen en voeten gedragen
Prins GALquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is daar nou stom aan?
Traditioneel
ik had een wat modernere naam verwacht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is daar nou stom aan?
Traditioneel
Ik hoopte op George of James.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had een wat modernere naam verwacht.
james is beter ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoopte op George of James.
Lichte voorkeur naar James.
Jaylen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had een wat modernere naam verwacht.
Shaniquequote:
Northquote:
uh jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Moet nog wel een beetje afvallen, of is dat normaal dat je eruit ziet alsof het andere deel van de tweeling er nog uit moet?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Die William lijkt me ook geen sex beest hè, zeker nu met die dikke buik er bij niet.
Ik zou eigenlijk toyboy moeten worden van Kate.
ouderwets zeg ik tochquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Noem me een argument tegen George.
Harry is gewoon bro materiaalquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Harry wel leuker. Vroeger was dat andersom
niet? Is dat al zeke en bewezen dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso dat die Harry ook niet van Charles is.
Saaie grafnaam.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Noem me een argument tegen George.
Harry is van James.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso dat die Harry ook niet van Charles is.
Nooit bewezen, zal ook nooit uitkomen als het bewezen is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet? Is dat al zeke en bewezen dan?
Sorry loop beetje achter geloof ik
Hij lijkt er totaal niet op nee
iddquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit bewezen, zal ook nooit uitkomen als het bewezen is.
[ afbeelding ]
Kan niet missen toch?
George is gewoon een bazennaam.quote:
Ik niet. Ik ga mijn kind Voldemort noemen. En de andere Taka.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
George is gewoon een bazennaam.
Mocht ik ooit een kind krijgen is het ook gewoon een traditionele naam.
Georgequote:Op woensdag 24 juli 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
George is gewoon een bazennaam.
Mocht ik ooit een kind krijgen is het ook gewoon een traditionele naam.
Oliver Twist.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn 1e dochter sowieso: Lily
Mijn 1e zoon sowieso: Oliver of Charlie
Denk Oliver.
King Kevinquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoopte op James man.
King James dan
Dat is sowieso kut. Alsof je niet creatief genoeg bent ofzo.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Of ik noem zijn naam gewoon naar mij als het een zoon is.
Da's baas.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is sowieso kut. Alsof je niet creatief genoeg bent ofzo.
de Kleinequote:
Met junior erachterquote:
jij wil toch geen kinderen, who cares eigenlijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik noem gewoon naar mijn 2e naam.
Wil jij dat wel, DP?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jij wil toch geen kinderen, who cares eigenlijk
Nee, dat klopt. Maar mocht er toevallig één komen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jij wil toch geen kinderen, who cares eigenlijk
Zou me niks verbazen als er echt mensen zijn die hun kinderen zulke namen geven, van hun usernames enzoquote:
Tjacka kan best vind ikquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als er echt mensen zijn die hun kinderen zulke namen geven, van hun usernames enzo
Ik filter dit meestal automatisch als ik op Facebook kijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen met baby's posten ook altijd zulke dingen:
[ afbeelding ]
Een gehandicapt kind hebben die zomaar lacht en dan claimen dat er geesten van overledenen komen.quote:
Gehandicapt omdat hij lacht?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een gehandicapt kind hebben die zomaar lacht en dan claimen dat er geesten van overledenen komen.
Get real.
Doei Jamesquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga nog even terrasje doen
Of zoals Mart zou zeggen.
Vin Rouge.
Later boys
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Vin Rouge.
Later boys
Dag insoquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Vin Rouge.
Later boys
Gewoon vernoemd naar Louis van Gaal, ongelofelijk die man heeft echt overal zijn invloed, wat een baas!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik lees het net pas.
Prince George Alexander Louis![]()
oke josquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heb ik wel dezelfde naam als mijn vaderquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:27 schreef Tyron het volgende:
Jos Reinstra ofzo, vandaar de JR.
zijn jr wel je initialen
oke janquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel dezelfde naam als mijn vader
misschien ben ik wel Kees jr.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee je voornaam is een J en je achternaam een R
helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |